
Siz hangisi ile daha iyi anlaşıyorsunuz?

Kafa yapısına ve beklentilere bağlı olan bir şey aslında. Arkadaş ortamımda yaşıtlarım daha çok fakat genele bakacak olursak kendimden yaşça büyük kişilerle daha iyi anlaşırım.
Büyüklerimle daha iyi anlaştım hep ama artık büyüklerle vakit geçire geçire onlar gibi davranmaya başlıyorsun ve bu beni rahatsız ediyor. O yüzden kendi yaşıtlarımı arıyorum hep. Mesela en yakın arkadaşım da tabii ki yaşıtım.
Çocukluğum'dan beri kendimden büyüklerle anlaştım. Nadirde olsa yaşıtlarımla takılıyorum ama yaş ve beyin olarak olgun insanlarla görüşmek benim için daha iyi en azından bana birşeyler katabilyorlar.
Cevap
30Cevap
Büyüklerle daha iyi anlaşıyorum, arkadaş çevremde en küçükleri benim, akıllı insanlarla konuşmak daha huzur verici...
Büyüklerimle, en yakın dostum, sırdaşım babaannemdir.😂😂
Çok iyi. 😊
Benden 10 yaş küçükler abi abi diye gtmde dolanıyor iyi anlaşıyorum gibi görünüyorum ama beyinlerini yıkıyorum farkında değiller
Ne yapıyorsunuz ki?
Çok iyi. (!)
20 li yaşlarimin basinada kadar kendimden buyuk insanlarla daha iyi anlasiyordum 23 yaşımdayım şu an ve yasitlarimla anlaşıyorum
Bende 23 yaşındayım yaşıtlarımla anlaşamıyorum 😅
Anlaşmak istiyorum ama olmuyor
Ben karşı cinsten bahsediyorum yaşıtlarımız fazla mükemmeliyetçi 😅
En çok kimin yanında huzurluysam galiba en iyi onunla anlaşıyorum. Bu bazen bir akranım bazen kendimden büyüğüm, bazense küçük bir çocuk olabilir :)
Merhaba,
Her yaşa uygun bir anlayışım var,
Sanırım herkesle iyi anlaşabiliyorum
#Just
Büyüklerle daha iyi muhabbet dönüyor yaşıtlarım karı kız futbol siyaset dışında bişey konuşmadığı için sıkıcı geliyo artık
Insan olan herkesle anlaşırım valla benden yaşca büyük arkadaşlarım da var aynı yaşta olduğumda benden küçük olanda
Hayatımın bir dönemi kimseyle anlaşamayarak geçti aslında. Genel olarak daha büyükler ile anlaşıyorum. Tabi bu tamamen karakter ve olgunluk meselesi
Yaşımdan büyüklerle. Benim yaştakilerle anlaşamıyorum fazla
Yaşıtlarımla hiç anlaşamıyorum arkadaşlarım hep 30 lu yaşlarda
Büyüklerle daha çok konuşulacak konularımız oluyor gibi
Her yaşla iyi anlaşıyorum ama 19-26 arası daha eğlenceli benim için
Yastan bagimsiz olgun karakteri olan herkesle anlasirim.
Çocukla çocuk büyükle büyük oluyorum herkesle iyi anlaşırım
oturup konuştuğumda anlaşabildiğim kişilerle yaşı önemli değil.
Kendimden büyükler sıkıyor beni yaşıtlarım diyeyim.
İşim gereği yaşça küçüklerle de anlaşırım büyüklerle de ancak özellikle karşı cins olupta yaşıtım olduğu zaman benden daha çocuksu davranıyor saçma saçma konuşmalar falan o yüzden yaşıtım olanlarla anlaşamam.
Büyükler tabiki 40 ve üzeri çünkü hayatla bağlantıları koptum kopacak
Yaşıtlarımla daha iyi anlaşırım
kimseyle anlaşamam dkkd
Kendimden 10 yas kucukle de iyi anlastim 8 yas buyukle de uyumum iyidir
Muhabbet olarak elbette yaşıt karşı cins dersen biraz daha küçük
Kendi yaşıma ki kişilerle anlaşırım yeri zamanı geldimı büyüklerimlede anlaşırım
Büyüklerle daha iyi anlaşırım çünkü arada saygı, sevgi var ama yaşıtlarla yapılan sohbet, muhabbet onlarla yapılmıyor
Kimse ile anlaşamıyorum nedense egomla arada bir kavga ediyoruz ama egomu bile yok ediyorum
Her ikisiylede ama büyüklerle sohbet etmek daha güzel geliyoe
Her ikisi ile de anlaşırım. Fakat büyük olanlar ile daha samimi olurum.
Küçüklerle ve büyüklerle daha iyi anlaşıyorum, yaşıtlarimla pek değil.
Büyüklerle çok daha iyi anlaşabilirim. Çevremde 50 yaşından büyük olup beni sevmeyen yok
Büyük küçük anlaşmak istediğim herkezle anlaşabilirim
Benden biraz büyük kişiler bana ilham veriyor
Farketmiyor her yaşitla anlasabiliyorum
buyuklerle sanirim olgun yapim var
Fark etmiyor
Büyük kişilerle birde benden küçüklerle
Yaşıtlarımla genellikle
Her yaşla anlaştığımı düşünüyorum
Olgun kişiler tercihim her zaman..
Benden küçüklerle ya da yaşıtlarımla
Benden büyük kişilerle daha iyi anlaşırım.
Ben yaşıtlarımın seviyesine ulaşamıyorum
Her yaşa ayak uydururum.
Üniversitede kendimden büyüklerle hep anlaşırdım
Benden büyük kişilerle daha iyi anlaşıyorum
Hepsiyle iyi anlaşıyorum
Çok küçüklerle 1-10 yaş arası
ben istediğim kişiyle anlaşırım sıkıntı yok
Frekansımın uyduğu kişilerle
Akıl yaşı büyük olanla daha iyi anlaşırım
Uyumlu insanım herkesle anlaşırım
büyük ya bunun sebbebi ne cidden
Ben de bilmiyorum. 😄
büyüklerle daha iyi anlaşıyorum...
Büyüklerle daha iyi anlaşırım
Yaşıtlarım ve büyüklerle daha iyi anlaşıyorum..
Büyük küçük farketmez kafa önemli
Büyüklerle
Büyükler
Büyük kişiler
Buyuklerle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?