Ben asosyalim, kelime haznem çok küçük. Konuşmalarımı kimse anlamıyor, sanırım konuşmaya konuşmaya , konuşmayı da unutmuşum (şaka yapmıyorum).
Zihinsel olarak kafam din'ler yüzünden çok dolu, bünyem artık dinleri istemiyor. Yaşa dünyanı diyor, ama mantığımda Yaratıcı var ve seni yargılıyacak diyor. O yüzden din konusunu İslam olarak kabul edip, ilerleyen zamanlarda araştıracağım.
Yaşım 18 fakat,
Fiziksel olarak boyum kısa, güç/kuvvet olarak yaşıtlarımın aksine, 13-14 yaşında bir çocuktan farksızım, çok zayıfım.
Okuduğum hiç bir kitabı (zaten bir elin parmaklarını geçmez) isteyerek okumadım.
Hafif dişlek ve ön 2 dişim büyük bir yapıda maalesef.
Lise bitti sayılır (12. sınfım sınavlar falan yapıldı bitti , bende gitmiyorum okula) Bu sene YKS giriceğim ama kazanamam hiç çalışmadım. O yüzden seneye gireceğim.
Ailem yüzünden asosyal olduğum için onlarla iyi geçinsem bile onlardan nefret ediyorum. şu an olduğum kişiliği (ki kişilik bozukluğum olduğundan da şüpheliyim + OKB de yaşadım ve sanırım şuanda da maladaptive daydreaming başlangıçlarındayım) onlara borçluyum.
Kendime hobiler edinmek istiyorum, özellikle kızların hoş karşılayacağı şeyler olmasını istiyorum ki bunu abazalıktan değil, hiç sevgilim ve beni anlayan bir kız arkadaşım olmadı ve artık olmasını istiyorum, onunla dertleşip zabaha kadar bakışmak istiyorum. En azından filmlerde böyleyse gerçekte de böyledir diye düşünüyorum , Erkeklerle muhabbetim sıkıntılı olsa da ilerleyebiliyor ama kızlarla sıfır, utancımdan hiç bişi söyleyemiyorum, kızlarda daha girişken ve duygusal bakabildikleri için onlar beni daha iyi anlar diye düşünüyorum, ve tabii Arkadaş çevresi edinmek de istiyorum.
Yani kısaca 'normal' olmak istiyorum, tavsiyeleriniz nelerdir? Kitap önerileri, hobi önerileri, kişisel bakım vs.. farketmez her türlü eleştiriye ve öneriye açığım.
Zihinsel olarak kafam din'ler yüzünden çok dolu, bünyem artık dinleri istemiyor. Yaşa dünyanı diyor, ama mantığımda Yaratıcı var ve seni yargılıyacak diyor. O yüzden din konusunu İslam olarak kabul edip, ilerleyen zamanlarda araştıracağım.
Yaşım 18 fakat,
Fiziksel olarak boyum kısa, güç/kuvvet olarak yaşıtlarımın aksine, 13-14 yaşında bir çocuktan farksızım, çok zayıfım.
Okuduğum hiç bir kitabı (zaten bir elin parmaklarını geçmez) isteyerek okumadım.
Hafif dişlek ve ön 2 dişim büyük bir yapıda maalesef.
Lise bitti sayılır (12. sınfım sınavlar falan yapıldı bitti , bende gitmiyorum okula) Bu sene YKS giriceğim ama kazanamam hiç çalışmadım. O yüzden seneye gireceğim.
Ailem yüzünden asosyal olduğum için onlarla iyi geçinsem bile onlardan nefret ediyorum. şu an olduğum kişiliği (ki kişilik bozukluğum olduğundan da şüpheliyim + OKB de yaşadım ve sanırım şuanda da maladaptive daydreaming başlangıçlarındayım) onlara borçluyum.
Kendime hobiler edinmek istiyorum, özellikle kızların hoş karşılayacağı şeyler olmasını istiyorum ki bunu abazalıktan değil, hiç sevgilim ve beni anlayan bir kız arkadaşım olmadı ve artık olmasını istiyorum, onunla dertleşip zabaha kadar bakışmak istiyorum. En azından filmlerde böyleyse gerçekte de böyledir diye düşünüyorum , Erkeklerle muhabbetim sıkıntılı olsa da ilerleyebiliyor ama kızlarla sıfır, utancımdan hiç bişi söyleyemiyorum, kızlarda daha girişken ve duygusal bakabildikleri için onlar beni daha iyi anlar diye düşünüyorum, ve tabii Arkadaş çevresi edinmek de istiyorum.
Yani kısaca 'normal' olmak istiyorum, tavsiyeleriniz nelerdir? Kitap önerileri, hobi önerileri, kişisel bakım vs.. farketmez her türlü eleştiriye ve öneriye açığım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhabalar.
Kendinizi geliştirmek konusunda istekli olmanız bile bir adım önde başladığınızı gösterir. Gelişim konusunda yapılabileceklerin sınırı yoktur. Ne kadar gelişime açık olunursa o kadar yenilikler gelir. Evet gelelim şu süreçte nerden nasıl başlanılacağına.
Siz kendinize değer verdikçe, her şey daha güzel olacak. Veee size bir kitap önerisi vermekten mutluluk duyarak kendi kitabımı koyuyorum buraya. Faydalı olacağını düşünüyorum.
Kişisel Gelişim kitabıdır. Sevgiyle huzurla kalın.😊
Hocam çok sağolun öneriniz ve yorumunuz için, Uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşla aynı fikirlere sahip olduğumuzu keşfettik. Birkaç güne ingilizce eğitimine başlayacağız, sonra üniversite sınavı için beraber hazırlanıp, aynı bölümde okumayı planlıyoruz. Ve tabii amerikada iyi bir yaşam hayalimiz var, aslında eksiğim insan içine çıkmıyor oluşummuş. Çıkınca aynı fikire sahip insanlar ve beni anlayabilen kişilerle görüşebildim. Şu aralar, dil eğitimi, bilgisayar vs.. gibi konularda araştırma yapıyoruz, bir rota oluşturup adım adım ilerlemeyi düşünüyoruz. Sizin değerli yorumlarınız içinde çok teşekkür ederim. Kitabınıza da imkanım olduğunda almayı düşünüyorum. İyi akşamlar. Hayatınızda yeni yeni başarılar ve mutluluklar dilerim.