- Küçükken yara bandı takınca bandın bir süre sonra cildimize karıştığına inanıyordum. Çünkü hem ten rengi hem de bir süre takınca artık kendiliğinden düşüyor. Mesela 4 gün taktım sabah kalktım yok, düştüğünü de görmemişim tenime karışmış ve iyileşmiş parmağım diyordum. Gayet de normal karşılıyordum bunu.
- Televizyon dizilerinde yaşananların gerçek hayat olduğunu, insanlar yaşarken birilerinin onları kaydettiğini düşünüyordum.
- Futbol maçlarında futbolcular yaralanınca "bu hafta forma giyemeyecek" der spiker ben de formasız oynayacağını sanıyordum.