Kimsenin beni anlamayışı gibi hislere kapılıyorum ve kendimi yalnız hissediyorum bunun sebebi ne olabilir?

Yaşadığım kötü durumlar beni bir kenara çekti ve herkesten uzaklaştım, yani kimsenin beni anlamadığına inandım sonrada yalnız kaldığımı fark etmeye başladım. Zamanla yaşama sevincim azaldı. Bu durumdan kurtulmak istiyorum. Görüşleriniz ve tavsiyeleriniz benim için önemli.
Kimsenin beni anlamayışı gibi hislere kapılıyorum ve kendimi yalnız hissediyorum bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla