Kişilik & Karakter Fok balıkları mı daha yalnız, yoksa siz mi? _Creeper_07_ Takip Et Yoda Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Bence fok balıkları çok yalnız, onlara bir el atmak lazım.😅Peki size soruyorum, nedir bu yalnızlığınızın sırrı?😅İlişki anlamında soruyorum bu arada.😃 Güncellemeler+1 yıl Güncel Fok balıkları mı daha yalnız, yoksa siz mi? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Abdullaakk Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Fok balıkları yalnız değil ki kanka hergün farklı bir balığın peşinden koşuyorlar 😏 ben baya baya yalnızım la svshshshs 1 0 Yorumla
Afraa2727 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Tabi ki ben yalnızım UNESCO rekorlar kitabına girebilirim hattaa 1 0 Yorumla
lavinialavii Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 77% +1 yıl hepimize yetecek kadar fok balığı varsa hiç kimse yalnız kalmaz 🤦🏽♀️ 1 0 Yorumla
nerdeysemordayım Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Fok balıklarının bile akrabası eşi dostu var bizim neyimiz var demiceksin. Allah var o yeter bize. Yaaaaaa akıllı olmak lazım aslanım 1 0 Yorumla
Çoküzgünümbenöf Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Yoo Allaha şükür gerekli gereksiz çok kişi var yanımda 1 0 Yorumla
Alızssa Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Candan bir arkadaşım olsun isterdim maalesef 2 tane var çok arkadaşım var ama en sevdiğim 2 tane var 1 0 Yorumla
Sumeyye881 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Kiyamam bn fok lara.. 😂😂 3 2 Yorumla anticorr00 +1 yıl kim yalniz peki sen i fot mu Yorumla Sumeyye881 +1 yıl @anticorr00 fok Yorumla
Haylazzponçik Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Foklara arkadaş bulalım 1 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. ben. 1 0 Yorumla
boykaderler__1 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Kendini yalnızlığa adamış tek başına yaşamayı seven biz insanlar daha yalnız bence 0 0 Yorumla
__1xx1__ Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 59% +1 yıl Fok balıkları 1 6 Yorumla _Creeper_07_ +1 yıl Sen yaşıyon mu be biladerim fbfbfb Yorumla __1xx1__ +1 yıl Yaşıyorum bjkbjksjk Yorumla _Creeper_07_ +1 yıl Tabii buna yaşamak denirse Fenerbahçe çm haftaya tinercilere ayar verecekmiş fbfbfb Yorumla __1xx1__ +1 yıl Fb 3. Sırada yalnız 58 puanla Bjk 63 puan Yorumla _Creeper_07_ +1 yıl Olsun sizi yeneriz 😂 Yorumla __1xx1__ +1 yıl Rüyanızda evet Yorumla
DengesizBirHatun Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben çok yanlızım 😕 1 2 Yorumla _Creeper_07_ +1 yıl Sen ve yalnızlık 🙄 Yorumla DengesizBirHatun +1 yıl Beklemek zor geliyore çünkü sevdicek gelmiyore😕 Yorumla
___Lafügüzaf___ Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl fok olmak isterdim anladın mı 1 9 Yorumla anticorr00 +1 yıl neden Yorumla ___Lafügüzaf___ +1 yıl Daha kalabalık hahaha Yorumla anticorr00 +1 yıl himm ist gibi kalabaligi seviosun yani Yorumla ___Lafügüzaf___ +1 yıl Yok kanka sen anlamadın boş ver Yorumla anticorr00 +1 yıl grupcu musun yoksam Yorumla ___Lafügüzaf___ +1 yıl Yoo ne alaka Yorumla anticorr00 +1 yıl kalabalik kim kime dum duma Yorumla ___Lafügüzaf___ +1 yıl Ya bir git ya Beyin nereye çalışıyor anlamıyorum ki Yorumla anticorr00 +1 yıl ok by Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı. Fok balıkları 1 0 Yorumla
moonlightt915 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Çevrem kalabalık ama ben yalnız hissediyorum 😔 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Fok balıkları yalnız değil ki kanka hergün farklı bir balığın peşinden koşuyorlar 😏 ben baya baya yalnızım la svshshshs
Tabi ki ben yalnızım UNESCO rekorlar kitabına girebilirim hattaa
hepimize yetecek kadar fok balığı varsa hiç kimse yalnız kalmaz 🤦🏽♀️
Fok balıklarının bile akrabası eşi dostu var bizim neyimiz var demiceksin. Allah var o yeter bize. Yaaaaaa akıllı olmak lazım aslanım
Yoo Allaha şükür gerekli gereksiz çok kişi var yanımda
Candan bir arkadaşım olsun isterdim maalesef 2 tane var çok arkadaşım var ama en sevdiğim 2 tane var
Balıklar yalnız ben değilim :D
Kiyamam bn fok lara.. 😂😂
kim yalniz peki sen i fot mu
@anticorr00 fok
Foklara arkadaş bulalım
ben.
Kendini yalnızlığa adamış tek başına yaşamayı seven biz insanlar daha yalnız bence
Fok balıkları
Sen yaşıyon mu be biladerim fbfbfb
Yaşıyorum bjkbjksjk
Tabii buna yaşamak denirse Fenerbahçe çm haftaya tinercilere ayar verecekmiş fbfbfb
Fb 3. Sırada yalnız 58 puanla
Bjk 63 puan
Olsun sizi yeneriz 😂
Rüyanızda evet
Ben çok yanlızım 😕
Sen ve yalnızlık 🙄
Beklemek zor geliyore çünkü sevdicek gelmiyore😕
yasemin balıkları not bu kendi seçimim
Fok baliği daha yalnızdır
fok olmak isterdim anladın mı
neden
Daha kalabalık hahaha
himm ist gibi kalabaligi seviosun yani
Yok kanka sen anlamadın boş ver
grupcu musun yoksam
Yoo ne alaka
kalabalik kim kime dum duma
Ya bir git ya Beyin nereye çalışıyor anlamıyorum ki
ok by
Fok balıkları
foklar daha yalniz ahahahaha
Ben yanlızım
Çevrem kalabalık ama ben yalnız hissediyorum 😔
ben daha yalnızım
Ben daha yalnizim
Fok balıkları neden yalnız
Galiba ben
fok balıklarıdır
Ben tabiki
Ben en yalnızım
ben mk
Ben 👁️👄👁️💅🏻
anan
Ben 😞
Ben ve kalbim..
Fok balığı🤣
Kesinlikle ben.