Holaa🎈 Final mağdurları🥺 Her final zamanında oluşan klasik bir kısır döngüyü bugünde yaşıyorum çok şükür. Sizin böyle zamanlarınız oluyor mu? Kendinizi kısır döngüde hissettiğiniz zamanlar var mı?Sizin buna benzer durumlarınız var mı? Anlatsanıza biraz...🥺
Merhaba.🕊 Bu aralar çok sık yaşar oldum çünkü gerçekten başımı kaşıyacak vaktim yok ama ben hâlâ boş duruyorum. Yani bu hafta bir bölümümün, haftaya diğer bölümümün finalleri, kurslar, yarışmalar, kamp derken beynim bulamaç oldu. Artık hiçbir şeye yetişemiyorum.