Gece gece kafayı yiyorum resmen. Simdi konuyu anlatayım. Ben minyon biriyim. 😪😭 (derken bile icim acıyor.) Arkadaşlar arasında bir konu geçti. Biraz tartıştık. Arkadaşlarımın çoğu uzun boylu. Bende aralarında kisa kalmayı pek sorun etmem. Ne de olsa arkadaşız, kıskançlık gibi bir durum da yok. Ama bugün tartıştığımızda kendimi o kadar berbat hissettim kii.
Su durumdan nefret ediyorum. Mesela biriyle dışarı çıktığımda (genellikle yasitlarimla) onlardan cok daha küçük gösteriyorum. Her zaman yaşımdan 2-3 yas daha küçük gösteririm. Sizler minyonlar hakkinda ne düşünüyorsunuz?
Not: Kendimi gerçekten seviyorum. Cunku cok güzel bir fiziğim var. 44 kiloyum. Ve vücudum cok orantılı. Bu yönden hic şikayetim yok. Ama hep uzun olmak istemişimdir.
Su durumdan nefret ediyorum. Mesela biriyle dışarı çıktığımda (genellikle yasitlarimla) onlardan cok daha küçük gösteriyorum. Her zaman yaşımdan 2-3 yas daha küçük gösteririm. Sizler minyonlar hakkinda ne düşünüyorsunuz?
Not: Kendimi gerçekten seviyorum. Cunku cok güzel bir fiziğim var. 44 kiloyum. Ve vücudum cok orantılı. Bu yönden hic şikayetim yok. Ama hep uzun olmak istemişimdir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer