Hiç kimse tarafından sevilmeyen içine kapanık bir insanın duygularını anlayabilirmisiniz?

Ben küçüklüğümden beri içime kapanık bir insanım, herkesle samimi olabilen biri değilim, dıştan ağırbaşlı konuşmayan biri olarak duruyorum ama arkadaşlarıma karşı öyle değilim.

Her ortamda konuşabilen kendini ifade edebilenleri gördükçe Kıskanıyorum.

Kimse beni sevmiyor güzel olduğum halde, ağzım laf yapamıyor, kimse beni sevmiyor görmüyor, lise hayatında olsun hiç yanıma gelip senden hoşlanıyorum diyen biri olmadı.
En çok arkadaşlarımın yanında kendim olabiliyorum.
Bende istiyorum beni seven hoşlanan biri olsun

(dıştan özgüvensiz görükmüyorum hatta egolu kimseyle muhattap olmayan biri gibi görünüyorum) her şeyi içimde yaşıyorum
Hiç kimse tarafından sevilmeyen içine kapanık bir insanın duygularını anlayabilirmisiniz?
Cevapla