Bir ilişkide sürekli olarak ara veriliyorsa; Ya o ilişki değildir ya da birbirlerini kullanıyorlardır. Bunun aksini iddia edecek zihin sadece insan kullanımına yönelik çalışır. Bir şey ya vardır ya yoktur.. Siyah ve beyaz kavramını ayırt edebilen biriyseniz, ne mutsuz olursunuz ne mutsuz edersiniz.
Böyle saçma durumlar bana göre değil. Ayrılınca biten bitmiştir. İstesen de geri gelmez. Kırılan camları bir araya getirseniz , yapıştırsanız eski cam halini alır mı? Biten ilişki de kırılan cam gibidir. Parçaları dursa da asla bir eski halini almaz. Zorlamamak lazım.
Oooo. Şaşırttin beni. Ama biraz daha zaman geçince dikmeye başlarsın söküğunu. Tecrübelerini kullanmaya başlarsın. Şu an tecrübe edinme süreci. Kullanma süreci daha başlamamış 😂
😂 Ona Kendi söküğunu dikememek değil de konduramamak deniyor. Maalesef hepimizin yaptığı en büyük hata. O yapmaz, yapamaz deyip konduramamak. Hâlbuki bal gibi de yapıyor 😂
Ya, yapmayın. Tamam regl ama psikolojiyi bu kadar da değiştirmez. Daha çok bahane gibi. Bizim erkeklerin de kendine göre bahanesi vardır hep. En azından benim var. 😂
Gercekten bahane değil bazı sorunlarımız vardı aşılamayacak bi sorun da değildi onlarında etkisi olabilir ama en büyük etken regl dönemine girmek üzere olmam