Kardeşimin tuhaf, dengesiz hareketleri canımı sıkıyor. Ne yapmalıyım?

Sohbetin ortasında gitmesi (sohbetin devam edebilitesi varken), bir soru sorduğumda 10-15 saniye sonra cevap vermesi (arama motoru yapıyor herhalde), bazen tepkisiz kalması neden bir karşılık vermedin deyince de cevap verecek bir şey yok demesi. Emir veren bir üslupla konuşması. Mesela odadan çıkıyorum. Çıkarken ışığı kapat. Bir şey bir yere konulacaksa şuraya koy, al bunu, ver bana. Vs yani mısın lı misin li konuşmuyor. Başkaları arada sırada bu şekilde konuşunca sorun olmuyor benim için ama kardeşim sürekli bir şekilde emir vererek konuştuğu için bu durum rahatsız edici geliyor.

Bu çocuğun sorunu ne? Kardeşimle konuştuğum zaman strese giriyorum. Bir ara dikkat ettim anneme bir soru sordu. Annem cevap verip açıklıyordu. Yarısında, annemin açıklamaları tam bitmeden gitti. Hani ben mi abartıyorum acaba dedim ama başkalarına da benzer şekilde davrandığını fark ettim. Bu çocuk bana çok dengesiz geliyor. Küçük konular ama çok saygısızca davranıyor. İnsanı değersiz hissettirip strese sokuyor.

Çözüm ne olabilir sizce? Hem benim açımdan hem onun açısından. 2 yıldır böyle aramız. Diyaloğu çok düşürdüm ama konuşmak zorunda olduğum bir şey olunca yine strese giriyorum. Konuşmayı tamamen sıfıra indirip irtibatı tamamen kesmek tek çözüm galiba öyle değil mi?
Kardeşimin tuhaf, dengesiz hareketleri canımı sıkıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla