Herkes seni yanlış anlarken ‘’Olsun ben senin yüreğini biliyorum ‘’ diyen biri oldu mu hiç hayatınızda?

Ben çok yaşıyorum bu duyguyu özellikle bu ara etrafımdaki bazı kişilere karşı. Yaptığım söylediğim şeyler yüzünden yanlış anlaşılıyorum. Her söylediğim yaptığım için açıklama yapmam gerekiyor. Her ne kadar yapma gereği duymasamda..

Kimseyi olduğu gibi gerek hatalarıyla gerekse yaşam tarzıyla kabul etmiyoruz biz çok mükemmelmişiz gibi..
Herkes seni yanlış anlarken ‘’Olsun ben senin yüreğini biliyorum ‘’ diyen biri oldu mu hiç hayatınızda?
Herkes seni yanlış anlarken ‘’Olsun ben senin yüreğini biliyorum ‘’ diyen biri oldu mu hiç hayatınızda?
Cevapla