+1 yılak koyun ak bacağından kara koyun kara bacağından asılır, fikirlerimi soyler gorusumu belli eder neden bu goruste oldugumu izah ederim. kendisinin savundugu seydeki yanlısları da gosteririm elbette, ayrıca aynı hakkı ona da tanırım. belki bende bir yanlıslık vardır. ondan once bu sayede kendimi de sorgularım. ortak paydada bulusursak ne ala. olmadı, dedim ya. ak koyun ak bacağından, kara koyun kara bacağından asılır...
03 Yorumla
Soran+1 yılMantıklı teşekkür ederim yorumun için
- +1 yıl
rica edeirm. soru guzeldi...
Soran+1 yılTeşekkür ederim
En İyi Cevaplar
+1 yıl05 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.
Soran+1 yılRica ederim yorumun için teşekkür ederim
- +1 yıl
Ben rica ediyorum...
Soran+1 yıl:))
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim belli bir siyasi görüşüm olmadığı için bana ters görüşte olan birine rastgelme olasılığım da çok düşük. Ama şu var benim bazı arkadaşlarım var cumhuriyet yönetimi değil ben şeriat yönetimi istiyorum diyorlar eğer sevgilimde böyle bir görüşe katılıyorsa 1 sn bile düşünmem iletişimimi keserim. Onun dışında siyasi görüşünün ne olduğu beni ilgilendirmez :D
00 Yorumla
Evet ayrılırım çocuğumu Kemalist olmayan bir g*t kılıyla asla yetiştirmek istemem
71 Yorumla
Soran+1 yılGüzel teşekkürler yorumun için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 596 cevap paylaştı. Tayyip'i seviyorsa güzel kardeşim benden uzak allaha yakın olsun.
95 Yorumla
Soran+1 yılAmin aynen benden de
Soran+1 yılCelladına aşık olmuşsa bir millet ister ezan ister çan dinlet itiraz etmiyorsa sürü gibi illet müstehaktır ona her türlü zillet Ömer Hayyam da böyle düşünmüş
Soran+1 yılBiz ne yaptık kurunun yanında yaşta yanıyo
+1 yılBeni anlatıyor gibisin :) Ben CHP taraftarıyım sevgilim Akp bir kaç defa atıştık, Atatürküde hiç sevmiyor hatta nefret ediyor kendisi baya laf ettim. Ama bunun yüzünden ayrılmak çok saçma. Istediğini düsünmekte serbest illa herşeyimiz bir olacak diye birşey yok.
36 Yorumla
Soran+1 yılSaygılı olduğunuz sürece evet tabiki
- +1 yıl
Takıntılı bir halde değiliz sonucta. Sadece tuttuğumuz taraf farklı ve bu gayet normal. Çok şükür ki büyük sorunumuz olmadı 1 yıldır.. görüş farklılıkları için sevgili olmayanlar bile varmış. Sanki partilerde başkanlıkları kendileri yapıyorlarda rakipleriyle beraber olmak istemiyorlar.
Soran+1 yılİnsanların düşüncesi saygı duyarım ama bazı konularda onlara da hak veriyorum çünkü siyasi görüş kişiliği ister istemez yansıtıyo
- +1 yıl
Evet katılıyorum. Aslında şu anda buraya yorum atanlar arasında bile görüş ayrılıkları var bu tip siyaset konularında olması çok doğal. Ama yorumlara bakıyorumda ayrılanlar hatta sevgili olmayacak insanlar var. Garip yani. Sanki sevgilinizle her düsündügünüz sey aynı bu farklıymıs gibi. Ve dedigim gibi.. sanki partilerde baskanlıkları kendileri yapıyorlarda rakipleriyle beraber olmak istemiyorlar. Siz olmayın madem ne diyelim :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılNormal şartlarda her fikre saygılıyım..
Saygı duymadığım tek konu Atatürk Düşmanlarıdır..
Ben Kemalistken o Atatürk düşmanı olursa yürümez bu iş.71 Yorumla
Soran+1 yıl+1 teşekkür ederim yorumun için
PKK lı olmadığı sürece sorun yok hangi partiyi tutarsa tutsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için +1
Gizli Üye(36-45)+1 yılaynı durumu pazar akşamı seçim sonrası yaşadık, bir sürü laf soyledil birbirimize. ama durduk düşündük siyasiler bizi kurtarmayacak ne b. k oaparlarsa yapsınlar. tekrar nu konuyu açmamaya karar verdik
13 Yorumla
Soran+1 yılİyi yapmışsınız ama bizi kurtaracak olanlar onlar maalesef
Cevap sahibi+1 yılkimsenin kimseyi kurtardıgı yok inanki.. herkes bildigini okuyor. adama diyorum bak hırsızlık yalan var yapma etme ac gozunu, fikri degismiyor.. siyaset cok onemli degil aslında. tutup sevdigim adamdan ayrılsam ayrıldıgımla kalacagım.. kontrollü olmak gerek bu konularda. hakarete vardırı saygıyı gecersen problem. şunu da soyleyeyim, GAZİ MUSTAFA KEMAL e laf ettirmem.. eger ATATÜRK ü sevmeseydi, degil siyasi görüşü ile benimsemek yanıma yanastırmazdım..
Soran+1 yıl+1 Tamamen katılıyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılMaalesef daha pazar günü birbirimize girdik bu yüzden oyunı kime vereceksin dedi ekmeleddine dedim, hayır oyunı demirtaşa vereceksin ben türküm benim görüşüm bu karışamazsın dedim ben senin sevgilimsem beni dinleyeceksin demirtaşa verilecek o oy benim tarafımı destelkeleyeceksin diyor inad ettim vermedim ve açıkca söyledim bı yüzden tokat attı bana
04 Yorumla
Soran+1 yılKank bu siyasi görüş le ilgili değil demirtaş nedir ya teröristler mi çıkıyon sen bir de tokat yemişin
Cevap sahibi+1 yılBen onun görüşüne hep saygı duydum bunca zaman ama ben sustukça o beni sürekli kendi tarafına çekmeye çalışıyor ben türküm sende kürtsün ben senin görüşğne saygı duyuyorumda benşm görüşğm sana neden saçma geliyor ve beni değiştirmeye çalışıyorsun
Soran+1 yılBunu ona anlat kızım seni yanlış yöne çekiyor kürt olması sıkıntı değil ama pkk yı desteklemesi sıkıntı bunda saygı duyulacak yön yok
ben hiç ayrılmadım ama benden sırf bu yuzden ayrılan kız oldu :) ben aşırı milliyetçiydim kızın aileside aşırı solcu :) ailem sana ön yargılı bakıyor bu iş yürümez dedi ayrıldık kanka :)
03 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı ne diyeyim :)
Soran+1 yılİyi olmuş o zaman ;)
+1 yılAşırı chpliyse ayrılırım. din düşmanı biriyle evlilik düşünmek mümkün değil..
Ve bdpliyse yine evlenmem. evliliğe zarar verir bunlar.
Tamamen zıt fikirler evliliğe zarar verir.
Ama ılımlıysa sorun değil.130 Yorumla
Soran+1 yılCHP liler din düşmanı mı
- +1 yıl
Chpnin islamiyete ve müslümanlara verdiği zararı tartışmaya gerek var mı?
E haliyle chpyi aşırı şekilde savunuyorsa zihniyet belli demektir..
Soran+1 yılHer şeyi sorgulamadan savunmak saçma tabiki ama CHP nin dine verdiği zarar nedir acaba
- +1 yıl
Bu komikti..:))
Hiç haber takip etmez misin?
Bu 3 5 kelimelik şeyler değil bunlar.
Mesela en son kamuda başörtüsü yasaklanması v. s.
Şimdi bir iki tane şey yazdım mı çok basit kaçacak.
5 vakit namaz kılan birine chpyi sor... yüzyüze anlatsın.
Beni o zaman anlarsın.:) - +1 yıl
Veya intden chpnin dinle ilgili icraatları milletvekillerinin görüşlerini filan araştır. cumhuriyetten itibaren şaşmaz. aynıdır yani.
- +1 yıl
Wolkydj aşırı kelimesini o yüzden kullandım. ılımlıysa iyi niyetlidir der geçerim.
Ayrıca dinsiz biri akpye oy veriyorsa icraatlarından dolayı ülkeye hizmetten dolayı veriyordur. dini parti olduğu için değil - +1 yıl
Bu arada konu particilik filan değil.
Öyle olsaydı diğer partilerden de bahsederdik. yanlış anlaşılmasın.
Sadece aşırı chpli olmasın yeterki.:)
Soran+1 yılHırsızlık , cinayet , yalan , hoş görüsüzlük , kul hakkı yemek dinde normal akp yi tutalım diyosun yani
- +1 yıl
Hırsızlar (ki bu kesin delili yok. iftira da olabilir) cennete girecek. ama din düşmanları cennete giremeyecek..
Beni anlaman için dini konuda yeterli derecede bilgin olması lazım.
Bak seni yadırgamıyorum. ama kıyasladığın mevzu senin dini bilgin olmadığını gösteriyor.
Kul hakkı hırsızlık v. s den bahsediyon. eyvallah. hemfikiriz. ama din düşmanlığının telafisi yok.
Ben akpyi savunduğumu hatırlamıyorum.
Ben akpli değilim bir kere.
Bu da ayrı bir konu.
Ben tayyibe oy veriyorum.
Neden biliyon mu?
Sırf chp başa gelmesin.
Eğer tayyip hırsız ise din düşmanlarından iyidir..
Tayyip hesabını Allaha verecek.
Soran+1 yılCHP din düşmanıdır olayı nedir arkadaşım tayyip dinini çok mu güzel yaşıyor hırsızlık dinini güzel yaşadığından mı tamam bu kesin değil de tak at gözlüklerini peki ölen onlarca insana fıtrat demesi nedendir bu kadar yüksek vergi vermemiz hırsızlık değil de nedir bütçede açık çıkınca pis mi kokalım parfüm aldık demek ne demektir insanlara kendi paralarıyla makarna , kömür dağıtıp bedava dağıttıldığı söylenmesi yalan değilde nedir bu adamalrın telefon konuşmalarında dualarla dalga geçme amaçları nedir hiç mi önemli değil vatanınız bu kadar mı meraklısınız sömürülmeye Allah deyip te söylediği her şeyi unutturup dini sömürmesi nedir Müslüman kardeşlerim diye seslenmek halka nedir müslüman olmayan adam Türk değil midir burada hoş görü nerededir şehitlerin analarının göz yaşlarını silmemek nedir Hz. Muhammed bile dinin aşırısıd zarardır derken bu kim bu kadar ha siz bunu dinini hakkıyla yaşıyor sanıyorsunuz bu adamın tek yaptığı dini sömürmektir Türkiyenin yarısı benim demek nedir mecliste
Soran+1 yılPkk barındırmak kürdistan dedirtmek bayrak indirmek polislerin hakkını yemek türbanlı bacımı taciz ettiler deyip ortada hiç bir şey olmaması yalan değilde nedir dini doğru yaşadığı ondan mıdır
- +1 yıl
: ) siyaset evliliği bozar demiştim. gördün mü bak. hemen celallendin..
Siyaseti konuşmak için bu sayfaya üye olmadım.
Boşver.:)
Soran+1 yılVericek cevabın olmadığında boş ver güzel cevaptır. Aynen kank boş ver
- +1 yıl
Facede o kadar çok kişiyle tartıştım fikir paylaştım düello yaptım küfürlü yorumlara başvurdumki anlafım. İnanırmısın facebooku bu yüzden bıraktım. ve anladımki kimsenin fikri değişmiyor.. insanlar boşuna tartışıyor gereksiz yere kalp kırıyor.
Kimse benim inandığıma inanmak zorunda değil.
Tayyip erdoğan benim babamın oğlu değil.
Devletten veya partiden zerre menfaatim de yok.
Akpartideki bir çok kişiyi de sevmem.
Partiyle hiç alakam da olmaz.
Milletin bana koyun yobaz makarnacı v. s demesini de umursamıyorum.
Sizi de anlıyorum.
benim gibi ılımlı biriysen ne mutlu sana.
Yok değilsen bu kötü bişey çünkü yanlışa da yanlış diyemezsin.
Nickini de ifşa etseydin de kimle muhatap olduğumu bileydim knk :) - +1 yıl
Aşağıda sorduğun soruların hepsine zamanında facede cevap vermiştim.
Ama hakkaten bıkkınlık geldi.
Hayır yani bu eziyeti ben neden çekeyimki.
Vatanı bn mi kurtarıcam dimi ama
Soran+1 yılVatanı ben mi kurtarıcam diyeceğimize belki biraz inansaydık böyle olmazdı haklısın böyle nedenlerden kalp kırmaya gerek yok şimdiki siyasetçilerin hiç birini sevmiyorum zaten bu büzden onları savunmada hepsinin yaptıkları doğrular ve yalnışlar var hepsinin menfaatleride var hem de bizim olmadığı halde bir şeyleri savunurken sadece tayyip dinci ona oy verelim düşüncesi ve chp dinsiz düşüncesi hiç doğru değil çünkü din bireysel yaşanır kendi içindedir tayyip ın yaptığı tek şey ise bunu toplumsal hale getirmek insanların duygularını sömürmek hani tıpkı şu Türk bayraklı reklamında yaptığı gibi adam sömürme işini iyi biliyor dinini herkes farklı yaşıyor ama vatan millet düşünceleri toplumsal dır bir başbakanın hatta artık cumhurbaşkanının önceliği bu olmalı dinle gösteriş yapmamalı kaldı ki dinsiz denilen CHP bin genel başkanı kılıçtaroğludur ve alevidir çoğu insandan daha güzel yaşar dinini
- +1 yıl
Aslında sorun başka yerde.
Herkesin inandığı değerler var.
Tayyip dini sömürüyor diyorsun ya bak buna itiraz etmem. haklı olabilirsin. sen sömürmek dersin ben yaşamak derim. bu tamamen bakışaçısıyla alakalı. yanlış belki. burası tartışılır. evet bu tayyibe avantaj da sağlıyor. nerden vuracağını da biliyor.
Ama Kılıçdaroğlu istese de vuramaz. çünkü dini konuda sığ biri.
Ama şu bir gerçekki imamhatiplerde katsayı uygulamasını tayyip kaldırdı.(çünkü bu katsayı imamhatipplerin doktor hakim v. s olmasınına engeldi. ha diyeceksinki imamhatipli hakim olmaması lazım. e peki ateist veya hristiyan veya dine düşman birinin hakim olması da doğru değil o zaman. onlar da iedolojik kararlar verebilir. aynı şey yani umarım anlatabilmişimdir)
Kamuda başörtüsü yasağını tayyip kaldırdı.
28 şubatta (yılı unuttum 1997 galiba ecevit ve askeri vesayet düzeninin olduğu dönemden bahsediyorum) binlerce kuran kursu kapatıldı. sultangazi bölgesinde dini cemiyeti korkutmak adına askeri tanklar yürütüldü. - +1 yıl
Bak yine girdim bu meselere istemeden. müslümanların yarası var. bu müslümanlar çok eziyet gördü. sen yaşamamış olabilirsin.
Benim ailem yaşadı ben yaşadım. bu adam hırsız da olsa çalsa da başka seçeneğimiz yok. müslümanlara sahip çıktı. bunu empati yaparak anlayamazsın. bunu biz yaşadık. şu an o kadar rahat bir ortam varki anlatamam. keşke bunlar hiç olmasaydı. chpyi de bizden biri gibi görebilseydik. ama bizden değil. tarihi geç ben bile bu yaşımda yaşadım bunları.
Gerçekten zorr dönemler.
Soran+1 yılKonumuz ecevit değil kank dini yönden sığ biri olan ve elinin altında o kadar imkan bulunan biride gayet güzel vurabilir dinden ben seni anladım da sen kendini anlamadım sanırım diyorsun ki tayyip sömürüyor haklısın yaptığı şeyleri imam hatip için yaptı haklısın nerden vuracağını iyi biliyor haklısın i buna avantaj sağlıyor haklısın bu kadar uyanıkken aynı zamanda nasıl bu kadar uyuyorsun sömürmek ve yaşmak arasında fark vardır namaz kılmak farklıdır kıldığını söylemek farklı ibadet etmek farklıdır ibadet ediyorum demek farklı kuran okumak farklıdır okuyorum demek farklı bir insan yaptığı kesin olmayan şeyleri anlatıp bunlardan bahsediyorsa bu sömürmektik yapsa dahi sömürmektir yaşamak kameraların gördüğü yerde camiide en ön safta durmak değildir İslam hoş görü emreder tatlı dil emreder saygı emreder sevgi emreder dini bu kadar güzel yaşıyorsa neden bu özellikler o adamda yok
Soran+1 yılDediğin gibi tayyip sadece müslümanlara sahip çıkıyor insanlara değil onun insanla da saygısı yok nerde burada müslümanlık
- +1 yıl
bir ikişey daha ekleyeyim. askeri kışlaya askeroğlunu annesi başı örtülü diye kışlaya almadılar. benim annem örtülüdür. ben acemi birliğini ıspartada yaptım.(usta birliğini doğuda şemdinli terör bölgesinde yaptım) istanbuldan kalkıp ıspartaya beni ziyarete gelmişti ailem. ama başı örtülü diye annem içeriye giremedi. bu nasıl bir acıdır bilirmisin?
Bu duyguyu yaşayabilir misin. neler hissettiğimi anlayabilir misin? Daha fazla yazamayacağım kusura bakma. enson ağlayalı epey oldu. burada kesiyorum
Soran+1 yılBilemem yaşamadım böyle bir şey dediğim gibi hiç bir siyasetçi yi sevmem tayyip müslümanlara sahip çıksın eyvallah çünkü benim annemde kapalı bir insan ve bende müslümanım elhamdülillah ama bunu söylemek için annaemin kapalı olmasına gerek yok tek istediğim bir siyasetçinin herkese saygı gösteren biri olması inan tek istediğim bu kapalı ya da açık insan kendinden sorumludur kimseyi ilgilendirmez ve benim bu istediğimi tayyip yapamaz çünkü kendinden başkasına saygısı yok demirtaşta yapamaz hatta bir seçenek bile değil benim için bu yüzden bana en yakın gelen seçenek chp idi çünkü en azından ötekileştirmeyeceği düşünüyorum belki yanlış düşünüyorum bunu seçilmeden bilemeyiz yıllar önce yapılan bazı şeyleri tekrar edecekler diye bir şey yok en güzel söylüyorsun ötekileştirildik çok acı çektik diyorsun peki insanları ötekileştiren bir adama neden oy veriyorun neden onarım aynı şeyleri yaşamasına izin veriyosun bana dokunmayan yılan bin yaşasın mı diyorsun
Soran+1 yılSeni üzdüysem üzgünüm ama bu biraz bencilce dışlandık derken alevi sünni ataist inanan diye ayıran bir adama oy vermek yani
- +1 yıl
Lütfen rica ediyorum. son yorumu yazarken ağlayacaktım. ecevit baykal chp dsp ne farkeder. fikirler ve dine bakış açıları aynı.
Gösteriş yapmasıı beni ilgilendirmiyor. kamera önündw kamera arkasında ne yapmış umurumda değil. acımız var diyorum beni anlamıyorsun. bu konular bitmez. pkk ile ilgili meselere de girsek sabaha bitiremeyiz. pkk neden hortladı? Pkk nasıl ortaya çıktı? Nedwn Dağa çıkmak zorunda kaldılar?
1990 lı yıllarda evleri köyleri yakılan insanlardan işkence edilen doğu insanından haberin var mı? Bdp nasıl bu kadar oy alıyor sanıyorsun?
Haklılar demiyorum ama acıları var. bu işkenceleri biz değil onlar yaşadı.. bdpye vermek zorundalar. ya dağda çatışıp hergün askerimiz ölecek ya da mecliste söz hakları olacak.3. seçenek yok
devlet ortada yoktu. dığudakiolaylardan batıdakilerin haberi olmuyordu. Off yaa valla sıkıldım. ben bunu yazarken sen nasıl cevap veririm diye düşünüyorsun.:)
Boşuna yazıyorum. gel sivilde tartışalım parmaklarım yoruldu. ben yatıyorum :)
Soran+1 yılOlayları çok farklı yerlere çekiyosun
- +1 yıl
Biyere çekmiyorum. sadece yoruldum usandım bu meselelerden. parmaklarım da yoruldu. yatıcam müsaade edersen :)
Soran+1 yılMüsademi istiyorsun bide git yat :) iyi geceler umarım hayatında hep güzel insanlarla karşılaşırsın Allah gönlüne göre versin
- +1 yıl
Aa bak ne güzel dedin. amin hepimizin gönlüne göre versin. ettin duaları bil mukabele görürsün inş. teşekkür ederim iyi geceler :)
Soran+1 yılAmin :)
demirtaş olmadığı sürece ayrılmam kanka ama onlarsa siyasi görüşü bu iş olmaz
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen saygılı olduğu sürece diğerleri ilgilendirmez ama bdp olmaz +1
Soran+1 yıl:)) bende
+1 yılSavunduğu düşünce benimle aynı olmak zorunda değil tabiki insanlar aynı fabrikadan çıkma ürünler değil ki sonuçta.
12 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duyduğu sürece tabiki
- +1 yıl
Tabiki.
aşka böyle saçma sapan şeylerin karışmasına izin vermezdim. aşk ile siyasetin ne alakası var? siyaset konuşmam bile...
14 Yorumla
Soran+1 yılDemek istediğim şeyi anladığını sanmıyorum
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
Siyasi görüş olarak uymadığım bir kişi beni hiç çekemez ki. Ne paylaşabiliriz ki? Benim A dediğime o Z diyecek, arada uçurum var. En başından sevgili olmayacağımız için sorun olmazdı
10 Yorumlal*n pezevenkler bir ton site kalmadıda mı burayada mı siyaseti sokcaksınızlan sktrn gidin başka yere
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım cevap vermek istemiyorsan verme bu tarz konuşmalara gerek yok
+1 yılHayır ayrılmazdım zaten birbirlerini gerçek seven, bulmuşken kaybetmek istemeyen gerçek aşklar siyasi görüşlerini kaybederler yine de vazgeçmezler. Çok basit bir durum gerçek sevenler için.
03 Yorumla
Soran+1 yılBdp li olsa
- +1 yıl
O zaman ortaya böyle bir aşk çıkar :)) https://www.youtube.com/watch?v=-q2Xgoz1uP0
Soran+1 yılBaşında kapadım keşke hiç açmasaydım
Tam atmına zıt ise ayrılieim ama sole bisi var zaten gezindigim ortamlarda benim kafadan insanlar oldugu icin o konuda sıkıntı yok
02 Yorumla
Soran+1 yılGüzel o zaman teşekkürler yorumun için
+1 yılKarşısındaki fikre saygı duymayan, sadece kendi gibi düşünenleri zeki sanıp diğerlerini aptal sananlar kendi beyinlerinden şüphe etsinler.
11 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmazdım demen yeterliydi teşekkürler yorumun için
+1 yılYa saçmalama öyle şey mi olu siyaset nedir ki hey Allahm ya yapmayın böyle şeyler dünyanın en basit bayağı şeyi siyaset öyle bişey için değer mi dediğini bir ölç tart da öyle konuş
01 Yorumla
Soran+1 yılBen tarafsız bir soru sordum ayrılırdım ya da ayrılmazdım demedim lütfen sen düşünerek konuş
+1 yılaptallığın savunması olmaz, eğer arkasında durmaya çalıştığı şey saçmalıksa ve inatla savunuyorsa, can ciğer kuzu sarması arkadaşım olsa, keserim görüşmeyi,
11 Yorumla
Soran+1 yıl+1 teşekkürler yorumun için
+1 yılSaygıya bağlı ve kişiye bağlı. Bağnazlık derecesindeyse hiçbir ilişki yürümez.
01 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum teşekkürler yorumun için
+1 yılBu durumda
1) ya iki tarafta bırbırının düşüncesine saygı gösterecek ve birbirine karışmayacak
2) ya da bu ilişki bitcek
;)01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için :)
Siyasi görüş yüzünden abi kardeş birbirini vuruyor yemişim sevgilisini... Bence imkansız Tarih ders verir !
00 Yorumlayoo ayrılmam neden ayrılayım ki istediğini destekler adam
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılSiyasi görüşünü sevgili olmadan öğrenirdim ki ayrılmak zorunda kalmayayım...
10 Yorumla sevgilim olmasına izin vermem.. ben ayrılırdım ve ayrıldım ilk buluşmamızda zaten..
02 Yorumla
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim yorumun için
Evet, baştan zaten anlaşamıyorsak kalkıpta sevgilim yapmam.
14 Yorumla
Soran+1 yılSevgili olduktan sonra öğrendiysen
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
Benim için fatketmez isterse tayyipçi olsun fakat benim yanımda Atatürk'ü aşağılayıp tayyibi üstün gösterip övmesin harbiden sinirlendiriyor beni
13 Yorumla
Soran+1 yılVur onların ağzına bir tane
Soran+1 yılBu ülkenin kurucusuna saygı duymayan bir insanla benim işim olmazdı şahsen
Siyasi görüşleri kişilerin karekterleri ve kişilikleri hakkında bilgi verir ben bu yüzden siyasi görüşe önem veririm.
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle önemli
+1 yılsiyasete takılıp bana soğuyacaksa ısrar etmeye gerek yok. aranızdaki sıcaklığı böyle basit şeyler bozacaksa.
05 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duymassa peki düşüncene
- +1 yıl
aramızdaki ilişki o seviyede kalmış ise ilerlememiş ise zaten yürümesi de komik bence
- +1 yıl
daha fazla kırıcı olmadan ilgiyi kesmek lazım :)
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için :)
- +1 yıl
rica ederim :)
siyasi görüş deyip geçmeyin evlilikte kavgalar küçük kıvılcımlarla başlayıp alev topuna dönüşür ve olanlar olur...
05 Yorumla
Soran+1 yılTabiki saygı duymassa bu önemli bir sorun
Soran+1 yılOda olabilir ama yaşamadan bilemezsin
Soran+1 yılİnşallah
- Kişilik & Karakter konusunda 963 cevap paylaştı.
+1 yılöyle bir ilişkim oldu gerek siyasi görüşlerimiz gereksede mezheplerimiz farklıydı ama ayrılık sebebimiz ise çokkkkkkk daha farklıydı.. ^_^
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 327 cevap paylaştı. benım görusume saygısı yoksa yargılıyosa ayrılırım ama karısmazsa saygı gosterırse ayrılmam
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için güzel bir cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu konu yüzünden iki gün önce yemediğim laf kalmadı üstelik benim değil annemin siyasi düşüncesi yüzünden. :(
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden saygısızlık etti ki
Cevap sahibi+1 yılO koyu bir chp tarafı benim annem akp ve hiç sevmiyo benim sevgilim akp yi. s bu konu yuzunden ayrılığı bile düşündü :(
Herkes aynı siyasi görüşe sahip olacak diye bir şart yok. Sonuçta torna tezgahından çıkmıyor insanlar.
03 Yorumla
Soran+1 yılOlması gerektiğini savunmuyorum zaten teşekkürler yorumun için
Soran+1 yılTabiki öncelik saygı
Tayyip derse ayrılırım, gerisi önemli değil.
31 Yorumla
Soran+1 yılHer şeyini bağnazca savunursa aynen +1
Hayat görüşlerimizi etkiliyorsa, beni siyasi görüşünden dolayı kısıtlamaya kalkarsa, anlaşamıyorsak ayrılırım
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
+1 yılvalla biz tam zıt görüşlerdeyiz ama 1 seneden fazladır hala çıkıyoz ileride sorun çıkarmı bilmem :D
00 YorumlaBence çok mantıksız ca sevdiğim insan başka bir partiyi savunuyor ayrılmak ama neyin doğru neyin yanlış olduğunun tartışmasını yaparım en azından birbirimizi aydınlat mis oluruz
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşta sevgili olunmadan önce bilinmiyor muymuş siyasi görüşler? Ne mantıksız iş.
17 Yorumla
Soran+1 yılBilmediğini farz et olabilir
Cevap sahibi+1 yılHayata bakışını, siyasi-dini vs görüşlerini bilmeden sevgili olmak biraz şuursuzluk gibime geldi.
Soran+1 yılEvlenmicen kank sonuçta
Cevap sahibi+1 yılEvlilik ne alaka be ablası? Tellam. Devam.
Soran+1 yılO kadar derine inmeye gerek yok yani
Cevap sahibi+1 yılDemek ki sevgililik anlayışlarımız bir değil. Haydi kolay gelsin.
Soran+1 yılBir olmasına gerek yok sanada kolay gelsin
Liboşsa faşistse sevgilim değil arkadaşım olamaz, işte o kada...
00 Yorumla
+1 yılBen biraz baskın bir karakterim :)
bu yüzde öpe öpe onu kendi görüşüme bağlarım02 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duymassın yani
- +1 yıl
saygı duyarım ama kendi görüşüme geçerse :)
ayrılmak mümkün tabi ki. düşünsene birlikte gezdiğin, yaşadığın adam senin tersin. syoz biri veya çok rahatbiri veya insancıl veya barbar... nasıl olacak yaşamdak i ortak paylaşım alanı
00 YorumlaAyrılırım. Eğer kafalar bir olmazsa bir de evlenirsek olacak çocuğa yazık.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için
+1 yıldüşünceler az çok uyuşmuyorsa sevgili de olamazsınız zaten.
04 Yorumla
Soran+1 yılOlduktan sonra öğrendin farzet
- +1 yıl
olduktan sonra diye birşey yok bir anda gökten inmiyor. sevgilin olması için önce tanıyacaksın.
Soran+1 yılTabiki ama öyle düşünemez misin farzet diyorum sadece
- +1 yıl
zor, elbet bir yerde palak verir.
Hayır. Kişinin görüşü kendine özeldir beni ilgilendirmez.
13 Yorumla
Soran+1 yılSaygı duymassa
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
Hayır, ayrılmazdım. Sevgi önemli, siyasi görüşü boş ver.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için :)
pkk yı savunuyorsa ayrılmayı bırak kafasına şarşör boşaltırım...:)))
05 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın o ayrı
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için
Soran+1 yılRica ederim
sevdiklerinizle siyaset yapmayın siyasetçiler yollarına devam eder ve siz sevdiklerinizden olursunuz
12 Yorumla
Soran+1 yılBenimle ilgili değil zaten
+1 yılSaçma eğer gerçekten her iki taraf birbirini seviyosa bunu dert etmez... Birbirlerinin görüşlerine saygı duymak gerek yani. Sonuçta onların tartışması hiç bişiyi değiştirmicek.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSiyasi görüşü bana ters biriyle sevgili olmam zaten, sonradan öğrenirsem de ayrılırım.
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılşu an farklı bir durum söz konusu, faşizme ilerleyen bir süreçteyiz.
Aynı fikirde olsak iyi olurdu ama karşı siyasi olsada önemi yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSiyasi görüşlere gore insanlarla ilişki kuracaksak ülkeyi bölelim AKP cumhuriyeti ülkücü cumhuriyeti CHP cumhuriyeti diye
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
zıt kutuplar birbirini çeker tam tersi daha çok bağlanırım.
00 Yorumlaaşırı solcu kız arkadaşlarımda olmuştu fazla takmazdım ama.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim yorumun için
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadaş olabilir ama sevgili asla arkadaş olacasak bilerek o siyasi görüşü savunacak yani ailesinden gördüğü için değil
01 Yorumla
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim yorumun için
Gizli Üye(36-45)+1 yılaşırı tavır sergılıyorsa ayrılırdım. yoksa sureklı tartısmaktan baska bır sey olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
Sevgilim yok. Rahatım :)
02 Yorumla
Soran+1 yılO da güzel :)
+1 yılçok farklıysa evet ayrılırım
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için
+1 yılSiyasi gorusu sag partiyse sikinti yapmam.
00 YorumlaTartışması zevkli, ayrılmak saçma olur bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
düşünceleri bana uymuyorsa zaten sevgili yapmam...
03 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler yorumun için
Soran+1 yılSaygı duyulduğu sürece ve aşırı ters bir görüş değilse saygı duymak gerektiğine inanıyorum :)
- Devamını Gör (35)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar