Yine ben ve yine size mantıklı birşeyleri anlatmaya çalışmacalarım. Evet öncelikle 117. Ölümcül sorular festivaline hoşgeldiniz, bu soruda benliğinizi kaybedebilir, kemoterapi ihtiyacı duyabilir hatta asla kazanamayacağınız bu tartışma bölümüne girebilirsiniz. Ancak ve ancak ha bu arada ancak ve ancak demenin mantığını bilmiyorum yani bir insan dümdüz ancak demek dururken neden ancak ve ancak der ki? Neyse soru bu değil soru bunlara yakın bile değil. Önce açıklama kısmını okumanızdan yana olarak buraya kadar gelenlerden öhöm birisi kalp ben neyse heh o gelenlerden ne diyodum ya aklım yine gitti. Heh ego şu demek. Kendinize olan öz saygınız var ya o saygı. O demek işte. Yok egoistler yok egolu olmasınlar falan heh o tipler çerçöp yiyen birkaç rakundan bile kötüdür çünkü rakunlar en azından tatlıdır heh konuyla ne alakası var bunun? BEN ALAKASI VAR MI DEDİM?Ego kasmaca
Peki detaydaki o muazzam ayrıntı şeysi öhöm eee soruya gelirsekte detayı okurken beynim işlevini anlık yitirdi dur ne diyordum be ben hee şey şey ıııı neyse onu geçte niye bu kdr ttlsn
Saygı ego demek ise aynı zamanda bir insanın kendine saygı duyması için saygı duyulacak şeyler yapmış olması gerekmez mi? Ego saygı ise ama aynı zamanda ego bencillik değilmidir. Bir insan kendisine saygısı olduğunu nereden bilebilir. Kendi kendine saygı duyan insan bunun kararını neye göre verir
o öyle diil bikere taam mı bizim bi yafrumuz var o yüzdn bağlıyız bir birimize hem nolmş yani seni seviyosa benide oyalıyo bu da bi tür sevgi işte maga be nie kırıyons lan minnak kalbimi görürsünz sevgili bulp gelcem olum 🚬
hadi tamam tamam çimdiklemeyn bir birinisi ben juniorumu alır giderm bebekime baba bulmaya sizde sütlaçm kedym flan işte annadınz siz didişmeyn gebertirim nfnfnnfn
En İyi Cevaplar