Bir başkasının acı çekmesi sizin de hoşunuza gidiyor mu?


Evet başkalarının acı çektiğini görmek üzücü. Karşımdaki kişinin acı çektiğini ağladığını görmek beni üzüyor bazen onun için ağlayasım da geliyor ama aynı zamanda da bu beni mutlu ediyor. Üzmekten çok beni mutlu ediyor. Bunu genelde düşünmemeye çalışıyorum. Ama karşımdaki insanın her kim ise acı çekmesi, acıdan bağırması ve ağlaması nedense hoşuma gidiyor ve daha çok acı çeksin istiyorum. Bu normal mi sizde de oluyor mu? Normalde çok merhametli bir insanım. Acı çektirmekten ve çeken birini izlemekten mutluluk duyuyorum ve bunu düşünmemeye çalışıyorum hep. Sizlere de böyle oluyor mu?
Bir başkasının acı çekmesi sizin de hoşunuza gidiyor mu?
Bir başkasının acı çekmesi sizin de hoşunuza gidiyor mu?
Cevapla