Benim hayatım ne boktan bişeydir ya annemle anlaşamıyorum hep kavga ediyoruz?

hergün olmasa da haftanın 5 günü kavga ediyoruz 2 günü iyiyiz bugün gene kavga ettik neymiş efendim niye böyleymişim seninle anlaşamıyoruz diyor bende seninle anlaşamıyorum zaten ne halin varsa gör diyorum sonra ben bu evden gidiyim bir daha adımımı atmıcam bu eve diye söylenip duruyorum bana da diyor ki git hiç gelme bıktım ben hep kavga etmekten nasıl bir çözüm bulmalıyım 18 yaşındayım yani daha tek başıma hiç bişey yapamam 1 2 senem kaldı sonra zaten beni bir daha göremicek (lütfen ergenlik falan demeyin ben 15 yaşımdan beri aynı böyleyiz) babam yok boşandılar babama asla gitmem nerde olduğunu bile bilmiyorum abim var abimde oralı değil intihar etçem o olcak o da bende kurtulcam
Benim hayatım ne boktan bişeydir ya annemle anlaşamıyorum hep kavga ediyoruz?
Cevapla