Hiç kimseye kin nefret duyamıyorum kötü şeyşer yapsalar da? Siz kin tutabilir misiniz?

bir iki. kişiye tutmak isterdim şahsen..

kardeşim kinci mesela geçenler kavga ettik. baya yaş farkı var kötü söz edince bana ben de çok sinirlendim. 2 3 gündür acayip hastayım ağrıdan duramıyorum ölüyordum resmen ağladım acıdan yüzüme dahi bakmadı hiç.. normal mi sizce?
çok zoruma gitti..
Hiç kimseye kin nefret duyamıyorum kötü şeyşer yapsalar da? Siz kin tutabilir misiniz?
Cevapla