Beyler bayanlar kişiliğiniz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar bilmiyorum tek ben mi böyleyim fakat kaderime karşı çok güçsüzüm hayata karşı çok fazla güçsüzüm. Bana değer veren kişilere karşı çok çabuk değer veriyorum. Kendimi çok saf hissediyorum çok kalbim kırıldı hayatımdan dolayı herşeyde. Kaybettiğim insanların hepsi sevgisizlikten değil de çaresizlikten gidiyor sanki öyle hissediyorum. Sizin hayata bakış açınız nedir. Hayat neden bu kadar acı verici nasıl nefes alıyorsunuz veya katlanıyorsunuz hiç canınız yanmıyor mu?
Beyler bayanlar kişiliğiniz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla