Kendimi bu durumda hep savunmasız hissediyorum dediğiniz bir şey var mı?

Ben bazen çok kırıldığımda, sanki vücudum kendini kapatıyor gibi hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.. :'(
Kendimi bu durumda hep savunmasız hissediyorum dediğiniz bir şey var mı?
Cevapla