Arkadaşlar babam bipolar ve bana geçmesinden korkuyorum keşke aileler bilinçli olup ona göre evlenseler? ?

İnsanlar manik atak döneminde babama 1 saat bile tahammül edemiyor ama ben ayni evdeyim benden tahammül edebilmemi bekliyolar cok daha iyi bile dayanıyorum , acaba bipolar biriyle evlenip çocuk yapmak hangi akla mantığa sığar. 2 tane kuzenimdede genetikten dolayi oldu sanirim onlarada üzülüyorum bendede olma ihtimali vardir eğer olursam hayatim mafolucak cunku babam felçli gibi surekli uyuyor manik atak zamani ise resmen deliriyor hiperaktif oluyor ama calismiyor hiç ayrica sizofren belirtiside var olmayan seyleri var gibi konusuyor kimseyi sevmiyor herkesin kotu oldugunu dusunuyor bizim eve bakiyolar diyor uyduruyor sen o cocukla sevgilimisin gibi seyler diyor hem bipolar hem sizofren sanirsam.
Arkadaşlar babam bipolar ve bana geçmesinden korkuyorum keşke aileler bilinçli olup ona göre evlenseler? ?
Cevapla