Kötü kalpli acımasız kibirli bencil biri olmak istiyorum bıktım saf olmaktan?

Hep bu durumum kullanıldı çok duygusal biriyim biri bana ne yaparsa yapsın affedebiliyorum kötü davransa bile iyi davranabiliyorum kısaca eziğin tekiyim ben de diğer insanlar gibi sadece çıkarlarım uğruna yaşamak istiyorum çünkü üzülerek hayat geçmeyecek intihara meyilliyim. Değişime nasıl başlarım? Kibirli biri nasıl olurum?
En basitinden ben herkesle konuşabilirim o yüzden insanların gözünde ezik oluyorum kullanılmaya müsait oluyorum beni biraz tanıyan biri direkt nasıl kullansam diye düşünüyor.
Kötü kalpli acımasız kibirli bencil biri olmak istiyorum bıktım saf olmaktan?
Cevapla