Sürekli sorun çıkartan insan ölse? Böyle biri hakkında ne düşünürsünüz, aşağıda?

Bizim mahallede vardı biri serseriydi ve tanımayan yoktu. Esrar vs her türlü kullanmasının yanısıra kimseye huzur vermezdi o varsa kavga da vardı dayak da. Sürekli dayak yerdi durmadan. Hep sorun çıkarırdı hep! Her yeri hep yara bere ve jilet izleri falan, üst baş pislik. SONRA KENDİNİ BİR ORTAOKULUN BAHÇESİNDE, BİR YAZ GÜNÜ ÖĞLEN VAKTİ, ÇOCUKLAR DERSTEYKEN, KENDİNE BAHÇEDE BENZİN DÖKÜP YAKTI.
Böyle biri daha var, ailemde. Madde kullanmıyor, jilet de yok, üst baş düzgün. Geri kalan her şey var.
Sürekli sorun çıkartan insan ölse? Böyle biri hakkında ne düşünürsünüz, aşağıda?
Cevapla