Ben de neden böyle bir değişim oldu? Tam tersi olması gerekirken?

22 yaşındayım. Önceden çok duygusal değildim. Her şeye ağlamazdım. Olumsuz anlarda soğukkanlı olmayı çoğunlukla başarabilirdim. Ama şimdi her şeye ağlıyorum. Sinirlenince ağlıyorum, huzunlenince ağlıyorum, anne rahatsızlanınca ağlıyorum, biri bana kızınca ağlıyorum. Çocuk gibiyim.
Çocukken de yetişkin gibiydim. Tutardım kendimi. Ama şimdi neden böyle oldu?
Ben de neden böyle bir değişim oldu? Tam tersi olması gerekirken?
Cevapla