AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Ayrılacak bir yönüm valla yok belki tip ama tip için de ayrılmam tabi ki
Fazla sinirlisin, her şeyi kavgaya çeviriyorsun, çok kindarsın, depresifsin.
Bana bir adet benden :')) Sanırım kendimle sevgili olsam evlenirdik.
İğrencim Empati yok Kabalık var Anlayışsızlık taciz hakaret hepsi var
Çok umursamaz olmam sanırım. Fazla ilgisizim ama ilgiye de bayılırım.
bu dunya icin fazla guzelsin kendimi bile haketmiyorum djejdn
Sohbeti çok seven bir insanım hep konuşmak istiyorum, karşı taraf bundan bazen rahatsız oluyor belki bu olabilirdi;(
Bundan daha güzel bişey olabilir mi ya 😆
Hep benle konuşmak zorunda değillermiş:(
Bişey desem 😀
Eski sevgilimden ayrılma sebebim 😀
Anlaysizsizlik olurdu ben zıt kutpu kendime çekerim benim gibi olan biriyle anlaşma oranım Fahrettin kocanın aşıyı bulma ihtimalinden daha küçük
Vurdumduymaz bir insanım ben, bu özelliğime tahammül edemezdim. Bu soru sayesinde öz eleştiri yapıyoruz.
Offf canım ben, hayatta bırakmazdım kendimi. Her gün Tanrı’ya dua ederdim he kadar şanslıyım ki kendim gibi biriyle ilişkim var :).
Kıskançlığım ve kendime fazla düşünklüğüm. Sürekli arayıp sormamdab sıkılır bırakıp giderdim ama sora pişman olurdum kesin 😏😂😂
çok sevmek iyimidir kötümüdür sıkarmı yani bu sebepten dolayı derim :)
Tam benlik cevap:)
Bi bulsam böyle anlayışlı vefalı seven asla terketmem
Çok inadım bişey olur onu unutmam zamanı gelince saglam laf sokarım 😄belki bu olurdu
kendimle sevgili olsam çok iyi geçinirdim yemin ederim
Sen çok asabisin bebeğim sana daha fazla katlanamayacam. Annemin evine gidiyorum derdim 😁
Ayrılık olmazdı bence ilişkilerde harikayım.
Aşırı tatlısın senden ayrılmazsam diyabet hastası olucam😂
Bir ömür mutlu olurdum...
Çikolata ile mutlu olan birini bırakmam ki 🤣🤣🤣
Oyundayken takmayıp onların işi varken olay çıkarmam
Umursamaz tavırlarım sıkılmalarım anlık duygularım falan herhalde
😂😂 Güzel soru, asla ayrılmazdımm çok iyi anlaşırdık djdjdjjd
Öfke kontrolü olabilirdi. Çünkü askerde pek iyi şeyler yaşamadım. Kardeş dediğim kişiler vefat etti.
Kıskançlık tartışmaları
Aşırı mı kıskançsin
@parçalayanpuma evet çok
Cabuk bitiyordur iliskilerin
@parçalayanpuma hayır uzun
İyi dayanıyorlar o zaamn
@parçalayanpuma şeytan tüyü var biraz bende hiç gitmek isteyen olmadı benden
Sohbeti seversen gelsene
Sana gelip senden gitmek ne mümkün
Durun siz kardeşsiniz
Cekilmezsin derdim😂😂😂
Niye ayrılayım ki. Bulmuşum ben gibisini
Senin sebebin paradoks oluşturuyor yalnız 😃
Çok aşırı ilgiden olurdu sanırım
Muhtemelen ilgi bağımlılığım yüzünden. 😂
Bir öksürük tuttu beni yaaaa 😂
Sen niye olur olmadık yerden çıkıyorsun? 😂
Senin gibi deliyle mi uğraşcam der ayrılırdım🙄😂
Ayni ben :)
Romantik olmayışım olabilirdi.
Romantik olmayan bir kadın, ilginç! Peki ya romantizmi de sevmiyormusunuz? Yani adam romantikse aman ne gerek var böyle şeylere mi diyorsunuz? Yoksa hoşunuza gidiyor mu?
@UralGül Romantizmi severim ama sıkça yapılmadığı müddetçe.
Ozaman sende biraz romantik sayılırsın. Ben hiç sevmem yani anlam yüklemek çok saçma mum ışığı falan romantik olmayan insan karşı taraf yapınca da hoşlanmayan kişidir.
@UralGül katılıyorum hiç gerek yok öyle şeylere
Vallahi ilk defa romantizm sevmeyen bir kadın görüyorum. Az önce gördüğümü sandım ama görüşün sahibi birazcık romantikmiş. Çok memnun oldum.
Bende memnun oldum 😊 ama gerçekten hiç gerek yok öyle şeylere. Dediğiniz gibi muma, yemeğe, süse püse anlam yüklemek fazla saçma geliyor bana. Eğer çok seviyorsan sevgini yeri gelince belli edeceksin kardeşim , belli etmiyorsan da bu demek değil ki seni sevmiyorum...
Böyle aşkımlı cicimli muhabbetlere de hiç gerek yok.
Ya ben neler çektim bu mevzulardan seni seviyorum diyemiyorum aşkım diyemiyorum yanımda insanlar varken telefonla konuşamıyorum diye. Sevginin en düşük mertebesi sözle belli olanıdır.
Haklısın...
Ben olsam benden ayrilmazdim. 😎
Bana farklılık lazım aynıyız derdim sjajs
Kendimle sevgili olmazdım. Ben tatlı uyumlu harika bir kızım ve dominant erkeklerden hoşlaniyorum
Benden daha iyisini mi bulucam niye ayrilayim 🙄😇
Vurdu gol oldu ah emir ahhhyyy
Sen yaşıyor musun zhhdkdkf
Demek ki ben yazmasam sen hiç yazmicaksın
Bilemem kardeş bilemem
Portakalı soymadan içinden ne çıkacağını bilemem zhhxndhdjfncm
Aldım ben cevabımı 😐
Ayrılmazdım. Daha iyisini mi bulacağım 😄
Çok sıkıcısın ya off derdim herhalde 😂
Ben kendimle evlenir 2 çocuk yapardık
Mitoz bölünme mi yapıyon sen reis :D
😂😂
Kendim gibi bir balı bulsam neden ayrılayım ki
Ayrılmazdim çok düşkünüm kendi kendime her dakika pompa 😂😁
😂😂😂😂😂
Kendimden ayrılmam asla jajsjsj
İlgi göstermiyorsun😂
Birak gezmeyi biraz benimle ilgilen 😂
Umursamaz olduğumdan olabilir
Kendime kurban olurdum.
Her şeye kavga çıkarıyorsun, çok geçimsizsin.
Hiç uğraşamam derdim 😂
Doyumsuz olmam olurdu sanırım
Yok ayrılmazdım ya benim ya kara toprağın 😎
Şiddetli geçimsizlik.
Dengesizlik olurdu ruh halim degisken.
İlgisizlik olabilirdi
Odağımı ona verememem. d
Kendimle sevgili olsaydım ayrılık lafı geçmezdi :D
Fazla sevgiyi kaldıramazdım herhalde 😄
Karamsarlık ve çekingenlik
Ben erkeklerden hoşlanıyorum olurdu sjsjs
Senle cok isim var insani yoruyorsun.
Çok fazla kıskançlık olurdu.