Terapiste gittim. Dedim ki ben senelerdir terapi kitapları okuyorum. Ama zihnimin değişmeyeceğine ikna oldum. Neden bunu yaşıyorum falan dedim. Terapilere şüpheyle yaklaşıyorum, terapi beni iyileştirmez tarzı düşüncelerim var.
Bunları niye yaşıyorum vs dedim. Ama bana "çok düşünüyorsunuz" dedi sadece. Ve ben tatmin olmadım. Aklım hala niye o tarz şeyleri düşündüğümde.
Ya terapist iyi değil, ya ben aptalım anlayamıyorum. Nedeni nedir?
Bunları niye yaşıyorum vs dedim. Ama bana "çok düşünüyorsunuz" dedi sadece. Ve ben tatmin olmadım. Aklım hala niye o tarz şeyleri düşündüğümde.
Ya terapist iyi değil, ya ben aptalım anlayamıyorum. Nedeni nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer