Günlük ego tatmininizi nasıl yapıyorsunuz?

Yine ben ve yine size mantıklı birşeyleri anlatmaya çalışmacalarım. Evet öncelikle 117. Ölümcül sorular festivaline hoşgeldiniz, bu soruda benliğinizi kaybedebilir, kemoterapi ihtiyacı duyabilir hatta asla kazanamayacağınız bu tartışma bölümüne girebilirsiniz. Ancak ve ancak ha bu arada ancak ve ancak demenin mantığını bilmiyorum yani bir insan dümdüz ancak demek dururken neden ancak ve ancak der ki? Neyse soru bu değil soru bunlara yakın bile değil. Önce açıklama kısmını okumanızdan yana olarak buraya kadar gelenlerden öhöm birisi kalp ben neyse heh o gelenlerden ne diyodum ya aklım yine gitti. Heh ego şu demek. Kendinize olan öz saygınız var ya o saygı. O demek işte. Yok egoistler yok egolu olmasınlar falan heh o tipler çerçöp yiyen birkaç rakundan bile kötüdür çünkü rakunlar en azından tatlıdır heh konuyla ne alakası var bunun? BEN ALAKASI VAR MI DEDİM?
Ego kasmaca
Ego kasmaca
Günlük ego tatmininizi nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla