Kara mizah adı altında, ölümle sonuçlanan bir olayla dalga geçmek nasıl bir kötülüktür?

Biraz önce bir yorum gördüm, genç bir kız arkadaşımız ölen birinin videosunu paylaşıp dalga geçmiş... Arkadaşlar troll yapabilirsiniz, hiciv yapabilirsiniz fakat ölümle dalga geçecek kadar kalbinizi karartmamanızı tavsiye ederim.
Kara mizah adı altında, ölümle sonuçlanan bir olayla dalga geçmek nasıl bir kötülüktür?
"Yarayla alay eder, yaralanmamış olan."
-Romeo ve Juliet, Shakespeare
Kara mizah adı altında, ölümle sonuçlanan bir olayla dalga geçmek nasıl bir kötülüktür?
Cevapla