Bu fotoğrafın anısı ve anlamı çok büyük bende😂😂bugün başımıza birsürü şey gelmişti


Lisede vardı çok güzel anılarımız ozamanlar telefonların kameraları iyi değildi resimler nede kıymetliydi😅
Cevap
3Cevap
silmem gereken şeyler hepsi de malesef. silemediğim.
Sevdiğim insanlarla yaşadığım her anı güzeldir. Fotoğraf arşivlerime baktığımda hepsinin hikayesini rahatlıkla anabilirim 😌
Ah ah eskilerr var anılırım
Saklarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?