Bir adım atmadan önce kendiniz garanti altına alır mısınız? Yoksa sonunu düşünmeden mi hareket edersiniz?


Ben çoğu zaman sonunu düşünmeden ya da düşündüğüm halde kendimi garanti altına almadan adım atarım. Zor geldiğinden midir nedir, garantici adımlar atmaktan kaçıyorum...
Garanticiyim tehlikeli durumları pek sevmem.
Yeap brooo😀
Sonunu düşünenler kahraman olamaz 🖤
Cevap
7Cevap
Çoğunlukla sonunu düşünmüyorum çünkü sonunu düşünen kahraman olamazmış😬🙈😂
garanticiyim sonumu o kadar düşünürüm ki çoğu zaman o adımı atamam dhhdk
Her zaman garantici değilimdir. Risk aldığım zamanlar da olur.
Sorumsuz ve tedbirsiz biri değilim. Lakin zaman zaman anlık ve plansız da hareket edebilirim duruma göre. Keyifli geceler.
Garanti diye bişey olduğunu düşünmüyorum. Bu yüzden sadece olabilecek hemen her olumlu olumsuz sonucu düşünür ve bunları göze alarak adım atarım.
Normalde hep kendimi garantiye alarak adım atarım sadece çok istediğim şeylerde düşünmeden hareket ederim
Genelde düşünüyorsam kesin altında bir şey çıkar diye atmam o adımı. 🤷🏼♀️
Yapmam gereken bir şeyse yaparım garantide olup olmadığıma bakmam.
sonucu ne olursa olsun doğru olani yapmaya çalışırım
Sonunu düşünen kahraman olamaz
Belki de öyleyimdir
;)
Sonunu bilmediğim şeye adım atmam.
👍🙏
Almaya çalışırım diyelim😄
Garanti süresi 2 yıllıkmış, bitti.
Risk almayı çok severim
Alırım her zaman düşünmeden hareket etmeyi sevmem
Alırım. Fena garanticiyim
Garanticiyim yeteri kadar
Risk almayı sevmem.
heyecanı sevıyorsan risk de guzeldır ((:
Yok almıyorum
Alirim
Mümkün olduğunca
Evet sağlamcıyım
Kısmen.
Alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?