Evdeyım saat geç. Sadece kalbim sıkışıyor ve sessiz sesiz ağlıyorum. Bunun bir çözümü yok mu. Gözyaşım kurusun da ağlamıyım artık baş ağrısıa kalmasın
ÇÇok acı çekiyorum o kadar çekiyorum ki şu an acımı anlatacak enerjim bile yok. Ç
ÇÇok acı çekiyorum o kadar çekiyorum ki şu an acımı anlatacak enerjim bile yok. Ç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kıyamam ya sana 😑dilersen anlat bana konuş içini dök
O acıyı iyi bilirim hiç geçmiyor sadece alışıyor insan.
Ya aldatılmış ım ve bunu kullanıldıktan sonra öğrendim
Bende terk edildim ve de kullanıldım
Hissetiğini anlayabiliyorum
Ne desem faydasız biliyorum 😑 çok zor ama toparlanacaksın
Zor evet. Zaten içimde hep bir tedirginlik vardı. Güvenemiyordum. Çogu isteğini yerine getirdim ama aldığım tepkiye bak
Hak etmeyene değer vermişsin
Bundan sonra hak edip etmediğini anlarsın insanların
Çok yoruldum gerçekten beni evlenmek istemekten bile soğuttular.
Evlilik çocuk anne olma isteği oo nicesi... hepsi gidiyor
Aynen bütün duygulardan mahrum kalıyım en iyisi
Bir süre yabancılaşırsın her şeye veya daha çok can acıtmak istersin saçma sapan şeyler yaparsın..
Değişik durumlar
Her şey geçer
Geçmiyor dediğimiz her şey geçiyor yemin edebilirim..
Hayata küstüm bildiğin normalde aklıma gelmezdi intihar düşüncesi bile
İntihar çare olsaydı diğer dünyadan sana yazıyor olurdum
2 kez teşebbüs ettim..
Ama hiç çare olmadı. Saçmalama aşk meşk olayları ne kadar can yaksa da kendi hayatından vazgeçemezsin
Kendine gel ya
Bak benzerini yaşadım atlattım geçer diyorum
Senin acında geçecek yok öyle gitmek tamam mı
Dayan..
Tamam dayancam.
tek bilmen gereken en karanlık gece bile sona erer
ve güneş tekrar doğar :)
Evet ama neden gecelerim karanlık geçiyor anlayamadığım bu
herkesin öyle ki...
Gerçekten ne oldu ağlama kim ne yaptı
Neden hastamısın yoksa başka birşey mi?
Çöktüm ruhen
Neden dedik
Anlatamıycam ya galiba. O kadar yoruldumki
Eğer hiç derdini anlatacak gerçek arkadaşın yoksa yalnızsan kimsen yoksa anlat varsa anlatma hiç
Sağol biraz dhaa iyi olucca konuşuruz eyvallah. şu an böyle buz dolu suyun icinde yüzmek ya da nefesim kesilene kadar koşmak istiyorum
Yalnız degilsen konusmayalım yalnızsan burdayım yaz bana
Puahhahahahab zırla kezoo
Tamam kezo
Ne oldu da böyle oldunuz
Aldatılmak.
Allah belasını vermesin onun ne diyim. Önce sakinleşin ve soğuyun. Sakin kalıcaksınız ağlayın bile
Zaten sakin tepki verdi mde sonradan patladım ona karşı
ben 2 kere yaşadım sadece sıcak kanlı olmak, hararetli olmak zarar verir onu diyebilirim.
Ben sıcak kanlıyımdır evet. Ama sadece cinsel olarak kullandıldım otele gidip önden bile istiyordu benden ben güvenmediğimden istemedim onunla
Neden güvenmedin
Sadece hormonları tavan yaptığında yazıyordu
Askerde diye alttan aldım hep
Siz vermediniz diye mi aldattı sizi
Bılmıyorum naptı tam olarak ama başka kız varmış ve aileleri tanışıkmış
Valla ne diyim bilmiyorumki insan sevgilisi varken neden böyle bişey yapar mantık duruyo bende
Sorun ne
Anlatsana?
Aldatıldım
Peki neden kendine eziyet ediyorsun?
Böyle mi olmalıydı?
Çok yoruldum her seferinde kandırılmaktan
İkinci plana atılmaktan
Saf görülmekten
Kullanılmaktan birde
O zaman kendin için en iyisi olanı yap ve kendini değiştir kimse senden önemli değil
Haklısın ama değişemiyorum işte kaç kez denedim. Bu ikinci kullanılmam oluyor
Ne anlamda kullanılmak
Ağlamasam yinede parlak vericek ti bir yerden
Güçlü olmayı öğrenmelisin bu şekilde nereye kadar gider sence?
Yaz istersen bana
Gerçekten güçlü gözüküyorum ama olamıyorum. Burda hiç tanımadığım insanlar beni anlıyor ve içimi biliyor sadece. ben ne yaptıysam kendime yapıyorum sadcce. Yalnız kalmak cok daha iiy i sanırım. 3 senem çöp hemde iki farklı insanla. Bir sürü günah işledim o istedi diye zina yaptım harama bulastım kendim çok pismanom bir yandan aci çekiyorum. Meğersem benden Baska bir kız varmiş aileleri tanışıkmoş. bununla birlikte ben sadece cinsel obje olarak kullanıldıktan sonra bu gerçeği öğrendim
Sen sadece birilerine inanmak istiyorsun kendini adamak bile bile saf olmak istiyorsun yanlışları görsen bile görmezden geliyorsun o derece peki nereden geliyor bu birileriyle duygusal olma arzusu?
Yaptığın hiçbir şeyden pişmanlık duyma
Bilmiyorum bu duyguya ihtiyacım var sadece biraz sevilmek istedim yanımda olsun istedim yalnız kalmamak istedim. O yüzden
Ailenden ilgi göremiyorsun anladığım kadarıyla
Aileden nasıl ilgi görüp görmediğimi nasıl anlayacağım?
Kaç yaşında kız oldum beni kucağına alıp sevemezler ya bilemedim
Demek istediğim sende bir boşluk var bunu erkeklere yöneltip doldurmak istiyorsun bunun sonucunda da zarar gören sen oluyorsun başka şeylere odaklanman gerek okul okumak kariyer yapmak gibi
Anladım. Ben 3. Kez üniversite sınavına giricem bakalım 2 ay kalmış nelerle uğraşıyorurum
İyi geceler
İyi geceler sağol yardımcı olduğunuz için
neden ki ya ne derdin var :/
Acılar paylaşılarak azaltılır
Ağla o zaman