Gerçekten içimden bağıra bağıra ağlamak geliyor gözyaşım bitene kadar olmuyor?

Evdeyım saat geç. Sadece kalbim sıkışıyor ve sessiz sesiz ağlıyorum. Bunun bir çözümü yok mu. Gözyaşım kurusun da ağlamıyım artık baş ağrısıa kalmasın
ÇÇok acı çekiyorum o kadar çekiyorum ki şu an acımı anlatacak enerjim bile yok. Ç
Gerçekten içimden bağıra bağıra ağlamak geliyor gözyaşım bitene kadar olmuyor?
Cevapla