• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkek adam ağlar mı?

Bulasmayinbana88
Bulasmayinbana88 Takip Et
Yoda Yaş: 101
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor
Iticimi sizce
Erkek adam ağlar mı?
Erkek adam ağlar mı?
Cevapla
Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • kumrular_gibi
    kumrular_gibi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 83 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok ağlarda, itici gelmez de. Lâkin hangi aklın, hangi düzenbazlığın sahteliğin adamı tutar belgeler? Yahu oturmuş ağlarken kimin aklına gelir ki dur bi fotoğrafımı cekeyim diye😂😂 timsah gözyaşlarına karnımız tok.

    Amaaa benim derdimle denetlenen, daha benim gözüm dolmuş ağlamamışım bile! Benden evvel karşımda çocuk gibi ağlayan insan evladı da gördüm! Ve gizlemeye çalışıyordu belgelemeye değil. Bunu gözyaşlarından utandığı içinde değil, beni üzmemek için yapıyordu.
    Neyse yani insanın aklıyla dalga geçen gözyaşları da var, hakikisi de... Ama oyunculuk için ama sevdiği için ağlarlar kardeşim.

    2
    2 Yorumla
    • kumrular_gibi
      kumrular_gibi
      +1 yıl

      *dertlenen

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Cok haklisin👏

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • terskadeh m
    terskadeh Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Erkek ağlamaz algısına o kadar sinir oluyorum ki. Niye ağlamasın? Ya da niye ağlamak kadınlara özgü olsun ki? Üzülürsün, bunalırsın, canın acır ağlarsın. Ağlamalı da bence.
    Keşke erkek adam ağlamaz yerine "erkek şiddet uygulamaz" gibi bir kalıbımız olsaydı...

    7
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

      Yorumla
  • Noord
    Noord Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45 , eic 94%
    +1 yıl

    Annem öldüğünde babam ciğerleri parcalanircasina ağlamıştı... annemin çenesini ayaklarını baglatmadi... Sonra aylarca her gece ağlama sesini duydum..6 ay sonra da babam da öldü.. ALAHİNA KADAR AĞLIYORLAR BENDEN SÖYLEMESİ...

    1
    2 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      🥺😔😔. Allah rahmet eylesinn

      Yorumla
    • Noord
      Noord
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🌺

      Yorumla
  • Limansisleri
    Limansisleri Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevdiğim kişi için ağladığım oldu ama yalnızken.

    2
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😊

      Yorumla
    • Limansisleri
      Limansisleri
      +1 yıl

      🐈

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      🐩
      .

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

60

Cevap

  • KasugaArata
    KasugaArata Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    İlk olarak bizde insanız bizimde duygularımız var , genelleme yapmasan iyidi ağlaya bilen erkek bana kalırsa insanlığı yitirmemiş hayatın belli tecrübelerini yaşamış , merhametini yitirmemiş ve deneğimlemiş insandır ağlayan erkekten kolay kolay zarar gelmez ama ağlama sebebi canın yakılmasıysa o zamanda en tehlikeliside olabilir , bu kısa aralığı iyi ayırt etmek lazım sevgi saygılarımla iyi günler.

    2
    9 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bencede. Çok sık ve duygu sömürüsu amacli olanlar itici. Ama onun disinda aglamamasi icin bir sebep yok.

      Yorumla
    • KasugaArata
      KasugaArata
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle malesef duyguların yanlış şekilde kullanılmas boş yere harcanması benimde çok canımı sıkıyor.

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Yorum için tesekkurler😊

      Yorumla
    • KasugaArata
      KasugaArata
      +1 yıl

      Rica ederim 🍇😊

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄😄. Burcun ne senin

      Yorumla
    • KasugaArata
      KasugaArata
      +1 yıl

      Farkettin demek söylemiştim diğer sorunda 😂😅

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Ettim tabi. Herkese tek tek yorum yaziyorum😄😄

      Yorumla
    • KasugaArata
      KasugaArata
      +1 yıl

      Cansın teşeklürler deng geldi şansa 😄

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄😄.

      Yorumla
  • kültürlücahil
    kültürlücahil Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yav diyosunuz ki biz insanız e bizde insanız ağlarızda göstermeyiz olmadı içimize akar göz yaşları içimize atarız ama kızların adet görmesi kadar ne biliyim tuvalete gidip kültürel ihtiyaçların giderilmesi kadar normal bi erkeğin ağlaması niye anoemal olark bakılıyo.. biliyorum aslında o hep şarkıcının yüzünden erkekler ağlamaz sil gözyaşını diye diye bu soruları bela etti başımıza 😅🤦‍♂️😄

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄bencede

      Yorumla
  • NormalInsanxx
    NormalInsanxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ağlamamayi öğretirler bize, buz gibi durabilmeyi, dik durmayı. Çoğumuz başarırız bunu ya kalbimizden arttırır ya da duygularimizdan eksiltiriz. Göz yaslarimiza hakim olamadığımız anlar olabilir oluyor oldu da lakin kimse görmesin isteriz. Bir kadın gibi hıçkıra hıçkıra değil sessizce gözümüzden düşer damlalar. Kimse görmesin isteriz ama bir kadının yanında gözümüzden yaş geliyorsa onun sahte olmasi söz konusu dahi değildir...

    Hem ağlamak iyidir kalbi temizler ☺️

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
  • Hissiz72
    Hissiz72 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Sürekli ağlarsa itici... onlar insan değil mi tabiki ağlar... en zorunu ağlarken gördüğümde ne yasadım allah biliyor ben biliyorum... ilk defa kendimden nefret ettigim bi andı , ki haklı olmama rağmen... bak bi erkek ağlarsa, bi kadının aglamasindan daha samimidir bu bir gerçek..

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bencede

  • Yapboz79
    Yapboz79 Takip Et
    Yoda Yaş: 47
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 669 cevap paylaştı.

    nedir yani? erkek uzulmez mi. uzulse de belli etmemek gayesinde mi olmalidir. kimseyi umursamadan hissettiklerini dokemez mi ortaya, bakmak istemeyenler bakmasin aglayanbi erkege, aglamak bi erkegi daha az erkek yapmaktansa daha cok insan yapar kanimca

    2
    0 Yorumla
  • biranonimüye
    biranonimüye Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Böyle bir algı neden var hiç anlamıyorum. Ağlamamın tamamen yenik düşmenin, güçsüzlüğün sembolü olarak algıladığımız için bu duygu toplum tarafından erkeklere yakıştırılmıyor. Çok yanlış bir zihniyet. Elbette erkekler de ağlar. Sadece üzüntüden değil mutluluktan bile ağlayabilir anormal bir durum kesinlikle değildir

    1
    0 Yorumla
  • Manyyakmıdırnedirya
    Manyyakmıdırnedirya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Onların da duyguları var ağlarlar tabii hatta bir erkeğin ağlaması bir kızın ağkamasından daha samimi gelir bana çünkü erkekler zayıf anlarının belli olmasını pek istemez ama buna engel olamayıp ağlamışsa canını yakan bir şey mutlaka olmuştur. Biz kızlar saçma sapan her şey için ağlayabiliriz ama erkekler güçlü görünmek adına ağlamak istemezler ama göz yaşlarına engel olmadıysa canını yakan bir şey mutlaka olmuştur.

    1
    0 Yorumla
  • Dilşah69
    Dilşah69 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Canım yanlış anlama düşündüğüm ve dediğin çok saçma erkek ağlar kadin ağlar biz kadınlar ağalarız ve belli ederiz ama erkekler ağladığı an asla belli edemez çok çok karşında güçsüz kalır kendisini asla ifade edemez çıkış yolu bulamaz artık çaresiz kalır ağlar ağlar aglar

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Ortada düşündüğüm ve dediğim birsey yok. Soru sordum yukarida. Kendi fikrimi belirtmedim. Ha merak edersen fikrimi ağlamamalarini sacma buluyorum. Aglamak, üzülmek sevinmek insana aittir. Cinsiyete değil.

      Yorumla
  • NişanAltın_16
    NişanAltın_16 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ağlayabilir yani. Günah değil bişi değil. Hem ağlamak insan için zorunlu bir davranıştır. Bir insan ne kadar katı ve soğuk olsa da sağlığı için bile ağlaması gerekir. Ağlamak hem duyguları dışa vurmaktır. Sağlık anlamında ise gözdeki ve vücuttaki zehri atmaktır.

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bencede:))

      Yorumla
  • drzola
    drzola Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Benim ağladığımı gören olmamıştır ama tek başıma bir köşede kimseye farkettirmeden çok ağlamışımdır.
    Kalabalık bir yerde ise içim içim ağladığımı göz yaşlarımın içime içime aktığı olmuştur.

    1
    2 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
    • barbzz1
      barbzz1
      +1 yıl

      Neden yani ben herkesin içinde ağlarım alıcak sam

      Yorumla
  • BlueCupcake
    BlueCupcake Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Ağlar neden ağlamasın soru soracaksınız diye saçma sorular sormaktan vazgeçin artık.

    1
    0 Yorumla
  • hz-ornitorenk
    hz-ornitorenk Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır bizim gözyaşı bezlerimiz yok. Varsa da o farklı ve "Ay Berke ağlama napıyon lan" denir ağlarsa.

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄

      Yorumla
  • SeyitBeys
    SeyitBeys Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabii ki ağlayabilir, erkeklerinde duyguları vardır.
    Durduk yerde, boş sebeplerden ağlıyorsa itici gelir ve bu kadınlar içinde geçerlidir.

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bencede👏

      Yorumla
  • Tomirisss
    Tomirisss Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    İtici değil, ağlayabilir. İnsanların belirli bir kalıp içerisine konulmasını hoş bulmuyorum. Erkekler ağlamaz, kız gibi gülme, o erkek işi, sen kızsın kendine gel vesaire gibi cümle öbekleri son derece hakaretvari bir söylem.

    2
    0 Yorumla
  • Mrjager
    Mrjager Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    ağlar tabi yani en son ne zaman ağladımı hatırlamasam da bizde ağlarız 🙂

    2
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bencede ağlar. Noluyo ağlayinca sanki. Toplumda varya öyle bir kafa. Erkek ağlamz falan . Aşırida mizmiz olmasin ama ağlamasi normal bence

      Yorumla
    • Mrjager
      Mrjager
      +1 yıl

      yani bunun temeli nereye bağlanıyo bilmem ama bence işte erkek evin direğidir sert insan olması gerekir düşüncesinden türeme olabilir gibime geliyo , ama herkes gibi sevincede ağlar üzülüncede

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bencede😊

      Yorumla
  • vampirkayla
    vampirkayla Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Kalbi olan herkes aglar. Erkeklerde aglar. Hangi cinsiyet olursa olsun agliyamiyorsa bir insan pskolojik olarak sagikli bir durum degil. Tesavi edilmesi lazim.

    3
    1 Yorumla
    • vampirkayla
      vampirkayla
      +1 yıl

      *tedavi

      Yorumla
  • justsomebody123
    justsomebody123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Erkek adam tabiri zaten yanlış başta da insanlar ağlar cinsiyet farketmeksizin. Hatta ben ve bildiğim kadarıyla tüm kız arkadaşlarım ağlayan erkekleri itici değil genelin aksine duygularını gösterebildiği için sempatik buluyoruz.

    1
    0 Yorumla
  • AdilOlmayanYıldırım
    AdilOlmayanYıldırım Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 68%
    +1 yıl

    Genelde içimize doğru ağlarız. Yalnızkende hüngür hüngür

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
  • ErenKahraman
    ErenKahraman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    bizi ağlatan kişi itici değil de biz ağlayınca itici oluyoruz neden?

    1
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bence itici olmuyorsunuz. Aksine benim içim kotu oluyor.

      Yorumla
    • ErenKahraman
      ErenKahraman
      +1 yıl

      orkok odom oğlomoz gerçekten böyle düşünen birini bilmiyorum akli sorunları falan sjhfajkshl

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Ahahaha. Bencede. Niye ağlamasinki. Onunda duygulari var. Ben çok mizmiz olanlari ve aglayarak duygu somurusu yapanlari itici buluyorum birtek. Ama oyle olan kizlarida itici buluyorum. Vinsiyet ayrimim yok.😅

      Yorumla
  • erkiletgüzeli
    erkiletgüzeli Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 67%
    +1 yıl

    Ağlamak insani bir durumdur.
    Ama hint filmlerindekiler gibi her şeye de ağlamasınlar😇

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • R0Westbrook
    R0Westbrook Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 825 cevap paylaştı.

    Yakışmıyor bize, kızlara yakışıyor, balık burcu olanlara :)

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      🙄🙄

      Yorumla
  • Biiskolata
    Biiskolata Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkek kadın fark etmez. Ne kadar güçlü olursa olsun bir insan, içinde duygu varsa ağlayabilir. He mutluluktan ağlayan erkek olur mu dersen o bana biraz abez geliyor.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınlar ağlayan erkeği taşlar.
    Kendilerini ağlatanlara yavşar.
    Çünkü kadın budur:
    İnsan - Mantık ve Adalet = Kadın

    1
    2 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Genelleme yapman biraz yanlis ama cogunluk oyle haklisin. :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yüzde 99.9'luk bir çoğunluğu...

      Yorumla
  • fellatioforever
    fellatioforever Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Ağlaması normal sonuçta çünkü hepimiz insanız ve duygularımız var cinsiyet ayırt etmeksizin. Ama bebek gibi salya sümük herşeye ağlaması olmaz. Yani sulu göz olmasın.

    1
    0 Yorumla
  • 61ışılay
    61ışılay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 91%
    +1 yıl

    Bence erkek adam ağlamaz erkek dediğin başı hep yukarıda olcak he tabi balık burcu gibi erkekleri bilmem
    : )

    2
    0 Yorumla
  • selinn00_
    selinn00_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağlar tabiki amkj insan değil mi onlar, benim için ağlayan erkeğe nikah bile kıyarım😂

    3
    0 Yorumla
  • jix67
    jix67 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.

    ağlar ama herzaman değil az ağlar ağladımıda kimse tutamaz ve anlattıkları ile herkesi ağlatır emin ol

    1
    0 Yorumla
  • Cherry-Blossom
    Cherry-Blossom Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkekler de insan, erkekler de ağlar.
    Ama kolay kolay ağlamazlar, bu yüzden sanki hiç ağlamıyorlarmış gibi bir algı oluşmuş.

    1
    0 Yorumla
  • Sherlockswife
    Sherlockswife Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Ağlamak duygularla alakali bir şey. Erkeklerin de normal insanlar gibi duyguları olduğuna göre ağlar tabi.

    1
    0 Yorumla
  • ErayXAhmet
    ErayXAhmet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 83 , eic 94%
    +1 yıl

    Köpekler ağlar mı bir de onunla mı uğraşacağım vururum kafasına çekerim tasmasından

    2
    0 Yorumla
  • KızgınDolunay
    KızgınDolunay Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağlar niye ağlamasın, ayrıca duygusal açıdan kadınlar bizlerden daha güçlü

    2
    0 Yorumla
  • eskikafalıadam
    eskikafalıadam Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl

    asıl bir erkeği ağlatabilmek oldukça itici.. kimbilir neler etmişsinizdir kimbilir nasıl canını yakmışssınızdır kim bilir neyin kırıklığındadırki o çelikten gözyaşı pınarı çatlamıştır...

    0
    4 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Genelleme yapma bence. Blorf için ağlayan erkekte gordum:))

      Yorumla
    • eskikafalıadam
      eskikafalıadam
      +1 yıl

      erkekler kadın gibi isteyince ağlayamaz sizinki aktörmüş sadece..

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Hahaha. Kadinlarida kotuledin arada. Cinsiyet olarak bakma bence.

      Yorumla
    • eskikafalıadam
      eskikafalıadam
      +1 yıl

      istisnalar kaideyi bozmaz nasılsa gerçeği hem siz hemde ben biliyoruz:)

      Yorumla
  • Elfprincess
    Elfprincess Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ağlar hemde. Bana itici gelen sırf kendilerini acındķrıp af dilemek için döktükleri goz yaşı.

    1
    0 Yorumla
  • hazandegdiyapragima
    hazandegdiyapragima Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 87%
    +1 yıl

    Ota boka ağlarsa evet. Kız içinde bu böyle. Onun dışında insan yani normal

    1
    0 Yorumla
  • bizedemitroll
    bizedemitroll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    ağlar hatta pembe bile s*çabilir. hep kadınlar mı yapıyor böyle şeyler sanıyorsunuz?

    1
    0 Yorumla
  • BurcuMengüll
    BurcuMengüll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Mızmız bi tipse itici. Ama böyle gerçekten üzgünse hayır. Ah gülüm omzumun üstünde yerin var ❤️

    1
    0 Yorumla
  • ___LAVİNİA___
    ___LAVİNİA___ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Ağlar tabiki onlar insan diil mi ağlamaya ihtiyaç duyazmaz mı...

    1
    0 Yorumla
  • ichwillsieg
    ichwillsieg Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Neden ağlamasın, lakin duyguları körelmiş biri sadece ailesi için ağlar

    1
    0 Yorumla
  • Mindgames
    Mindgames Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110
    +1 yıl

    Yüreği olan insan olan merhameti ve sevgisi olan herkes ağlar...

    2
    0 Yorumla
  • Kemal1790
    Kemal1790 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 907 cevap paylaştı.

    Ağlar ama ağladığını uluorta göstermez, yorganın altına gırıp ağlar 😊

    1
    0 Yorumla
  • hsnekz46
    hsnekz46 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Nedir erkekler ağlamaz bende diyorum ki hadi erkeklerde ağlar ağlamak sadece kadınlara özgü degil

    1
    0 Yorumla
  • ErlikHan_
    ErlikHan_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Erkek şöyledir , kadın böyledir gibi tüm kısıtlayıcı ve kalıplaştırıcı şeyleri reddediyorum. Sorunun cevabı ise evet, hem de höyküre höyküre...

    2
    0 Yorumla
  • aseytp
    aseytp Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ağlamak insancıl bir duygudur kadını erkeği olmaz herkes ağlar

    3
    0 Yorumla
  • Nermin_1234
    Nermin_1234 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkekte insandır sonuçta ve duyquları vardır , ben erkeklerin azcık ağlamasına kötü bakmlyprum. Ama sulu göz olursa tabiki itici

    1
    0 Yorumla
  • CodyCross
    CodyCross Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Ağlamaz gözüne bir şey kaçar.

    1
    5 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄

      Yorumla
    • CodyCross
      CodyCross
      +1 yıl

      Doğru değil mi ama😂

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Çok doğru.
      Bence ağlar tabiki ama blörf ićin ya da göze sokula sokula ağlamalar itici geliyor. Kizlar içinde ayni sekilde

      Yorumla
    • CodyCross
      CodyCross
      +1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😊.

      Yorumla
  • barbzz1
    barbzz1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yoo ne münasebet bizde ağlarız bizim duygumuz yok mu?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkek adam ne ya? O insan değil mi ne boş bi soru

    2
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Adam ademden gelen bir sözcüktür. Adem insan demektir. Yani sorum erkek insan ağlarmı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır bu kelime erkekliği yüceltmek için kullanılan bi kelime günümüzde. Erkeklik kompleksi olanlar kullanır bunu yani yobazlar

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Sonuç olarak benim neden kullandiğim ortada.

      Yorumla
  • C3117
    C3117 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 81%
    +1 yıl

    Ağlar? İtici değil gayet doğal.

    2
    0 Yorumla
  • KedimBenVeYatağımm
    KedimBenVeYatağımm Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Onların da duyguları var ağlarlar tabi

    2
    0 Yorumla
  • Bidublerakı_
    Bidublerakı_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 89%
    +1 yıl

    Ağlar neden ağlamasın

    2
    0 Yorumla
  • Kafkanın_Milenası_
    Kafkanın_Milenası_ Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 64%
    +1 yıl

    Ağlar onunda göz yaşı var 😇

    2
    0 Yorumla
  • IClementine
    IClementine Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Ağlamak cinsiyet ile alakalı bir şey değildir.

    2
    0 Yorumla
  • __Aquila__
    __Aquila__ Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağlamaz, ağlamak çaresizliktir

    2
    0 Yorumla
  • miraefsun
    miraefsun Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 718 cevap paylaştı.

    niye ağlamasın o insan değil mi onun canı yok mu

    2
    0 Yorumla
  • M-B-B
    M-B-B Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 95%
    +1 yıl

    Ağlar ama başkası görmez

    1
    0 Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 590 cevap paylaştı.

    Herkes ağlar. Bebekler bile.

    1
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Evet ağlar içini rahatlatmak için.

    1
    0 Yorumla
  • DENİZve
    DENİZve Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 93%
    +1 yıl

    Ağlar ne güzel ağlar çocuk olur

    1
    0 Yorumla
  • Çokknormal
    Çokknormal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Ağlamıyosa sıkıntı vardır

    1
    0 Yorumla
  • Yalnız_Pandaa
    Yalnız_Pandaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence ağlar itici de değil benim bakışımdan.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkek adam ağlar mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkek adam ağlar mı? 10 cevap verildi
Erkek adam ağlar mı? 46 cevap verildi
Erkek adam ağlar mı? 13 cevap verildi
Erkek adam ağlar mı? 6 cevap verildi
Erkek adam ağlar mı? 14 cevap verildi
Erkek adam ağlar mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨