Bir insan hayatında bir şeylerin değişmesini istiyor ise, üzerine de sorumluluk almış olacaktır. Sorumluluğu artan insanın da bazı fedakarlıklar yaparak başarıya ulaşması gerekiyor. Bu bazen keyfimiz, bazen boşa geçen vakitlerimiz bazen de sevdiğimiz insanlar olabiliyor.
Şu dönemde sorumluluklarım arttığı için kendime ayırdığım vakitten biraz feragat etmem gerekiyor.
Vazgeçmek değil de, fedakarlık yapıyorsun diyelim. Mesela ailemle birlikte yaşamak varken elin bilmem neresinde 36 saate kadar süren nöbetlerle canımı hiçe sayarak çalışıyorum...
Doğru olan bir şey, bir istek ise bunun için bir şeylerden vazgeçmeye gerek yok. Sadece zamana zaman ekler işin içinden çıkarım, kısmetse ulaşırım. Dünya menfaatleri için eğilmemek, bükülmemek gerekiyor. Zaten böyle bir lüksüm de yok..!
Önce başkalarını işini bırakıp kendi işini yapacaksın cunku başkalarının hayalini gerçekleştirmek için elin işinde çalışıyoruz malesef cesaretli olursan insan yapamayacağı bi sey yok bence
Gerçekten istediğim şeye ulaşmak için zamanımdan, duygularımdan, uykularımdan ve keyfimden vazgeçmem gerekiyor ki bu bazen çok zor geliyor bana. Özellikle duygu kısmı zorluyor ama yoluma devam ediyorum.
Sanırım insanın önce kendisinden vazgeçmesi gerekiyor. Karakterinden ve duruşundan. Bunlar olmayınca bazı şeylere ulaşılmıyor. Biraz daha yüzsüz biraz daha kaypak bir insan olmak gerekiyor.
istedigim herseye ulastim.. hicbir seyden de vazgecmedim.. integral bir sekilde hedefe gittim.. hayattaki rol modelim kargalar gibi rasyonel sekilde...