Kişilik & Karakter 3 kuruşluk insanlar için 18 liralık sigara yakar mısınız? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin Güncellemeler+1 yıl ... 3 kuruşluk insanlar için 18 liralık sigara yakar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
bismut Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Hayır, ciğerlerimi seviyorum ama ciğerlerimden daha fazla paramı seviyorum, asla olmaz 1 11 Yorumla Soran +1 yıl Önce sağlık Yorumla bismut +1 yıl Önce para Yorumla azbuzdeğilçokbuz +1 yıl siz çok iyi anlaşırsınız lsşkjaldkja Yorumla Soran +1 yıl @azbuzdeğilçokbuz demi yalnız değilmişim ajsjs Yorumla bismut +1 yıl : D Yorumla azbuzdeğilçokbuz +1 yıl belki bismut chan bir tık daha paragöz olabilir. Yorumla bismut +1 yıl Bir tık mı hahahha yolda giderken yerde para görsem sosyal deney olmasını göze alarak bile o parayı alırım, affetmem. Şimdi söyle bir tık mı Yorumla azbuzdeğilçokbuz +1 yıl evlenmek için de ev, araba ve one piece in bütün mangaları şartını koşar mısın? Yorumla bismut +1 yıl Şimdi şöyle bir şey var, evlilik ciddi bir müessesedir ve ben ciddiyet hiç sevmem. One piece mangalarını kendim öz şahsi paramla alırım onlarla birlikte yalnız çürüyüp giderim, ohh miss. Yorumla azbuzdeğilçokbuz +1 yıl kendi öz şahsi paraM iskldiskd parayı çok seviyor. bu boss çok güçlü çıktı @ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Yorumla bismut +1 yıl (≖ ͜ʖ≖) Yorumla
RubbieRolePlayy Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Ben 16 liralık sigara yakıyorum. O da 3 kuruşluk insanlar için değil, sigara içmeye bahane aradığım için. 1 0 Yorumla
Romantik_0dun Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kimse için sigara yakmam.Canımı yerde bulmadım.😅 1 0 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Sen benim yerime yak ben kullanmıyorum 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben kullanmıyorum. Yorumla SabitFikirliAdam0 +1 yıl Yak Yak Yorumla
Gökay90 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 42% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. En çok etkilendiğim kamu spotu oldu sjasj 1 0 Yorumla
kahveligünler_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Sigara kullanmiyom boş para gidiyo 1 0 Yorumla
uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. 14.5 liralık yakılır mı 1 0 Yorumla
Yahyaayaa Takip Et Master Yaş: 30 , eic 72% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Basit insanlar içün basit harcamalarla uğraşmam 1 0 Yorumla
badБоу Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl keyf icin yakiyom knk 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Aferin Yorumla badБоу +1 yıl 18 degil 14.50 lira zaten Yorumla Soran +1 yıl İçmediğim için bilmiyorum. Ajsjs Yorumla badБоу +1 yıl Aferin Yorumla
GelPcPcc Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Çakmak bile çakmam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Hayır, ciğerlerimi seviyorum ama ciğerlerimden daha fazla paramı seviyorum, asla olmaz
Önce sağlık
Önce para
siz çok iyi anlaşırsınız lsşkjaldkja
@azbuzdeğilçokbuz demi yalnız değilmişim ajsjs
: D
belki bismut chan bir tık daha paragöz olabilir.
Bir tık mı hahahha yolda giderken yerde para görsem sosyal deney olmasını göze alarak bile o parayı alırım, affetmem. Şimdi söyle bir tık mı
evlenmek için de ev, araba ve one piece in bütün mangaları şartını koşar mısın?
Şimdi şöyle bir şey var, evlilik ciddi bir müessesedir ve ben ciddiyet hiç sevmem. One piece mangalarını kendim öz şahsi paramla alırım onlarla birlikte yalnız çürüyüp giderim, ohh miss.
kendi öz şahsi paraM iskldiskd parayı çok seviyor. bu boss çok güçlü çıktı @ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq
(≖ ͜ʖ≖)
Ben 16 liralık sigara yakıyorum. O da 3 kuruşluk insanlar için değil, sigara içmeye bahane aradığım için.
Kimse için sigara yakmam.
Canımı yerde bulmadım.😅
Sen benim yerime yak ben kullanmıyorum
Ben kullanmıyorum.
Yak Yak
En çok etkilendiğim kamu spotu oldu sjasj
Sigara kullanmiyom boş para gidiyo
Sigara yakmıyorum kafadan rahatım
bunu diyen iki kurşluk ama haklı :d
14.5 liralık yakılır mı
Basit insanlar içün basit harcamalarla uğraşmam
Sekiz liralık yakıyorum 😏
Yakmam çünkü kullanmıyorum
keyf icin yakiyom knk
Aferin
18 degil 14.50 lira zaten
İçmediğim için bilmiyorum. Ajsjs
Aferin
Yakarım içinden geçerim hatta
Yakmam mı
Maga be
Sigara içmiyorum
Yahmam bea
Param yok
Bıraktım :(
Sigara kullanmıyorum
Yakmam değmez nokta
Çakmak bile çakmam
Her gün yakıyorum