Biraz önce bir yorum gördüm, genç bir kız arkadaşımız ölen birinin videosunu paylaşıp dalga geçmiş... Arkadaşlar troll yapabilirsiniz, hiciv yapabilirsiniz fakat ölümle dalga geçecek kadar kalbinizi karartmamanızı tavsiye ederim."Yarayla alay eder, yaralanmamış olan." -Romeo ve Juliet, Shakespeare
Kara mizah adı altında, ölümle sonuçlanan bir olayla dalga geçmek nasıl bir kötülüktür?
Ben ölüm gibi bir olaydan prim yapanlara karşı bile tepkiliyken bunu duymak cidden üzücü. Yani insanların kalpleri kararmış, ruhları solmuş durumda. Empati yapmayı unutmuş gibiler. Açıkçası böylesi insanları görünce önceden sinirlenirdim fakat sonrasında daha çok üzülmeye başladım...
Benzeri duyguları yaşıyoruz, bu arkadaşımıza sinirlenmedim. Tek hissettiğim şey onun adına üzülmek oldu, tabii yaşı ilerledikçe görüşleri değişir diye tahmin ediyorum. 🌿
Ben kızmıyorum artık sadece üzülüyorum, eminim yaşı ilerledikçe hatasının farkına varacaktır. Maalesef; insanlar bazı şeyleri tecrübe etmeden olgunlasamıyor.