Bana gelmedi. Sanırım sadece kızlara kadınlara geliyor o mesajlar. Biz erkekler yaşa çok takılmıyoruz. Ama bazı kadınlar yaş konusunda çok hassaslar. Yani aslında yaşlandık da, çok önemli değil çünkü hala çıtır çıtır bir havamız var gençleretaş çıkartırız moral bozmaya gerek yok. Demişler o mesajda. Kadınlar zaten hiç yaşlanmaz, biz bunun farkındayız tatlım. 😜😄🌸😎