Burçların gizli özelliklerini öğreneceğiz, bakalım sizinki hangisi?
İftarlar yapıldı malûm birazda eğlenelim dimi.😄😄detaycılıkta üstüme yoktur.👌👌😄
#Acid_Qeenn.🧚♀️

#Acid_Qeenn.🧚♀️

Kırılgan tarafım var ama bunu herkes görmüyor maalesef sen çok güçlüsün diye param parça ediyolar kırıldıgımı anlamıyorlar bile hep bu gülmelerim yüzünden 😂😂
Sen yay mıydın?😄
Arkadaşlar aslanlar hep farkındadır herşeyin, çin fikirli olurlar , kırılgan olan hep balıklar olur , ve yaylarda böyle şeyleri asla önemsemezler kırılmalar kolay kolay yengeçler de çok duygusal olurlar genelde bence bu burç yorumu pekte doğru değil
Harika
Yay burcuyum. Öğrenmeye ve hareket halinde olmaya çok ihtiyaç duyuyorum. Monotonluk beni uzaklaştırıyor. Özgür olmayı seviyorum. Kırılgan değilim aksine larç biriyimdir. Dünyayı önemsemem ama beni önemseyen kendini üzer genelde.
Yay,, hiç doğru değil sen birazdaha bak bence, yay karakteri özelliği taşıyan hayatta kırılgan olmaz,çit kırıldım bu karakter özelliğine tepeden tırnağa ters,
Cevap
50Cevap
Hep özgür hep özgür başka bir özelliğimiz yok gibi 😒
Özgürde sayılmıyoruz ki, şu lanet corona'dan dolayı.😏
Hep güçlü.
Yağğni çokça sürünürüm genelde ama en sonuda bir şekilde güçlü kalmaya mecbur bırakılıyorum.
Bu bilgi gizli değil ki. Sempatik olduğumuz aşikar 😎
😄😄
Şaşkın dediler. Çok doğru gerçekten. Hiçbir şeye anlam veremiyorum. Kafam allak bullak. Hep şaşkın şaşkın yaşıyorum.😕
Sempatik diyorlar ama neden 34 bedenli Yasemin Özilhan tadında garı bulamiyom o zaman?
Var bu terslikte bir iş😝
hep asik degilde "hep ateşli" olaydı daha doğru olurdu😝
Yalan hep bağışlayıcı değilim olamam. Keyifli geceler..
Aslan
en güçlü burç
daha birşey dememe gerek var mı
Hep sempatik, hep güçlü, hep agresif hepsi bir arada
Bennnnnnnnnnn değilllllll tabisi ben demek istedim sjsjsjd
Niye alakasız görüş yazmışım ben ya detaycıymışım ssjjsjs
Hep özgürmüşüm! Reklamcılara duyurulur. Yeni özgür çocuk olmaya adayım. 😀😅😂
Burçlara inananlara saygı duyarım fakat bana çok saçma geliyor ben bunların karışımıyım sanırım
Burcumun gizli özelliği burçların gerçek olmadığını bilmek
Hep güçlü. aferin astroloji böyle devam edersen yalanlarına inanabilirim
Evet hep şaşkınım hepp
Ben burçlara inanmıyorum yaa👀
Olmaz inanacaksın 😄
Bunlar pek gizli olmamış ama
Olanla idare et ozmn.😄
Akrep agresif değildir. Yaşadığı dünya ona kendini savunmasını öğretmiştir.
Hem şaşkın, hemde detaycı😳
Aslan burcuyum, hep şaşkın değil, hep agresifim 😂
Hep detaycı.
Bir o yana bir bu yana gitme " Saskin ".
ben yan yan yürürüm tabiatım öyle :)
Gerçek olan tek burçlar kale burçları
Hep kırılgan degilim ki🌸biraz fazla şeapmış😌
Hep sempatik ve hep agresif ne kadar da doğru
hep sempatiğimdir doğru cidden
Yay ve hep kırılgan. Bu bana hiç uymadı :)
Detaycı olduğum doğrudur
Hep vurdumduymazmışım. Doğru gibi
hep sempatikmiş :))
Hep kırılgan.. Aga bee
Hep özgür” diyor. İyi de bu gizli değil ki 😁
Terazi :)
Aslanım ama asla bir şeye şaşırmıyorum
Hep bağışlayıcı ilginç ama doğru
Hep agresif 😂
Yay : hep kırılgan :/
hep bağışlayıcı alkiss teşekkürler teşekkürler xd
Hiç inanmam ama doğru. Hep özgür.
Hep agresifmişim, sktrsin ordan
Bende ikizlerden fazlası var
Sempatiklikten bığhtık ya
Benim burcum balık balık balık balık
Şaşkın mı 🙄
Öyleymiş.😄
Hic saskin deilim ama
🦀🦀🦀🦀
Her daim aslan
Öküz burcuyum yükselen de öküz 😀
Hep uysal denmiş ama
Hep detaycı
Hem vurdumduymaz
🏹🏹🏹
Hep şaşkın.
Terazi Ben😎😂
Hep bağışlayici
Hep bağışlayıcı degilim kinciyim ben
İkizler♊
Hep sempatikmişim
Duygusal🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?