Dik yürü hep, kendine, kendin lazımsın ne güzel demiş siz ne düşünüyorsunuz?

Dik yürü hep kendine kendin lazımsın. demiş rahmetli doğan cüceloğlu Allâh rahmet eylesin
Dik yürü hep, kendine, kendin lazımsın ne güzel demiş siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkkür 🤗
Güncellemeler
+1 yıl
Dik yürü hep, kendine, kendin lazımsın ne güzel demiş siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla