Whatsaap sözleşmesi olayını duymayan yoktur ne yapmayı düşünüyorsunuz?

Whatsaap sözleşmesi olayını duymayan yoktur ne yapmayı düşünüyorsunuz?
8 şubattan sonra watsaap sözleşmesini kabul etmeyenler watsaap kullanamayacakmış. Sözleşme kabulu dahilinde telefondaki bütün kişisel verilere erişim sağlanacakmış. Bu özellik whatsaapta zaten var rehber ses kaydı ve galeriye erişimi var. Sözleşme kabulu ile banka hesapları vs bütün kişisel bilgiler ele alınmış olacakmış. Zaten çelişkili ve izni var sözleşme ile neyi amaçlıyorlar ki.. Telegrama signala vs geçicem ama whatsaapı ne yapsam bilemedim. Sözleşmeyi yalnışlıkla kabulda ettim.🙁Uff yaa...
Whatsaap sözleşmesi olayını duymayan yoktur ne yapmayı düşünüyorsunuz?
Cevapla