Kıskançlığından bıktım. Beni rezil etti ! lütfen cevaplayın +1?

Arkadaslar benim baya uzun surelik bir iliskim var. Birbirimizi cok seviyoruz ve niyetimiz ciddi okullar bittikten sonra evlenmeyi dusunuyoruz. Onun tum ozellikletini seviyorum ama kiskanc olmasindan nefret ediyorum. En kucuk seyleri buyutup ilay cikartiyor. Normalde sort mini falan giyen biri degilim ama giyindigim pantolona bile karisiypr niye bilek ustunde giyiyorsun niye bu kadar dar ustune bisey al arkani kapatsin boyle cikma disari. Ojemin rengine kadar karisiyor ve Erkek arkadaslarimla konusmama bile tahammulu yok. Ona beni cok sikiyosun gereksiz seylere takiliyosn dedigimde kimsenin sana bakmasina tahammulum yok gibi seyler soyluyo. Sorun olmadin tartismayalim diye her dedigini yapmaya calistim taki bu olay yasanana kadar. Kuzeninin magazasina girmistik oylesine. bir elbise denedim biraz dardi sadece cok kisa da degildi. Ve o da gorsun diye kabinden cikip disardaki aynadan baktim. Kapodan geceb bir kac erkekte bana bakmidlar ve aralarnda birseyler konusmslar benimle ilgili guya. Kolumu canimi acitacak sekilde tuttu duvara yasladi ve napiyorsun seb girsene kabinr diye bagrdi ve bynu herkesin icinde yapti. Sadece ikimizken yapsa bisey demiycem ama herkesin icinde beni kucuk dusurdu yerin dibine girdim resmen. Defalarca aradi mesaj atti ama karsilik vermiyorum. Sizce ne yapmaliyim ayrilmaliym? kiz kardesleri falan da kapali muhafazakar bir aileden geliyor. Ailelerimiz de cok farkli fakat yinede uyum saglamaya calisiyorm ama Bu iliski boyle devam edebilirmi sonumuz mutlu olabilirmi ki bu sekilde?
Kıskançlığından bıktım. Beni rezil etti ! lütfen cevaplayın +1?
Cevapla