Her seferinde hayal kırıklığı yaşıyor musunuz?

her seferinde hayal kırıklığı yaşıyor musunuz?
Her seferinde hayal kırıklığı yaşıyor musunuz?
Her seferinde birine güven duyup ve samimi bulup,"ne kadar iyi birisi bu böyle melek sanki harika bir insan" diyipte sonra onun ne kadar ikiyüzlü olduğunu anlayınca hayal kırıklığı yaşıyor musunuz?
Ben bunu çok yaşıyorum ve her seferinde kendime kızıyorum kendimi tam bir aptal gibi görüyorum böyle olunca, acaba bu benim suçum mu yoksa insanların çoğunluğu hep böylemi yoksa insanlar çakal olmuşta benmi anlamıyorum, neden insanlar böyle sizce, insanların iyi kötü olduğunu en başta neden anlayamıyorum nasıl anlaşılır bu insancıklar?
Her seferinde hayal kırıklığı yaşıyor musunuz?
Cevapla