Dogustan bedensel engelliyim yuruyemiyorum boyle olsaniz isyan edermiydiniz?

arkadaslar yuz guzelligim falan herseyim yerinde ama yuruyemiyorum buyuzdende hayatimi cok kisitli yasiyorum cevrem arkadasim sevgilim hic olmadi sadece sosyal medya uzerinden konustugum insanlar var ve ben konustugum insanlara engelli oldugumu soylemeye bile cekiniyorum guzel olsamda engelli oldugum icin beni diger insanlardan farkli gorurler diye dusunuyorum 20 yasina bastim bende cevremdeki kizlar gibi giyinmek makyaj yapmak istiyorum benimde bir cevrem olsun istiyorum bulustugum kisiler vs lise hayatimda bile dislandim bu sebepten oturu sizce olmeli miyim hayata 1 kez geliyoruz ama hayati surunerek yasamak kadar kotu birsey yok buda bir sinav diyorum ne evlilik hayatim olucak ne birseyim hayatta omur boyu yaslanana kadar insanlarin yardimina muhtac kalicam cok uzuluyorum Boyle olmama Isyan Eder miydiniz ayni durumda olsaniz kimseden de medet ummuyorum insanlar artik cok acimasiz olmus kimseden kimseye fayda yok ailemden bile yok yasamayan bilemez nasil bi psikoloji oldugunu bunun ama az cok tahmin edebiliyosunuzdur cirkin olsaydim da elim ayagim tutsaydi diyorum 😢 siz ayni durumda olsaniz isyankar olurmuydunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatimin sonuna kadar da tekerlekli sandalyeye bagli yasicam tuvalete bile abilerimin yardimiyla gidiyorum abilerimin yardimiyla dus aliyorum cok utanc verici birsey bu gercekten 20 yasindaki bir kiz icin kanser olsam yine sukrederdim..
Dogustan bedensel engelliyim yuruyemiyorum boyle olsaniz isyan edermiydiniz?
Cevapla