Evet başkalarının acı çektiğini görmek üzücü. Karşımdaki kişinin acı çektiğini ağladığını görmek beni üzüyor bazen onun için ağlayasım da geliyor ama aynı zamanda da bu beni mutlu ediyor. Üzmekten çok beni mutlu ediyor. Bunu genelde düşünmemeye çalışıyorum. Ama karşımdaki insanın her kim ise acı çekmesi, acıdan bağırması ve ağlaması nedense hoşuma gidiyor ve daha çok acı çeksin istiyorum. Bu normal mi sizde de oluyor mu? Normalde çok merhametli bir insanım. Acı çektirmekten ve çeken birini izlemekten mutluluk duyuyorum ve bunu düşünmemeye çalışıyorum hep. Sizlere de böyle oluyor mu?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Psikoloğa gitmelisin. Sorunların var. Ben bana açık çektiren insanlara bile ders verirken kendi yaptıklarını yaşatırken merhemetliyim.
Acı çektirmek istiyorum ama çektirmiyorum durduruyorum kendimi yani çok merhametliyim ama bir tarafım ise bundan cidden keyif alıyor
Sen iyi değilsin cidden yanlış anlama beni bir tedaviye ihtiyacın var. Bu normal bir davranış değil çünkü
Yani benim gibi düşünen çok kişi vardır diye düşünüyorum yani kimseye kötü bişey yapmıyorum durduruyorum kendimi evet yapmayı çok istiyorum ama yapmıyorum sadece görünce çok hoşuma gidiyor keyif alıyorum
Ben acı cektiriyorum
Benim kötülüğüm var çektirdim
Gidiyor sevmediğim biriyse keyif alıyorum ne kadar iyiyim ya peri gibi 😄
Kanının aktığını izlemeye bile bayılıyorum sevmediğim tanımadığım veya tanıdığım olsun fark etmiyor
Düşmanım bile olsa acı çekmesini istemem. Can taşıyor sonuçta
Hiç umrumda olmaz
Bende öyleyim acı çektirmekten ya da çekerken izlemekten zevk alıyorum ve bu huyumdanda hiç şikayeyçi değilim subay ol tavsite ederim :)) en rahat ortam inan
Hayır olmuyor, sadist olabilirsin belki
Olsam bile fazla değildir yani birazdır
Ben bilmem merak ettim aklından geçenleri onları kontrol etmeye çalış. Aklından geçmesine izin verme
Ama bu elimde değil. Şöyle düşün bir ortamdasın ve karşında seni gerçekten mutlu eden bişey var ve senin onun yanına gitmemen gerek uzak durduğun sürece zaten onu düşünürsün bu elinde olan bişey değil
Elinde olan bir şey uğraşlar bul aklın dolu olursa meşgul olursan böyle şeyler gelmiyor akıla. Bana da çok vesvese oluyor mesela işim olduğu günler olmuyor ama olmadığı günler vesvese çok oluyor.
O kadar sadist ruhlu değilim.
Evet gidiyor
İşte biri daha 😇
Kizlar cekince mutlu oluyorum
Owww 😅
Noldu 😅
Böyle bir yorum beklemiyordum da 😅
Kiz dusmaniyim cunku beni sevmediler ondan 😅
evet :/
Acı çektiğini görmek büyük bir keyif veriyor nedense benim gibi düşünen varmış 😅
sadist deniliyor buna zkskskdr
Ya ama her önüme gelene de kötü bişey yapmıyorum yani yapmayı çok istiyorum ama durduruyprum kendimi ve görmesi hoşuma gidiyor işte
bende öyleyim sjcjjs
Aha benim gibi 😅
Hayır olmuyor psikoloğa gidip tedavi olabilirsin
Hayır