23 yaşındayım ve çok utangacım kafamda tahta mı eksik bu ne utangaçlık böyle?

Niye böyleyim ya bu grzekaliliktan falan mı erkeklerle göz teması kuramıyorum yolda otobuste isyerinde çok utangaçlık var maalesef elimde değil geçmiyor küçüklükten beri böyleyim
Güncellemeler
+1 yıl
Ya hani tipine mi guvenmiyorsun diceksiniz kendime güzel demeyi sevmem ama cok sukur zayıfım uzunum kusura ilgili değil karakter olarak böyleyim işte
23 yaşındayım ve çok utangacım kafamda tahta mı eksik bu ne utangaçlık böyle?
Cevapla