İşlerim çok birikti hakkımda kötü sözler söylüyorlar ne yapmalıyım?

Selam herkese işlerim çok birikti. Yapmam gerekenleri yapmadım hep sona attım şimdi de çok pişmanım ama napacağım bilmiyorum kafam karışık, annemle aram yok. Küstü kadın bana çünkü dövdüm yani. Yaptığım hoş değil yaşlı başlı kadın.. Çok pişmanım inanın ama bi an kendimi tutamadım bana saldırınca. 😐😐😑😔 Arkadaşlar ben gerçekten ne yapacağım inanın anlamdım.. Öyle yapıyorum olmuyo böyle yapıyorum olmuyo. Babam da yatalak hasta yani durumlar gerçekten fena. Evde istemiyorum. Kız kardeşim de bana bakıyor sürekli. Çok yanlışlar yaptım çoook. İnanın çok pişmanım. Kendimi nasıl affederim ben anlamadım. Annemin gönlünü almak için ne yapmalıyım onu da bilemedim ama küçük olmam sürekli hakarete lafa maruz kalmam demek değil, sürekli diğer kız kardeşimle kıyaslanmam, kuzenimle kıyaslanmam doğru değil... Evde olmama rağmen sürekli öteki plana atılmam doğru değil. Masaya bir bardakta benim için koyun değil mi? Koymuyolarlar ama.. Bu da doğru değil. Neyse işte böyle durumlar ben anlamadım
Güncellemeler
+1 yıl
Evde istemiyorum dediğim şey de ama annem beni evde istemiyor yanlış yazmışım
İşlerim çok birikti hakkımda kötü sözler söylüyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla