Erkekler öptüğü kişiyi görmemek için mi gözlerini kaparlar?

Merak ediyorum doğrusu bir erkek sevgilisiyle öpüşürken gözlerini neden kapar. Acaba başkasını hayal ettikleri için mi böyle bir şey yaparlar? Yoksa öptüğü kişiyi görmemek için mi? Yani sırf ihtiyaç meselesi mi olay. İşin romantiklik boyutuna hiç gelmek istemiyorum. Çünkü bana pek mantıklı gelmiyor...
Erkekler öptüğü kişiyi görmemek için mi gözlerini kaparlar?
Cevapla