Uzman terapiste gittim ve kendimi daha kötü hissediyorum nedeni ne olabilir?

Terapiste gittim. Dedim ki ben senelerdir terapi kitapları okuyorum. Ama zihnimin değişmeyeceğine ikna oldum. Neden bunu yaşıyorum falan dedim. Terapilere şüpheyle yaklaşıyorum, terapi beni iyileştirmez tarzı düşüncelerim var.

Bunları niye yaşıyorum vs dedim. Ama bana "çok düşünüyorsunuz" dedi sadece. Ve ben tatmin olmadım. Aklım hala niye o tarz şeyleri düşündüğümde.

Ya terapist iyi değil, ya ben aptalım anlayamıyorum. Nedeni nedir?
Uzman terapiste gittim ve kendimi daha kötü hissediyorum nedeni ne olabilir?
Cevapla