Domine eden inatçı havalı baskın karakter kız mı?
Naif sakin uyumlu tatlı kız mı?
Hangisi daha iyi ve siz bunlardan hangisisiniz?
Naif sakin uyumlu tatlı kız mı?
Hangisi daha iyi ve siz bunlardan hangisisiniz?
Sevimli kızları cebe, sözünü geçirenleri kalbine yerleştirir bazı erkekler. İyi olan sevilsin yeter.
Bana farketmez yeterki dogru aşk olsun yeterki yalnız kalmayım
Nasıl yani. Aşk olsun yetermi yoksa kız olsun yetermi
Aşık kız olsun yeter
Sen nasıl bir insansın peki. Baskınmısın
Pek sayılmaz genelde saf dürüst bazende esprili kişiligim vardır tabi böyle kişiligimin zararını görüyorum:/ iyiligimi suistimal ediyorlar
😞😞
Herkez yaşattıgını yaşasın inşallah
Amin😞
Senin kişiligindemi böyle
Galiba. Yani pek degil gibi. Karişik
Hm karışık olmasıda ayrı bi sıkıntı dimi
Kafam karişık ve sogudum o işlerden😕
Birgün herşey yoluna girdiginde şunu demek istiyorum KS ye giripte aha şunu benim yazdıgım yazı derdimi yazmıştım ne çileli günlerdi dermiyim :/
Inşallahhhh😊. Burcun ne senin
başak
Hmm. 😕
seninki?
Balik
iyimiş : ) sence burçları aynı olan kişiliği degişik olanı varmıdır
Oyle kesinlikle😄
evet kimileri gerçek okeyse diğerleri sahte okey :D
ben burçlara pek güvenmem kişinin tavrı prensibi kişilği neyse odur burcu degiştirmez
Kesinlikle oyle👌
Bana eig vermene ragmen eig yüzdem neden sıfır :/
🤷♀️🤷♀️bilmem. Ona cok takilma ya. Çogu zmn yanlis gösteriyo
Buarada yorumu eig yapan bi sen çıktın teşekkür ederim
1 kişi daha varmiş. 2 eigsin var
Sayfayı yeniliyom halen göstermiyo arada bazı problemler oluyo mesela yorum yaziyom üstten geçen çizgiyi bekle bekle göndermiyo geri tıklayıp tekrar gönderince oluyo bide isim degiştirmede yok
Bak mesela benim eski hesabımda 300kusün eig vardı. %100 gosteriyordu. Bir arkadasın 500küsürdü eigi %80 falan gösteriyodu. O yüzden takılma çok. 30-40 eigten sonra muhtemelen birden %100 yaparlarlar.
Hm anladım. Peki önceki hesabın duruyomu onuda kullaniyonmu
Hayir
Nedenki o hesabın gayet iyimişti
Daha acmiycaktimda yine geldim
Hesabımı açalı bir hafta oldu güzel siteymiş hem sohbet falan iyi vakit geçiriyom hemde insanlara elimden geldigince yardımcı oluyom sevabını aliyom ayrıca hesabımı geliştirmeyi hedef ediyom maksat ufak tefek amaçlar işte
Fenomen ol😄
Benim istedigim çok fazla bişey degil ya sadece KS başkanı oluyum yeter 😁
😂admin deniyo ona
Herneyse işte. Admin oldugumda siteyi internetsiz erişimini saglarım oylarınız damlaya damlaya dagdan kestim kereste skgkdk
😂😂.
Gösterdiğin hedefe durmadan yürüyecegime su içerim dkfsl profillerdeki olan u veya m harfi yapmaya çalışırız ama tabi sürekli bekleyip sabırsızlıkla olmaz azim ve zaman
Aynennn😄😄
Buarada yorum yeri mesaj yerine döndü 😀dmye geçelimmi
Gizli hesapmı mesajı başlatabilir
😄😄..
mesaj gönderiliyomu sende
Dm kutun kapali
Xper i az olanlar gönderemiyo. bide böyle saçmalıgı yapmışlar
Evet malesef
O zaman instagramını verirmisin?
Burdan yazmam.
Tm ben yazim
benimki İbrahim_svrn38
Cevap
3Cevap
Her türde baskın olacağim için farkketmez ama evlilik felan işim olmaz nafaka mağduru olamam
😂😂
Yerine göre baskın yerine göre uygun
Çoğunlukla hangisi olsun
Uyumlu kizlar
ikisinin ortasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar