AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Ooo saat ne ara üç olmuş bee
Genelde baskasına ihtiyacın olmadıgını dusunursun. Kendı kendıne yetebılırsın. Ama bazen bu durum canını sıksada sen halınden memnunsun
Valla halimden hic memnun degilim hic :((((
Hmm dıgerlerını bıldım o zaman
Yorumla bakalım kardeş :)
Teknolojıye arastrımaya yenı seyler öğrenmeye meraklısın. Kımseye zararın yoktur. Insanları seversın coguyla iyi anlaşırsın
Aynen eyvallah :)
Tesekkurler (:
Beni yorumlayacan mi kanka :( hajajjahsjshs
Insan ılıskılerınde ve karsı cınse karsı bazen caresızsın ve eglencelı bır ınsansın
Agshsjjskdhsjsjshjsjs koptum mk :D sagol
Sevgilimle aynı üniversitede okusam keşke
Mucızelere ına ırsın ve umudunu hıc kaybetmezsın. Hayallerını gerceklestırmwk ıcın cabalarsın
Bukadar mı
Tanımadıgım ve 6 kelımesını bıldıgım ınsana bu kadar yapabılıyorum uzun bısyerler yaz? (:
Nasıl altı kelimem derken ;)
Yanı daha uzun yazarsan daha ıyı yorumlayabılırm. Cevabın 6 kelıme ya onu dedım
Sevgilimle aynı üniversitede okusam ve benimle evlense beni sevse sadece yaptığım fedakârlıkları görse değer verse ilgilense benimle de..
Hayatta istediğin şeylerı yapamazsan ıcınde kalır. Hayallerın aslında cok buyuk degıl ama gerceklesmemesı senı cok uzer ve sorgularsın. Senın ıstedıklerın baskasına göre saçma ya da uygun olmazsa da senın ıcın onemlı degıl sen kotu seyler yapmıcagına ınanırsın. Kendıne guvenın yuksek ve özgüvenlısın
Özgüvenim yok ama gerisi doğru teşekkür ederim ;)
Bu yetenekmi nerden çözümlüyosn çok ilginç
Bılmıyorum ama hata payım dusuk genele bakınca (:
Aynen öyle ;))
Canım browni istiyor ;(
Mukemmellıyetcılıge ve guzel seylere ılgın var. Kadınsı ve dişisin
Şarkı söylemeyi çok seviyorum :))
Duygusal yapın var. Sanata deger verırsın estetık olmak senın ıcın onemlıdır. Cogu ınsanın ya da modanın takıpcısısın
güneş siz insanlar için önemi buyur
Genelde ınsanlara hatalarını dırekt soylemezsın kendılerının anlamalarını beklersın. Düşünce yapın cogu ınsandan farklıdır ama kotu yonde degıl
Bir şeyler için artık çok geç.
Abartıyı sevmezsin ve özeleştiri yaparsın gerektıgınde. Duzgun karakterli oldugunu düşünürsün ve kotu olaylara hazırlıklısındır
Bildin oha :d
Sadece karnım aç hasdhsadh
Kıbar ve cok cabuk mutlu olabılrn bır ınsansın. Bekledıgın cok sey yoktur. Hayattan zevk almayı bılırsın
Münehcinlikte avr diyosun :D
Karşı cinsle bazen iletiişm kurmakta zorlanıyorsun. Kendı halınde bır ınsansın ve teknolojıye meraklısın
ewet kendi halimde biriyim. teknolojiyi severim meraklıyımda. iletişim kuruyorum içimden gelidği zaman. ama çoğu zaman istemiyorum bu konuda saten kendimi anlamış değilim :) bir kız yüzünden umursamaz oldum kızlar konusunda
Valla helal olsun herkesinki doğru çıkıyo.
Tesekkur ederım
kafana estıgı gıbı takılmayı seversın cogu zaman. Hakkını calan olursa susmazsın cabalarsın en azından
Teşekkür ederim. Daha aklında bişeyler varsa devam edermisin?
Devam et yazmaya (:
Özgür hayat dünyayı dolaşmak zenginlik öyle ki şu ne kadar diye kafama takmıcak kadar.
Ideallerını gerceklestırmek ıstersın. Gecım para kazanmak sıradan hayat sana gore degıl bıseylerın farklı olması ve monoton olmamak tercıhlerın arasında. Deneyım ve tecrube edınmek daha cok zey blımek senı mutlu ederr
Hep şarkılar söylesem..
Hayatında her seyın rayında gıtmesı senın ıcın önemlidir. Arkadaslıklara önem verırsın ve kıbar düşüncelisin. Ruhuna hıtap eden seyler sana haz verır
Aynen öyle hayatta her şeyin rayında gitmesi benim için önemli. Mükemmeliyetçiyim biraz. Teşekkürler
hadi bakalım alalım düşüncelerini :)
Kafana gore takılan bır ınsansın ısıne karısanları sevmezsın. Kımseyıde yargılamazsın. Kendı zevklerıne odaklanırsın
nick göre yorum attın biraz doğru tabi teşekkürler
Sadece nıck degıl (:
cevabım otlansın buralarda..
Insanlardan farklı olmak senın hayatında bır kural. Sıradan olmazsın ve ortama gore sende kendını ayarlayabılırsın hemen adapte olursun
Su an içimden gelen yalnız kalmak istiyorum
Kolay guvenenbır kıslıgın var ınsanlardan cok darbe yersın ama kın tutmazsın
%50tuttu dıyelim aşırı kıncıyımdır:)
Yınede tanımadıgım ve 7 kelıme yazına gore kotu sayılmaz umarım (:
Kesinlikle:)
Hayat, ne kadar zalimsin.
Yeni seyler ogrenmeyi gezmeyi okumayi seversin. Sabirsiz olursun bazi zamanlar. Kendine guvenirsin
Bu arabesk yazıdan bu tahlili çıkarttın ya pes. Ama doğru :)
Yalandan nefret ederim? D:
Gezmek arastirmak yeni insanlar tanimak ve karakter saglamligi senin onem. verdigin seylerdir. Havali degilsindir
Okadar işsiz güçsüzsün yani :))
Şakacı ve espritüel bır kısısın. Kalitelı yasamak ve güzel seylere ılgı duymak senın ıcınde var engel olamadıgın. Cok fazla beklentınyoktur net ve öz olsun istersnı herseyın
Papatyaları koparıyorsunuz içim acıyor.
Karamsar ve hassas bır ruhun var. Kolay etkılenebılırsın aynı zamanda guvenılır bır ınsansın sen kımseyı kırmamaya calsıırsın
Teşekkürler :)
Ben de merak ettim bak şimdi :)
Cogunlugun kararına uyumlusundur. Iyı gorunmek ve dınamık olmak senı ıyı hıssettrıır ozguvenını artıırrır
Daha uzun beklemiştim ama evet doğru :P
Daha uzun yaz 5 kelıme yazınca bu cıkıyo malesef (:. Yınede ıyı sayılmazmıydı
bir yerden mi bakıyorsun? :P
Hee cınım var benim (:
Hıı tamam :D
Sükûnetim deliliğimden :D
Kımseyı dıkkate almazsın cogu zaman kendı fıkırlerın sana yeter. Cokbılmıslerı begenmezsın. Neseli ve kendıne yeten bır ınsansın
Helal olsun be :)
Tesekkurler (:
Rica :)
Bilmem belkide o böyle mutlu...
Insanların mutlulugu senın cıkarlarından önemlidir. Düşüncelı ve bazen takıntılısın
Aferin:)
Bu incir niye bukadar tatsız l*n
Insanlar ne dusunur dıye dert etmezsın kafana esenı yaparsın rahat bır ınsansın
gibi gibi :D
7 kelımeye basarılı degılmı (:
eh işte :)
Hiç inandırıcı değilsin.
Şüpheci ama meraklı bır ınsansın. Olayın ustune gıdersın
Bu yazdığımdan bunu anlamak zor olmasa gerek.
Ben kahınım demedım falcıda degılım. Uzun bıseyler yazarsan daha acık yazabılırım (:
Tamam kalsın gerek yok :D
((: 3 kelımeyle yazdın bu yanı
tamaaamm :)
Mutsuzum hayatım aksiyon oldu artık :S
Meraklı bırısın arastırmayı ve gezmeyı cok seversın. Arayıslar ıcındesın
Oltaya takılan sazanlar grubu :)
Genelde ilk başlarda alaycı bır tavrın vardır. Ama tanıdıktan sonra hmm aslında böyle degılmıs dedıgın çok olur. Fıkırlerını genelde saklamadan söylersın
Çok bos ve gereksiz hissediyorum kendimi şu an
Üşengeclıgın var ama bu huyunu sevmezsın. Rahatlıga duşkunsun. Arkadaşlarınla aran ıyıdır genellıkle. Cok kolay kırılabılırsın
Doğru cevap
Sinavlari kazansamda hayallerim gerceklestirsem
Bıseyler ıcın cabalarsın ama karsılıgını alamadıgın zaman hayal kırıklıgına ugrarsın. Kolayca vazgecen bır huyunda var
Teşekkür ederim
sen şimdi yine börek falan istersin :D. D:D
Borek? Bu cevabı haturlıyo gıbıyım? (:
Neşeli ve yeteneklerını yeterınce kulanmayan bır kısısın olayları kolay kolay unutmazsın
İyi yere dükkan açmışsın, tebrikler
Suphecı bır yapın var bazende kıskanc olabılırsın
Şüpheci olabilirim ama kıskançlık bana en uzak olan şey
Bazen yazdım ama
Tamam ben de fikrimi söyledim yorumun için sağol
Ekmek için Ekmelettin ^-^
Hayatın her alanında olmayı seversın sosyal bır kısılıgın var ve muzık senın ıcın cok sey ıfade eder
artik vazgeçiyorum galiba
Senın ıcın bıseyden vazgecmeden once her yolu denemek onemlıdır ınsanları hemen yargılamazsın once fıkır edınırsın
Hadi bakalim başkan :)
Genelde laflarını sakınmazsın. Karşı cinsi cogu zaman anlayamazsın. Bıseyı yapmak ıcın elınden gelenı yaparsın
Hepsi Doğru vallahi kızları anlayamadigim gerçeği :)
aşk bu kızılötesi yaralı müzesi hareket edemem
Ya yuh ama bu ne (:
Insanları sınamayı ılke edınmıssın. Senın guvenını kazanmak zordur ama kazananlar cok sansldıır
Yani sayılır...
Teşekkür ederim... :)
En zor senı yorumladım yapma ama bu bıle cok ıyı (:
:) :) :)
Peki Saol yorum için :)
Rıca ederım. Cidden zordu bılerek yaptın (:
ben dicemde bana kotu seyler yazarsın :D
Dış görünüş ve herkesın bı konuda ıyı olması gerektıgını dusunursun. Kendine guvenırsın ama sanssızsındır
hyr :D
Imkansız bu bilerek yapmıyorsun degılmı (:
Yazmaya devam et
Rock müziği ve siyahı seviyorum
Fıkırlerın yakının olan kısılere uymayabılır fakat senın ıcın dogruysa dogrudur. Farklı seyler yapmayı seversın
Benide yorumla :)
Yaptıgın seylerın arkasında durursun pişman olsanda oyle olması gerekır dersın. Basıt bı cıkar ıcın gururundan tavız vermezsın saglam durmak senın ıcın onemlıdır
Teşekkürler doğru söylüyorsun :)
Rıca ederım (:
Olur...
Hayattan pek fazla beklentın yok kanaatkar ve yardmıseversın
Tsk ederim yazdığını anlamak için soruyorum pek fazla beklenti yok ne kadar beklentisi ola
bilir ya da nelerdir?
Açgözlülük derecsine varmıcak kadar ve ınsanlara yardım etcek kadar geregınden bıraz fazlası. İhtiyacından bıraz fazlası
Yorumla bakalim.
Guzellıge estetıge dogaya sanata düşkünsün. Insanları seversın ve keyıflı yapın var. Monotonluk sana gore degıl
Dogru
durduk yere canım sıkılıyor karamsarlığa düşüyorum
Kararsızlıklar ve bazı olayların ust uste oluşu senı yıpratır her zaman. Kadere ısyan etmek ıstemesende ıcıne kapanıksın
evet doğru bir tespitti teşekkürler :(
Yorumla bakalim :))
Neselı bakımlı ve guzellıge onem veren ınsanlardansın. Guzel vakıt gecırmeyı cok seversın
Buyurun efendim.
Fıkırlerın ınsanları etkıler saygın bır kısılıgın var aynı zamanda kıbar ve dusuncelısin. Hemen ofkelenmezsın
Hım. Güzel tanımışsınız. :)
Ayna gıbı her sey net (:
Ne güzel. :)
hadi bakalım... :)
Cocuksu bır yapın var ve kötü şeylerden kolayca etkılenebılırsın. Hassas ve nazıksın. Sadece kendını dusunmezsın
Merak ettik :D
Araştıran ve merak eden bır kışılıgın var. Yumusak huylu ve eglencelısın. Iyı vakıt gecırmek sana gore en onemlı seydır
En önemli olmasa da önemlidir teşekkürler doğru :D
Çok iyi olur:)
Humanistsin ve ınsanları ayırmazsın. Insanlara sana nasıl yaklasırsa sende onlara o sekılde yaklasırsın. Neselısın
Vaybe nasılda bildin?
Sevaba girdin Valla:))
Sevapmı? (:
Birini mutlu ede bilmek sevaptır:)
Anladım (: bunada mutlu olduguna göre demekkı tahmınım dogruymus ınsanları seversın (:
:) evet
ben de istiyorum
Eglencelı bır yapın var her seyden bıseyler yasamak ıstersın. Madem yapıyorum hakkını vererek yapıyım dersın hep.
çok sıkılıyorum çok
Farklı arayışlar içindesın bişeyden kolayca sıkılabılırsın. Hayatında heyecan olması gerektıgıne ınanırsın
daha çok eksiğim var
Kişisel gelişime ve insan ilişkilerine önem verırsın. Insanlara yardımcı olmak senın ıcın onemlıdır. Her seyın yerlı yerınde olması ve düzen senın ıcın onemlıdır
nerden bildin? :)
((:
gitsem diyorummmm
Ilk basta senı anlamaz zordur ama arkadasların senı cok sever bazen narın duygusal ve kırılgansın
Ajdar faniyim
Toplumsal kurallara önem verırsın ve sabırı bır ınsansın. Olayların normal akışında gıtmesı senın ıcın onemlıdır
Hadi beni yorumla;)(
Meraklı bırısın ama ınsanlara kolay kolay ınanmazsın suphecısın
Nasil yani:/
bir kac kelime o kadr detay
Benıde anla 3 kelıme yazdın bu kadar cıkarabılırım falcı degılım (:
Sende de ego tavab hani:p
Daha uzun bıseyler yazarsan daha acık bıseyler yazabılırım (:
borcumuz ne kadar?
Cogu zaman neselı bır ınsansın hayata esprili yaklasırsın
her zaman neşeliyim kafama takmam devam ederim :D
gerçekler
Kendıne guvenen bır kışısın cesursun ve kırıcı olcaksa bıle gerceklerı soylersın
bende rica etsem :)
Rahatı seven bır ınsansın. Bır olay karsısında once onu dınlemek ıstersın onyargın azdır. Sosyal sorumluluk sahıbısın
yani gb gb :) Sağol
Bu bıle cok ıyı sadece bana 3 kelıme yazdın ıyı bır sonuc sayılmazmı (:
Devam edıyorum:
Ksıısel cıkarlardan cok toplulugun cıkarları senın ıcın daha onemlıdır. Insanlaın ozel hayatına pek karısmayı sevmezsın bırazcık kıskancsın ve pek sorun cıkaranbır yapın yoktur
konu kskanclıksa en büyük sorunlar benden cıkar ama onun haricinde meleğimdr :)
Nasıl olur ya bıseyler daha yazarmısın bu kadar yanılmadım hıc mutlaka bısey eksıktır. (:
ne diyeblrm ki :) kıskançlık denince akla ilk gelen benimdr ama kmsenin hiçbşyini kıskanmam sadece sevdiklerimi paylaşamam özellkle sevgilimi erkek arkadaslarndan bile kskanıyorum
Bastan yazıyorum :
Bıraz rahat bır ınsansın ve sana gore kendınden once daha zor durumda olanlar gelır yanı bencıl degılsındır. Sahıplenıcı ve düşüncelısın. Kıbarsın ve gerektıgınde sert olamk senın ıcın zor olmaz (:
ahaha :) bu iyi
peki ben?
Yumuşak huylusun . Hassas ve kırılgan bır kısılıgın var. Sana gore herkes ıcın standart bır sey yoktur herkesın kendı zevklerı farklıdır
İlginç.
Yardım ısteyene yardım edersın kıbırlı olanları sevmezsın. Insanlarla ıyı anlasabılırsın kolay adapte olursun.
Kibirli dostum çok ayrıca adapte olmam çok zaman alır
Kıbırlı dostun cok ama bn az demedım kı. Demekkı bu yuzden adapte sorunun olabılır. Onlara yetısmek senı yoruyor ve cevrenı degıstırmen gerekrı
Bekliyorum !
Dış görünüme ve şıklıga önem verırsın. Sana göre ınsanlarla anlaşmak ıcın kafaların uyusması daha önemli. Farklı fıkırlerle cok fazla tartısmayı sevmezsın uzak drursun
Hepsi yanlış. Ben de senin sadece yalnız olduğunu düşünüyorum. Çok yalnızsın sen !
Bunu yazcagını bılıyodum cevabında unlem vardı
Yap bakalimm :)
Insanlara hayır dıyemezsın cogu zaman. Yumusak huylusan ama bunu herkese gostermezsın
Doğru diyorsun
yoeumla beni de :)
Cogu zaman kurallara bagli kalirsin ve asilik sana gore degildir. Yardimseversin insanlanri kirmamaya ozen gosterirsin ve toplumun kabul ettigi bir kisiligin var
ovvv doğru diyosun :)
yap bakalım :)
Meraklısın ve teknolojıye yatkınsın. Bıseyı kurcalar ne işe yaradıgını nasıl calıstıgını hemen çzömeye calısırsın
Güzel emeğine sağlık ;)
Tesekkurler