Çok durgun ve yorgun gibiyim insanlar bana fazla geliyor kimseye tahammülüm kalmadı... hiç bir şeye gülemiyorum çok agresif oldum Çok bitkinleşti bedenim ruhum o kadar o kadar yorgun ki... hiç bi dayanağım kalmadı... sadece ve sadece uyumak istiyorum o kadar derin bi uykuya hapsolmak istiyorum ki uyandığımda ruhen yeni doğmuş gibi olmak istiyorum... aslında uyanmasam olur.
Beyin hücrelerim yok olmuş gibi kimseyi algılamiyorum nasıl düzelecek benim bu durumum ☹😔
Beyin hücrelerim yok olmuş gibi kimseyi algılamiyorum nasıl düzelecek benim bu durumum ☹😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
herkes öyle emin ol.
ama kendine iyi gelmeye bak kendini motive etmeye çalış başkasından medet bekleme.
Hiç halim yok ama kendimi toparlamak bile istemiyrum 😑
Günlük en az 20 soru görüyorum böyle herkes bi maafolmuş
Sanki bana kendimi anlattin. Ben meditasyonla başa çıkmaya çalışıyorum. Belki deneyebilirsin. Kısa süreli de olsa biraz rahatlama ve enerji sağlıyor.
Teşekkür ederim ☹kendimi tek zannediyordum...
Bu zamanda bu durumda olan milyonlarca insan vardir muhtemelen :( Spotify kullanıyorsan mistik yol diye bir kullanıcı var. Kadının sesi huzur veriyor.
Sağol kullanmıyorum ama indirip bakacam 🙃
Youtube da bulabilirsin. Aynı isimle orda da videoları var :)
Muhakak bakacam çok teşekkür ederim 🙂🌸
Rica ederim 🌻
Sen baya baya kötü olmuşun antidepresan şart
Antideprsan istemiyrum ilaç tedavisi dışında ilaç görünce midem bulanıyor 😑
Cok agir bi depresyondasin
Sanırım öyle
Ne yapabilirim peki🥺
Bu durumu kabullenmemelisin yapacak burseyler bul birileriyle konus muzik dinle planlama yap
Anladım teşekkür ederim
Ne zamandir boylesin
biraz önce kednine gel derim yani
Kendime gelecek gücüm bile yok ☹
sanki hicmi kötü gün olmadı. eskiyi bi düşün bakalım. hangisi kaldı
Oldu tabi ama Şu anda hiç gücüm yok uyuyacam sanırım iyi geceler
iyi gceler. 🤚
Harfi harfine beni anlatmışsın
Hepimiz aynıyız sınırım herkese tercüman olmuşum aslında 🥀
Bizi bu hale getirenler utansın
Ayn üzülmeye gerek yok dicem ama oda olmayacak
Aslında suçu tamamen başkalarına atmak da yanlış illaki Bizim de hatalarımız olmuştur.. ama Ben yıllardır bu kafadayım kendimi dine verdikten sonra dünya çok boş geliyor.. güzel şeyler zevk vermiyor ama kötü şeyler de o kadar acıtmıyor tam bir hissizlik hakim. Azrail Gelse de bir an önce gitsek modundayım
Azrilde çok canını acitarak alacak ama 😔
Hergün acıyacağına bir gün acısın be bayan
Seninki daha derin anlaşılan yaranı deşmiyim..
Sagol :)
Tıpkı ben
Şu an hala öyle misin?
Hiç değişmedi ki hala aynıyım 🥺