Bazen en ufak bir şey ya da bir insan o kadar gözüme batıyor ki aşırı öfkeleniyorum içimden saldırma isteği geliyor çok nefret doluyum nasıl geçer bu ne yapmam lazım yardım edin
Belki bu soruya cevap verenlere bile içimden içimden kin kusucam :D
Güncellemeler
+1 yıl
Aile sevgisi görmüş biriyim çevrem tarafından da seviliyorum
Herkes gözüme batıyor çok sinirliyim nasıl geçer bu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Öfkeni direk kaynağa kus. İkincide kendine hakim olmaya çalışma ama
Öyle herkese de kusulmuyor ki işte
Trollicektim de trollemelik bi durum yok. Ne zamandır böylesin?
4-5 aydır
Bi olay olduğunda içine atıyo muydun? Yani sorunları boş verme durumun var mı?
Yeri geldiğinde içime atarım yeri geldiğinde kusarım öfkemi
İçine atma. İçinde biriktirirsen agresifleşirsin. Yardır. Kırıcı da ol. Mesela biri sinirini mi bozdu, yamult gitsin.
öfke bir duygu değil bir davranıştır.
bu davranışın altındaki duyguyu bulun.
Şöyle külotunun hafif yarıya kadar açsam soksam güzel zevke gelsen ne sinir kalır ne stres sende jsjsj 😂 😂
Buna gerek yok diyorum sana
Savaşma seviş
Sevişelim sinir kalmicak abi jsjsj
Tamam ozaman sen bilirsin böyle gergin gergin gezmeye devam et için içini yesin
Yiyor zaten deliriyorum hayrına bir tavsiye zor alıyorum yetmezmiş gibi öfkemi kudurtan senin gibilerle uğraşıyorum
Peki samimi söylüyorum birisi ile sevişsen geçer mi bu öfke 🗯
Hiçbir şeyle geçecek gibi değil öfkem
Peki seni bukadar kızdıran şey ne
Bilemiyorum Altan bilemiyorum
Şöyle yapalım sarılalım birbirimize yatalım ve sende bütün siniri anlat bende dinleyim direk Rahatlarsın
bende çok sinirliyim bende intihar edesim var
Benim de birilerine kafa göz dalasım var
Sevilmen gerek😬
Öyleyse fazlası da zarar 😃 ya da depresyona falan girmişsindir herhalde
yeminle bennn