İnsan, varlığı tadmadan yokluğu hisseder mi? (Mantıklı görüş istiyorum)?

Bir çocuk düşünelim.. annesiz bir çocuk. Annesinin olmasının nasıl bir şey olduğunu bilmeyen bu çocuk, annesizliğin ne demek olduğunu anlayabilir mi?

Geniş düşünün

Bir adam-kadın, daha evvel kimse kendisine dokunmamışken; dokunulmanın, hislerin nasıl bir şey olduğunu bilmeden eksikliğini hissedebilir mi?

Hiç pasta yemeden, pastanın tadını bilmeden onun yokluğu sizi rahatsız eder miydi?
.
.
İnsan, varlığı tadmadan yokluğu hisseder mi? (Mantıklı görüş istiyorum)?
Cevapla