
Dünyanın en rahat yastığı vicdandır gece başını koyduğunda rahat yatabilirsen senden alâ mutlusu huzurlusu yok Rabb'im hepimizi vicdani rahat olanlardan etsin🤲🏻

Beni üzen kendi kaybeder, beni kaybeder ben üzülmem onun adına üzülürüm burada bir egoistlik algısı olmasın en insanlara bana vermedikleri değerin kat kat fazlasını veririm yine olan bana olur ama olsun ben yüzünü güldürdüysem ne mutlu bana der geçerim benimle mutlu olamayan kaybeder...
Duygularımin tercümanı 🤗🤗🤗
Üzmesinler Bee bizi 🙄🙄
Hak etsem eyvallah ama hak etmedik dmii🙄
Ben karıncalar ezilmesin diye her adımına bakan insanım kime ne yaparım ki 🙄🙄
üzen 1 değil iki değil sürekli bunu yapan biri ile nasıl konuşulur bilmiyorum, hangisi daha kötü onu da bilmiyorum
Görüş yapıp engelleyen mi?
Yoksa egosunu okşamadım diye sinirlenen mi? Sonra bide trip yapan mi?
He pardon erkekler trip yapmazdı değil mi?
Erkekler tavır koyar ama kadınlar tavrını ortaya koyunca trip oluyordu🤷🏻♀️
Alkışlıyorum 👏🏼👏🏼👏🏼
Bende seni alkışlıyorum👏💕💕😅😅
Sağol 😅 😘
Eskisi gibi olamam.
Günaydın kuzum 💜
💜💜🥰
Ben beni üzen insanlardan ezeli ve ebedi nefret ediyorum.😡
Onlarla hiç birşey olmamış gibi konuşmaktan da şiddetli biçimde nefret ediyorum nefffreeeeett😡
Sen üzülme
Sende üzülme sınırsız mutlu o emi
Sınırsız mutlu edildikten sonra neden olmasın
😊😊🌹
Cevap
27Cevap
Benim kimseye verecek sadakam. Yok selamım kıymetlidir herkese zekatı düşmez..
Evet malesef çoğu zaman yapıyorum bunu sonra kendime kızıp duruyorum. Bilmiyorum ya ben kimseye küs kalamıyorum sanırım..😔
Küsüp üstünü çizmek en iyisi yoksa seni rezil eder sonunda kendi egosuna kurban ederler adamı
Ha işte o dediğini ben pek edemiyorum çi çöptemcim
Sana da bana olduğu gibi yazık olmaz ins bir günde 3 arkadaşım da gitti Allah yollarını açık etsin canları sağolsun
Hiç konuşmam benim için hiç yokmuşlar modunda olurum
Gönlümün güzel olduğunu nereden çıkardın. Ayrıca beni üzenin a...
Adın geçmiş mi🤔 öyle olan üstüne alınsın blader
gözümde canlanır koskoca mazi
https://www.youtube.com/watch?v=mS6BJ2p1fn0
De gett deli😂😂😂
Konuşmayı zaten seven biri değilim pek, beni üzenle konuşmaya hiç tenezzül bile etmem. ☺️
Anlaşıldı 😅😅
Herkesle konuşur muyum bilmem ama o arasa hiç bekletmez açarım Şu an
Biliyrm birtanem umarım arar
Umarim🙁
Eskisi gibi konuşmam, Kalp kırılmış bir kere eskisi gibi olması zor.
Hmm buda farklı Bir bakış açısı tâbi beyefendicim
Mevlana zamanında bunu anlayacak insanlar vardı
Şimdi insan mı kaldı?
Kalmadı dmi
Mevlana doğru demiş bana selam vermene gerek yok vermek istemiyorsan selam falan verme. Sadece sen üzüldün sanıyorsun değil mi bende bir o kadar kırıldım ama sen farkında değilsin. Bu yaptığını unutmicam yazdım bunu bir kenara. :) :)
Allah aşkına sus be ya sabır cidden yatarken ağlayarak uyudum uyandım yine aynı muhabbet gözlerim şişti artık ağlamaktan kurban olayım yeter da bütün herşeyin acısını mi çıkarıyorsun benden anlamadım ki
İnan bende en az senin kadar ağladım sjjssj sustum zaten susmamı istiyorsan susuyorum bundan sonra
Yemin ederim yanımda olsan essek Sudan gelene kadar dövmüştm seni
tamam iste döv sevdigimiz insanlardan dayak yemeye de raziyiz biz :)
Seni çok seviyorum pislik
Üzen biriyle hiç bir şey olmamış gibi konuşamam, bu mümkün değil. Beni üzen ya da sevdiklerimi kıran insanlarla arama mesafe koymayı tercih ederim.
Eğri oturup doğru konuşmak gerekirse,
Bunu hiç sanmıyorum.
Ben.. beni üzen insanları hiç hayatıma girmemişler gibi onları bırak hayatımdan silmeyi var oluşan bile silerim...
Hiçbir şey olmamış gibi konuşamam. Beni kırdığını, hatasını söylerim. Artik ona göre davranırım. Eskisi kadar değer vermem
Hayır konuşamam, gönlümü alıp pişman olursa bir ihtimal.
Beni üzeni bende üzerim bide hiçbir şey olmamış gibi mi yapacam intikamcıyım kusura bakmasınlar
Devam et böyle cidden en iyisi
Kin güdmek intikam almak vs gibi şeylerin toplumda hoş olmadığı söylenir ve öngürülür ancak insanlar bunları yaptırmak için ellerinden geleni yaparlar eeee bana da yapmak düşer saygıda kusur olmaz kim ne isterse iki katını veririm
Muhakkak bir soğukluk olur. Hiçbir şey eskisi gibi olmaz ne yazık ki.
Hangi konuda olduğuna bağlı ama genellikle konuşuyorum
Konuşurum ama hiç bir şey olmamış gibi değil araya mesafe koyarım mutlaka.
Bazen yaprım. Evet vicdanen yaparım. Çokta bu dunyayı büyutmemek gerek.
Asla konuşamam içimde bir yerlerde yara olarak kalır
hhop burdayım. konusmam ama hiç hayatıma girmemıs gıbı yasamaya devam ederım
İntikam çok güzel bir şey...
karşımızdakı kişinin ne düşündüğü onemlı degıl mı acaba? ya hala onunla konuşmak ıstedıgımızı düşünüyorsa?
Beni üzmesine rağmen yüzsüz gibi konuşmaya çalışanlarla konuşurum ama bana yaptığını asla unutmam. İlk fırsatta yüzüne vurmaktan çekinmem. Benimle konuştuğuna pişman olur.
BEN kin tutamam ki vijdan yaparım bunu kendime
Oyy vicdanını yerim senin❤️❤️❤️🥺🥺
Sorun var, Beni Üzemezler Üzerse de Ha****
Gönlümü almayı başardıysa evet konuşurum 🌸
konuşurum ama beni üzdüğünü de unutmam
🌺🌺
Çabuk unutuyorum malesef
Görmezden gelirim onu
Allahın selamını veririm tek kelime etmem
Beni üzene sadaka değil günahımı vermem
Küsmem ama eskisi gibi olmaz merhaba der geçerim
Bu vicdan daha fazla şey yaptırmaz herhalde..
Konusamiyorum tavır koyuyorum
Konuşurum ama eskisi gibi olmam
Hayir beni uzenleri sildim
Hiç bir şey olmamış gibi konuşamayız.
Konuşuyorum ama artık konusmayacam
Hayır, konuşamam.
Üzülmüyorum.
Konuya göre değişiyor ama ben kin tutamam
Gururluyumdur
Konusurum
Konuşurum.
Hayır konuşamam, duygusalım.
Konuşamıyorum
Konuşabilirim
Hayır soğurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?