Susar leylim yar
Korkarım uzaktır yollar
Gençliğim kadar
Tutuştu kanım ilk önce
Hosçakal gülüm deyince
Hata neydi böyle sence
Belki uzaklar
Yüzleşirken kabullenmekte ziyade olması gereken hatalardan ders çıkarmayı Kolaylaştırır bence..
günaydın mutlu günler 😊
Günaydın sevgili @Meczupbiryazar
hayırlı Ramazanlar, mutlu günler.
Geçmiş yıllar çok değersizleşti bende 30'dan sonra. Kolay kolay takmıyorum, hatayı, kırıklığı, özlemi.
Cevap
0Cevap
Hatalarımızdan ders çıkartmayı kolaylaştırır...
Çok doğru..
Kabullenmeyi geri dönüşü olmayan şeyler için kendimimi üzmemeyi öğrendim
Evet çünkü zamanın ne kadar değerli olduğunun farkına varıyorsun
Ben hata diye bir şey olmadığını anladım. Neyi kolaylaştırdı bilemem 😄
Belki ikiside değildir ☹️
Yüzleşmekten kaçmak olabilir 🙄
Kabullenmeyi ((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar