
Yeni tanıştığınız bir insanın hangi davranışları ile sizden haz etmediğini, sizden hoşlanmadığını anlarsınız?

Evet, birlikte dışarı çıktığınızda eğlendiniz; ama planı hanginiz yaptı? Mesaj atanın, plan yapanın ya da muhabbetin devam etmesini sağlayanın yalnızca siz olduğunuzu fark ettiğinizde, bunu kötü bir işaret olarak yorumlayın. Karşı taraftan asla haber gelmiyorsa, neler döndüğünü tahmin edebilirsiniz sizden haz edip etmediğini.
Dikkatini bir. türlü. size vermez. Sorduğum soruyu ya da ince bir detayı kaçırır. Bu sözlü iletişim için geçerli olanlardan sadece birkaçı..
Göz teması kurmaz, saçlarıyla oynaması, oturduğumuz mekanda başkalarına odaklanması..
Bazen ses tonu ve mimiklerinden, yüz hatlarındaki gerginlikler çok şey sayılabilir.
Şahsen bunu yaşamak istemezdim.
Teşekkür ederim.
Rica ederim..
Benim gibi bir düşüncesize açıkça söylemesi gerekir.
Çünkü her insanı olduğu gibi kabul ettiğimden, bana takındığı tavrı kişiliği olarak görürüm.
Haz etmiyorum demediği müddetçe öküz altında buzağı aramam.
Derse ne olur, kendi bilir der, saygıyla bir daha da karşı karşıya gelmem. Ağzıyla kuş tutsa bir daha muhatap olmak istemem.
Düşüncelerimi önemsemiyor, diyaloğa girmek istemiyor, en önemlisi bunu hissediyorsam haz etmiyordur, ben de etmem. :/
Cevap
16Cevap
Eğer hep bi mesafe içindeyse mesajlara saatler sonra cevap veriyosa bu şekilde anlarım
Sürekli öküz altında buzağı araması, ya da Tepeden tırnağa süzmesi, herşeyimi eleştirmesi hoş bulmaması,
Ben konuşurken umursamaz davranıp başka bir şeyle ilgilenmesi,
Bunlardan anlarım haz etmediğini.🙂
benimle alay etmesinden benim sorularima aldiris etmemesinden bu hisslerle alakali bisey ben bu saydiklarimdan da bilmem o kisiyle yan yana karsi karsiya olduktaki bana karsi hisslerinden bu erkekte olur yani sevgi hiss degil insani hissler yani ben anlarim.
Bakışları ve konuşma şekli başta gelir. Böyle biriyle uzun süre iletişim halinde kalmayacağım için daha fazlasını gözlemlemem.
Fikirlerimi dinlemiyorsa ve konuşurken hep geçiştiriyorsa bana değer vermediğini anlarım.
Sürekli terslemesi, hoşuma gitmeyen şeyleri ısrarla yapması
Eğer benimle konuşurken göz teması kurmuyor ise, hangi konudan bahsedersem hep kısa kesiyorsa ,
Sahte gülümsemeler yapıyorsa,
(Vs). O istemezse bende istemem 😏😏
Benim başıma gelmişti ben sessizdim erkek geldi oturdu yanıma kuzenimin arkadaşlarından biri dedi ki o konuşmaz onu konuşturman lazım demişti kalabalık bir ortamdı
Konuşurken telefon ile oynaması bana bakmaması arkasını dönmesi haz etmeyen insan çok azdır benden bi çoğunun karın ağrısı ya da benimle bir derdi vardır 😁🤣
İletişim kurmak istemiyorsa, paylaşımda bulunmuyorsa ve en önemlisi önemsediğini belli etmesi gerektiği anlarda yoksa o kişiyle iletişim bitmiştir
Bunu genelde ben yapıyorum. Tek yaptığım fazla ciddiye almadan bir an evvel o ortamdan en az zararla sıyrılmak.
Konuşurken umarsız oluşu, cevap vermemesi, yanımda iken tedirgin olması ve benim ondaki kötü enerjiyi hissetmem şeklinde anlarım.
Görüldü atması mesajlarıma cevap vermemesi sorduğum şeyleri tam açıklamaması ve güvenmemesi.
Umursamaz tavırları ve üslubu bana uygun değilse görüşmemiz uzun sürmez
Muşmula bir sürat yetiyor zaten, samimiyetsiz bir gülüş falan.
Kaba konuşması terslemesi zaten bakışıyla bile belli eder
Az ilgi, onemsememek, dinlememek, bu tur seylerde anlarim ben
Gormezden gelmesi, göz temasını azaltması, kısa cevaplar, gergin ve sinirli bir görünüm
Alenen tavrı yoksa bile farkedilir, yapmacık hareketler, samimi olmayan tavırlar ele verir.
Fikirlerime önem vermiyorsa.
bakışlarından, hareketlerinden, konuşmasından anlarım
Görmezden gelmesi yeterli
Gözlerinden, konuşmalarından, davranışlarından...
Mesafeli soğuk ilgisiz davranıyorsa.
Umursamaması , görmezden gelmesi vs.
En cook bakislari
Öncelik vermiyorsa.
Bakışlardan tavırlarından anlarım direk.
Umursamaması
bakislardan
Sizi dinlemiyorsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?