Ben küçüklüğümden beri içime kapanık bir insanım, herkesle samimi olabilen biri değilim, dıştan ağırbaşlı konuşmayan biri olarak duruyorum ama arkadaşlarıma karşı öyle değilim.
Her ortamda konuşabilen kendini ifade edebilenleri gördükçe Kıskanıyorum.
Kimse beni sevmiyor güzel olduğum halde, ağzım laf yapamıyor, kimse beni sevmiyor görmüyor, lise hayatında olsun hiç yanıma gelip senden hoşlanıyorum diyen biri olmadı.
En çok arkadaşlarımın yanında kendim olabiliyorum.
Bende istiyorum beni seven hoşlanan biri olsun
(dıştan özgüvensiz görükmüyorum hatta egolu kimseyle muhattap olmayan biri gibi görünüyorum) her şeyi içimde yaşıyorum
Her ortamda konuşabilen kendini ifade edebilenleri gördükçe Kıskanıyorum.
Kimse beni sevmiyor güzel olduğum halde, ağzım laf yapamıyor, kimse beni sevmiyor görmüyor, lise hayatında olsun hiç yanıma gelip senden hoşlanıyorum diyen biri olmadı.
En çok arkadaşlarımın yanında kendim olabiliyorum.
Bende istiyorum beni seven hoşlanan biri olsun
(dıştan özgüvensiz görükmüyorum hatta egolu kimseyle muhattap olmayan biri gibi görünüyorum) her şeyi içimde yaşıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer