Niye doğmak yaşamak ölmek elimizde değil soruyorum kendime sizce neden?

Düşünüyorum düşünüyorum Bir çıkış yolu bulamıyorum doğmak elimde Değil yaşamak elimde değil ölmek zaten elimde değil eeee elimde olan ne var bazıları diyecek yaşamak elimizde hayatımiza yön verebiliriz bende diyorum ki benim ailem modern anlayışlı bir aile değil çocukluktan beridir babamızdan korkarak büyüdük 22 yaşındayım yine de böyle devam ediyor aileni seçmek bile elinde değil bazı ailelere özeniyorum benjm babam niye böyle diyorum Lafa gelince arkadaş gibiymis herşeyi söyle diyor icraat kocaman bir yalan bende susmayı seçtim ne yapayım babamın peynir ekmek gibi ettiği küfürleri dinlemek istemiyorum tek isteğim bu evden evlenip helalinden çıkıp gitmek bide bana diyor ki babam bu kızın birazcık aklı olsaydı şimdiye kadar bulur birini kaçardi diyor Allah'tan aklı çalışmıyor diyor kaçmak çözüm mü acaba ya yağmurdan kaçarken doluya tutulursam diye korkuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Niye doğmak yaşamak ölmek elimizde değil soruyorum kendime sizce neden?
Cevapla