her seferinde hayal kırıklığı yaşıyor musunuz?Her seferinde birine güven duyup ve samimi bulup,"ne kadar iyi birisi bu böyle melek sanki harika bir insan" diyipte sonra onun ne kadar ikiyüzlü olduğunu anlayınca hayal kırıklığı yaşıyor musunuz? Ben bunu çok yaşıyorum ve her seferinde kendime kızıyorum kendimi tam bir aptal gibi görüyorum böyle olunca, acaba bu benim suçum mu yoksa insanların çoğunluğu hep böylemi yoksa insanlar çakal olmuşta benmi anlamıyorum, neden insanlar böyle sizce, insanların iyi kötü olduğunu en başta neden anlayamıyorum nasıl anlaşılır bu insancıklar?
Merhabalar... Hayal kırıklığı elbette yaşamayan yoktur; ki bende yaşadım. Ama her seferinde değil. Güvendiğimiz dağlara kar yağar ya hani; zamanında bende çok güvenip hayal kırıklığı yaşadım. Ama şunu öğrendim; kimseye tam güvenme; güveniyormuş gibi yap; yap ki sonunda çok üzülmezsin. O yuzden artık hayal kırıklığı yaşayıp, üzülmemek adına kimseye körü körüne inanmıyorum; insanoğlu bir yerde bazen nankörlük edebiliyor bunu bilerek hayatıma devam ediyorum 🎈
İnsan... Bazı şeyleri yaşamadan bilemiyor.. yaşamak onun görmesine hissetmesine neden oluyor zira.. Bazı şeyleri yaşamak gerek yaşamadan acı çekmenin mutlu olma yolunda gerekli olduğunu bilemiyorsun sorumda cevap yazdığın gibi acı çekmek hayatın bir gerekliliği ise hayal kırıklığı yaşamakta öyle bence..
Yani yaşadığın şeylerin seni üzüyor olması kırması incitmesi biraz kötü tabi ama bizi mutluluğa ulaştırırken yaşadığımız her hayal kırıklığı aslında bu yolda olması gereken insan..
Bu kimsenin suçu değil sana hayal kırıklığı yaşatanın da oda kendi iç dünyasındaki keşfini yapıyor birisini kırdığının bile farkında değil ya da sen de belki birisinin hayal kırıklığı olmuş olabilirsin..
İnsanların iyi ya da kötü olduğunu anlamanın en iyi yolu.. insan olmanın kusurların varlığının farkına varmakla geçiyor.. diye düşünüyorum
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Her insanın kusuru olur tabiki ama ikiyüzlü olmaz heralde her insan.
Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Genelde Türk insanı olarak kimse için art niyetli düşünmüyor, kimsenin kötü olabileceğini aklımıza getirmiyoruz gadası. Ama malesef ki bu devirde insanlara karşı biraz mesafeli, birazda temkinli olmamız gerekiyor.
aslında her seferinde hayal kırıklığı yaşamanın ve aynı şeylerin olmasının tek nedeni herkesi kendin gibi sanman. maalesef insanlar çok farklı ve artık en yakınından bile şüphe duyar hale geldi insanlar. anlayamazsın...