Hayattan hiç bir zevk ve tat alamıyorum sanki yaşayan ölüyüm?

Çok durgun ve yorgun gibiyim insanlar bana fazla geliyor kimseye tahammülüm kalmadı... hiç bir şeye gülemiyorum çok agresif oldum Çok bitkinleşti bedenim ruhum o kadar o kadar yorgun ki... hiç bi dayanağım kalmadı... sadece ve sadece uyumak istiyorum o kadar derin bi uykuya hapsolmak istiyorum ki uyandığımda ruhen yeni doğmuş gibi olmak istiyorum... aslında uyanmasam olur.
Beyin hücrelerim yok olmuş gibi kimseyi algılamiyorum nasıl düzelecek benim bu durumum ☹😔
Hayattan hiç bir zevk ve tat alamıyorum sanki yaşayan ölüyüm?
Cevapla