hergün olmasa da haftanın 5 günü kavga ediyoruz 2 günü iyiyiz bugün gene kavga ettik neymiş efendim niye böyleymişim seninle anlaşamıyoruz diyor bende seninle anlaşamıyorum zaten ne halin varsa gör diyorum sonra ben bu evden gidiyim bir daha adımımı atmıcam bu eve diye söylenip duruyorum bana da diyor ki git hiç gelme bıktım ben hep kavga etmekten nasıl bir çözüm bulmalıyım 18 yaşındayım yani daha tek başıma hiç bişey yapamam 1 2 senem kaldı sonra zaten beni bir daha göremicek (lütfen ergenlik falan demeyin ben 15 yaşımdan beri aynı böyleyiz) babam yok boşandılar babama asla gitmem nerde olduğunu bile bilmiyorum abim var abimde oralı değil intihar etçem o olcak o da bende kurtulcam
Cevabın nedir?
Cevapla
Allah korusun sevgili bacım intiharı aklınızdan çıkartın. Yapacağınız en iyi iş sabırdır. Ayaklarınızın üstünde duruncaya kadar sabır edin ondan sonra tek başınıza bir eve çıkabilirsiniz. Ama unutmamak lazım ki Ana hakkı vardır. Anneniz size ne kadar sinirli dahi olsa alttan almanız lazım. Zira Allah korusun dua yerine beddua almak var. Sabır her şeyi çözer bacım. Zor bir durum ama yapacak bir şey yok. O sizin anneniz. Alttan alıp sabır etmek en hayırlısıdır. Allah yardımcınız olsun.
03 Yorumla
Soran+1 yılsabretmeye çalışıyorum da hergününümüz aynı gece gündüz fark yok neymiş seninle hiç bir yere gidilmezmiş niye diyorum surat yapıyosun benim surat yaptığım falan da yok laf sokcak yaa
- +1 yıl
Sevgili bacım anneniz biraz yaşlı ise onun huylarına göre davranmadığınız için sizi uyarıyor ve bu yüzden uyarının dozajı fazla olduğu için sizin kalbiniz kırılıyor. Annenizi uyarmayı deneyin veya onun istediği gibi yapın, Mesela anneniz sürekli gülmenizi istiyorsa sizde gülün bir zaman sonra anneniz sizinle olan tartışması az da olsa sakinleşir. Allah yardımcınız olsun bacım zor bir durum ama unutmayın ki o sizin anneniz. Bazen benim annemde bana sert davranır ama ne yapayım alttan alıyorum.
Soran+1 yılteşekkürler
En İyi Cevaplar
bende ailemle anlaşamıyorum evde duramıyorum zaten 20 yaşındayım işlerimi yoluna sokarsam bir an durmicam en kısa zamanda ayrı eve çıkıcam biraz birikim yapmam gerekiyor sadece, evdeki herkezi seviyorum aslında annemide seviyorum ama aynı evde yaşayamayız küfür ediyorum kendim günaha giriyorum o günaha giriyor yani olmuyor artık ailemle ayrılmamın vakti çoktan geldide
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen ama ben daha bir yere gidemem yaşım 18 gitsemde ne yaparım ki
Sakin olmaya bak henuz yasin cok genc annen sanirim yasamin zorluklarindan agrasf olabiliyor sana karsi onuda anlamaya calis ama kendinide cozum ariyorum derken daha cok cikmaza sokma intihar korkaklarin isidr isin kolayi sanırsın ama arkadasim etti şu an koturum olarak yasiyo ölmedi rabbin istemedikce olemezsinde sakin olmaya calis ugras bul kitap oku zihnini mrsgul et
02 Yorumla
Soran+1 yılöylede yapsam biz iyi olamayız gene kavga ederiz zıt kutuplarız biz
+1 yılAllahımmmm aynı şeyleri yaşıyoruz benim bide senin anlaşamdğn annen gibi 2 ablam var
17 Yorumla
Soran+1 yılAllah sabır versin ne diyelim gel seninle ayrı ev tutatılım bizsiz hayat yaşasınlar :D
- +1 yıl
Bencede valla:D evde bitek ben orucum bütün temizliği ben yaptım ya innblymsn bu kadarda düşüncesizler niye çünkü bn en küçüğüm
Soran+1 yılbugün bende anneanneme gittim temizlik yapmaya sabah 10 da falan gittim işte 2 de falan eve geldim bana annem dediki sen git ben de evi temizlerim dedi eve geldim heryer heryerde o yorgunlukla bide ev topladım 1 saat önce işim bitti ölcem kahrıma o olcak
- +1 yıl
Benim bide evi kirleten boy boy yiğenlerim var:)) yine şükret valla sinirli sinirli tmzlk yapyrm otryrm Oo 2 dk içinde yine aynı şey olyo bende düznszlğe dayanamıyorum :D ama annenin kalbinide kırma ben anneme bişey demiyorum yaşlanmış yapamaz artık benim sinirim ablamlara:@
Soran+1 yılya tamam sen annene bişey demiyosun benim annem beni deli etti bu yaşımda bir soru soruyorum ağzını açmıyo konuşmuyor hadi gene kavga konuşsa hiç bişey demicem sakin olucam ama kendi yapıyor bana bunu
- +1 yıl
Keşke bir önerim olabilse ama takdir edersinki kelin ilacı olsa kendi kafasına sürerdi:) ama bulduğum en iyi yöntem boşvermek Gül geç on nmra👍
Soran+1 yılBende öyle yapmaya çalışıyorum arık :)
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
18Cevap
+1 yılCanısı valla biz de aynı durumdayız. Daha dün deli gibi kavga ettik demediğini bırakmadı ben de odama çekildim bir şey demedim sonra anladı hatasını. Bazen düşünüyorum yani insan neden kızını bu kadar sıkar her gün atarlanır diye sonra diyorum ki iyiliğim için tabiiki de :) Sıkma canını o kızınca sen sarıl, Allah gecinden versin ama onları 20-30 sene sonra mumla arayacağız.
05 Yorumla
Soran+1 yıltabiki arıcaz ben annemi çok seviyorum ama böylede davrandıkca evden kaçasım geliyor soğuttu beni kendinden yaa bazen durup dururken ağlıyorum sinirime neden böyleyiz diye
- +1 yıl
Şu an sanırım en iyi ben anlayabilirim seni. Sen bizi evde bir görsen kedi köpek gibiyiz yemin ediyorum. Ama naparsın anne işte, sabredeceğiz başka çare yok maalesef. Evden kaçsan noolcak intihar etsen noolcak, bunları yaparsan sonrası nasıl olacak bir düşünsene. Gelmişiz zaten 18 yaşına, sabret az daha, okuyorsan çalış gir güzel bir bölüme git şehir dışına.
Soran+1 yılmalesef be canım okumadım salaklık yaptım bu yıl dışardan başvurcam liseyi btirip üniversitede okucam ve bir işe girip başka sehirde yaşıcam
- +1 yıl
Evet bak öyle de yapabilirsin o zaman eminim anlar kıymetini zaten biliyordur da işte ifade ediş şekilleri yanlış :)
Soran+1 yılevet hemde nasıl :)
Bu çok genel bir anlatım hiç oturup hatayı kendinde aradın mı? Çünkü bizde öyleydik bende 18 yaşındayım sürekli evden kovarlardı beni sonra empati kurdum kendi hatalarımı gördüm aileme gidip bu konuda değişmeye çalışacağımı ancak onların sergiledikleri bu tutumlar yüzünden deliye döndüğümü söyledim onlardan yardım istedim sorun %90 çözüldü arada yine didişiriz ama :D
03 Yorumla
Soran+1 yılbak sabah kavga ettik şimdi ise iyiyiz yani annem 2 taraflı ben sevmiyorum böyle olduğu için ama genede o benim annem eskiden hep yanındaydım hiç ayrılmazdım şimdi yanından kaçıyorum dizine yatıyorum kalk kalk yatma bende sorun mu var şimdi
- +1 yıl
Ahahaha yok o bana da oldu hep derdi küçükken ne tatlıydın falan gelip dizine yatsam öf kalk kalk darlama beni falan der oldu alış yani büyüyünce kafamız ağır geliyor :D bazen böyle sarıl öp hangi dağda kurt öldü falan desin benim yaptıklarımı yap eğer hala tatmin olmadıysan git sor niye yapmayacakmışım diye :)
Soran+1 yıliyi bide senin taktiği deniyim başarılı olmazsam da kendi haline bırakcam artık :D
+1 yılSana yemin ederim herşeymiz aynı.. Bende aynı dertteyim ne yapıcam bilmiyorum.. Sabır ediyim diyorum ama hele o kavga esnasında çekip gitmek istiyorum resmen. Gel görki 4 saat sonra pek bişey kalmıyo. ama yinede istemiyorum huzursuzluk.. Aynıyız canım ya :(
05 Yorumla
Soran+1 yılaynen canım aynen kavga ediyoruz işte 2 saat kavga etsek bir bakmışım 1 saat sonra normale dönüyor bende o kadar kapıyı açıp gitmeyi istiyorum ama gidecek yerim yok katlanıyorum buna
- +1 yıl
Annen kaç yasında
Soran+1 yıl42 yaşında
- +1 yıl
benimkide 50.. Normal ve bu hep böyle. Ama nolursa olsun annen o senin. Emin ol sen her arkanı dondugunde sana dua ediyor. Her dısarı cıktıgında basına bısey gelmesın diye endıselenıyor. Buna inan.. bir süre sonra anlıyosunki ondan baska kimsen yok aslında. Ve annen emin ol senın ıcın ayakta. Bu hep öyledir.. Üzülme bunlar anlık şeyler..
Soran+1 yıldediğin gibidir inşallah ama böyle yaptıkca soğutuyor kendisinde seviyorum çok seviyorum hatta ama böyle davranınca sevgim 0 a düşüyor o bana ben ona söylenip duruyoruz
bizde 18 yıldır böyleyiz annemle. zamana bırak su an nesil olarak uyusamıyoruz. ama elbet duzelecek. bende bazen deliriyorum sinirden en güzeli böyle zamanlarda evden uzaklasşmak kendine gelmen. cunku gercekten kalp kırmaya degmez böyle seyler. ha bende yapıyorum gerci ama dedigim gibi en güzeli zaman zaman uzaklasmak belki yakın arkadasında falan kalmak. :)
03 Yorumla
Soran+1 yılöyle diyosun da annem beni aynı apartmanda oturan arkadaşıma gece yatmaya yollamıyor anneaaneme gitsem o da bir ayrı deli ya benim sülalemin hepsi manyak olurmu herşeyleri batıyor gözüme bir tek amcamlarla iyiyim babam nerde onu bile bilmiyorum
Soran+1 yılanlamıyor ki arkadaşım anlasa anlatcam da başına buyruk dediğim dedik olcak zor tutuyorum kendimi dövmemek için zaten asla vurmam ama bir anda delirtiyor beni
+1 yıluzak kalınca anlarsın ananın değerini saygısız yazık size yazık. ananıza babanıza söz dinletmeye çalışacağınıza onların sözünü dinleyin sınıf arkadaşın değil o anan ne zorluklarla büyüttü seni kimbilir kusura bakma psikolog kadar birşey bilemez çocuk psikolojisi hakkında.
03 Yorumla
Soran+1 yılsenin başına böyle bişey gelse sende isyan edersin ama
- +1 yıl
kimsesizler yurduna gitte bir anlat bakalım bunları.
Soran+1 yılonların aileleri yok biliyorum ama benim durumumda onlar gibi sanki benim annem üveyde bana kötü davranıyor
aman dur sakin ol, intihar nedir, aman ha, annene biraz daha "tamam, yaparım, tamam anne" gibi demeyi denesen, polemiğe girmemeyi dene, annenede "ne halin varsa gör" diyip arkanı dönme, ama sakin ol, 2 düşün bir konuş
07 Yorumla
Soran+1 yılya öylede yaptım bu kadınla ben anlaşamıyorum kendide diyor seninle anlaşamıyoruz diyor bugün yatıyorum bas bas bağırıyor kalksana sen kalksana sen diye anneannene gitcen kalksana hay senin anneannene dedim tabi duymadı
Soran+1 yılöyle yapıcaz artık 2 seçenek var ya evden ayrılcam ya da ya ölcem ya katil olcam o dereceye getirdiği oluyor ya
Soran+1 yıltamam sakinim
Soran+1 yıltabii
+1 yılBende de aynı durum var bana her yaptığım şeyden dolayı kızıyor hergün ağlamaktan bıktım. Bir kerede beni kabullenmeye çalışmadı. Sinir kontrolü işe yaramıyor. Artık bende odama kapanıyorum sonra bana diyor ki sorunun varsa paylaş. Ana ben o sorunu anlatırken hep suçlu beni yapıyor 😡😡
20 Yorumla
+1 yılAnnen çok düşüyor üstüne ondan iyi ol oku istiyor kesin olay budur benimkide öyle. Bazen psikolojisi bozuk diyorum içimden ama anne işte napıcan bir iki sene sonra ayrı eve çıkarsın olay biter
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapicam zaten kafama koydum gitcem maalesef okumadim bu yıl dışardan baslicam
- +1 yıl
Bu sefer netten çalışman gerekecek neden internet başındasın diye kızacak üniversiteye gitme gibi şansın yokmu?
Soran+1 yılLiseyi bitiriyim dışardan sonra üniversiteye de basvururum
arada bizde tartısıyoruz su an annemin yanında değilim ikimizde kafa dileyip brbirmizi özlüyoruz:D
01 Yorumla
Soran+1 yılEn iyisi :D
+1 yılSakın intahar etçem ne ebedı cehennemde yanarsın bende babamdan çok çektım ama geçtı gıttı mutlaka senın için edişesinden senei korumak içinder yapma sabret
112 Yorumla
Soran+1 yılsabrediyorum gittiği yere kadar ama sabretmek te biz çözüm olmucak eşyalarımı toplayıp gitcem onu istiyorlar
- +1 yıl
sen bana bir mesaj atsana
Soran+1 yılneden ki
Soran+1 yılkim kime mesaj atcak :D
- +1 yıl
özel bir şey soracaktım annenın kızmasıyla tmorcuk şifrli konuşmanı çözemedim
Soran+1 yılbenimle mi tomurcula mı kafam karıştı iyice
- +1 yıl
soruyu soran bana atsın
Soran+1 yılsiz konuşun ben aranıza girmiyorum hadi iyi muhabbetler :D
Henüz ergensin kırma kalbini annenin yazıktır ama kadıncağıza ;(
11 Yorumla
Soran+1 yılya 15 yaşımdan beri aynıyız ergenliğimi kaldı Allah aşkına yaa
+1 yılyapma sakın bence takma bir süre sen sustukça oda vazgeçer
021 Yorumla
Soran+1 yılben susamam ki benim yerime annem susuyorbişey soruyorum cevap vermiyor artık sesim yükseliyor cevap ver bana diye bağırıyorum
- +1 yıl
çok uzuldum yasında tam delilik çaglarnda o yası geçerken bnde çok sey yapmıstım suçlar illegal yasam 22 yasına kadar degişik bir hayatım wardı son 2 senede duzgun yasadım smdi sosyal hizmetlerde memurum bence karar wermen lazım
- +1 yıl
sakın hayatına bir erkek sokma güvenme çnkü yanılabilirsin psikolojin bozuk bundan faydalanmak istiçek çok şerefsiz war
Soran+1 yılzaten erkek arkadaş falan edinmem uğraşamam onla zaten
- +1 yıl
gerçekten dürüst seni sahiplençek destek olçak biri olsa sana huzur werir yüzün güler ama bu devirde sevgli yapmak karpuz almak gibi ne çıkçagı belli değil
Soran+1 yılaynen katılıyorum zaten ne sevgili nede bir koca istemiyorum bu evden bir ayrılıyım bir daha eve adımımı atmam sadece bayramlarda falan o zaman daha rahat olurum bıktım bu hayattan size şaka gibi geliyodur ama bir ben birde Allah ne çektiğimi biliyor sinirime bazen ağlıyorum evden kaçmak istiyorum ama nereye gidiyim gitçek yer yok
- +1 yıl
ya ne kaçması sen dünyayı tozpembe sanıyon öyle insanlar war seni satarlar meyhanelere orallara buralara bak ben sosyal hizmetlerde memurum öyle olaylarla karsılasıyorumki inanamazsın hayat değişmek içn her zaman fırsat sunar ben değiştim 22 yasına kadar serseri 23 yasındayım simdi memurum
Soran+1 yılbende okusaydım benimde bir iş sahibi olabilme şansım olucaktı ama bu yıl dışardan okucam üniversitede okuyup bir iş sahibi olucam ve bir daha annem ya da abim haytımda olmucak hatta hiç bir akrabam
- +1 yıl
kendi ayaklarnın üstnde dur bende üni okumadım babamın tanıdıkları sayesinde memur oldum lise mezunuyum
Soran+1 yıliyisin sen gene
- +1 yıl
ama yaşamımı düzelttim arkadaslara yol werdim
Soran+1 yılen iyisini yapmışsın
- +1 yıl
aynen üzme kendini oluruna bırak
Soran+1 yılöyle yapıyorum da gene aynısı oluyor
- +1 yıl
hiç takma bir süre sonra düzelir
Soran+1 yılpeki tamam
- +1 yıl
annen konussun sen tm de geç sus takma annende artık aynısını yapmaktan vazgeçer
Soran+1 yılben bazen tamam diyorum susuyorum gene bağırıyor
- +1 yıl
devam et susmaya hep sus vazgeçer abin sana şiddet uyguluyomu
Soran+1 yılhayır
- +1 yıl
sus cevap werme alttan al bir süre vazgeçer annende
Universite kazanip yalniz basina ayaklarinin uzerinde durmaya bak.
11 Yorumla
Soran+1 yılokumadım Allah kahretsinki okumadım bu sene dışardan okucam şimdi okuyor olsaydım lise bitmiş olucaktı ve üniversiteye gidicektim şimdi başımı taşlara vuruyorum
Annen seni düşünüyor
İleride üzüleceğin durumlar yapmamaya çalış02 Yorumla
Soran+1 yılTamamm
- Aile & Toplum konusunda 592 cevap paylaştı.
+1 yılanlaşamadığınız konu ne peki bunlar ıvır zıvır şeyler
00 Yorumla
+1 yılAnnenler hep kızların iyliğini düşünür diye tahmin ediyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılİyiliğimi düşünüyorsa ne diye bağırıp çağırıyor sevgi boyle gösterilmez
- +1 yıl
benım bılmedıgım sebebı vardır bana mesaj atsana birşey sorm
Aile & Toplum konusunda 449 cevap paylaştı. annen seni düşünmek istiyor ama sıkboğaz ettiğinin farkında değil
02 Yorumla
Soran+1 yılevett çokk dışarı çıkmıyorum hep evdeyim tamam ona bişey demiyor aferin kızım çıkma dışarsı zaten kötü düyor ben bu sinirle sigaraya başlamamış insanım çok düşündüm sigara içmeyi ama kendime zarar olcak vazgeçtim yani bazen iyiyiz ama bazen de bunaltıyor ya %40 iyiyiz %60 kötüyüz bıktım bu hayattan ya
- +1 yıl
Bardak dolu taraf misalini verecem ama bıktım diyosun. Bence bir psikayatriste git derdini anlat. Veya gittim numarası yap. Kendinin su zamanlarda uçurum kenarında oldugundan cok fazla uzeirne gidilmemesi gerektiğinden bahset. Yoksa acı travmalar yasabileceğinden bahset. Tabi hiç psiiyatriste gittimi. Eğer gittiyse anlaya bilir yalan oldugunu :/
Annenin kadrin bil Ben annemi hic görmedim Anneni sev
01 Yorumla
Soran+1 yılannemi seviyorum tabiki ama böyle yaptıkca soğutuyor kendinden
+1 yılEvden kaçsan alırlar kayarlar sonra elden ele yollarlar. Git ananın dizinin dibine otur
26 Yorumla
Soran+1 yılşimdilik öyle yapıyorum bende
- +1 yıl
Benden söylemesi
Soran+1 yılya kaçmak gibi değilde başka bir şehire gidip çalışıp hayatımı kurtarcam ve kafamı dinlicem belki ben olmazsam kıymetimi bilir ne biliyim hep aynı evdeyiz birbirimizde kavga edip duruyoruz her gün
- +1 yıl
Psikolojik destege ihtiyacınız var ya da birbirinizi sevmiyorsunuz ama öyle tek basına gidip baskan sehirde çalışıp kazanmak zor güzelim bak ben erkek oldugum halde söylüyorum elbet biri gelir vaad eder seni kandırır ve yatağa atar bakireliğin gittikten sonra kimin koynunda oldugunu. Önemi yok
Soran+1 yılbende o göz yok ben kimseye kanmam zaten
Kötüler kavga ederek İyilerse Sabrederek bir yol alırlarmış
01 Yorumla
Soran+1 yılöyledir
Anlaşamıyorsan ayrıl. Yaşın genç böyle şeyler düşünmen çok normal
01 Yorumla
Soran+1 yılnereye gidiyim benim bütün ailem bir manyak anneanneme gitsem 2 günde kaçarım hiç sevgi saygı göstermez teyzelerim desem hepsi ayrı bir kafada yaşıyor
+1 yılAnnene Yazık Bir Ergenle Uğraşmak Zor İş Çünkü
11 Yorumla
Soran+1 yılergen falan değilim ya 15 yaşından beri hep kavga ediyoruz anlaşamıyoruz hiç bişeyde bugün kalktım durup duruken bir insan bağırırmı benim annem bağırıyor
+1 yılkoy gözüne rahvan gitsin.
00 Yorumlasenin acil ilgiye ihtiyacın var
05 Yorumla
Soran+1 yılbenim ilgiye falan ihtiyacım yok sadece normal davransın bana onu istiyorum
Soran+1 yılaramam ben 20 gün istanbuldaydım ararsa o arıyodu ben aramıyodum bile
Soran+1 yılevlilikle işim olmaz yaa
+1 yılSaçmalama kızım ne intiharı
06 Yorumla
Soran+1 yılo dereceye getircek duruma getiriyor beni napıyım sabrım taştı iyice
- +1 yıl
Bu kadar kafaya takarsam enim yaşıma falan gelince ne yapacaksın bilmiyorum bu kadar güçsüz olma
Soran+1 yılnapıcağımı bilemiyorum artık
- +1 yıl
Sen dik ol
Soran+1 yılöyle yapıyorum da o da dikleniyor son çare o bir yerde ben bir yerde oturuyoruz
- +1 yıl
Tamam canım sen sıkma canını dik dur sen boyun eğme yeter bak kazanan sen olacaksın
+1 yılOkuyor musun
05 Yorumla
Soran+1 yılhayır bu sene dısardan başlıcam
- +1 yıl
1 2 senem kaldi derken!
Soran+1 yıl20 yaşıma falan geliyim evden ayrılcam şimdi biyere gidemem kız başıma iz bilmem yol bilmem biraz daha büyük olursam iş bulurum bişeyler yaparım ama şimdi elim kolum bağlı
- +1 yıl
Hmm anladim
Soran+1 yılyani öyle benim hayatım malesef ki
+1 yılEskort ol.
00 YorumlaEvlen
014 Yorumla
Soran+1 yılevlenmek ve ben uzak kalsın
Soran+1 yılistemiyorum
Soran+1 yılEvlenmek bana gore degil
Soran+1 yılYok kalsın ya
Soran+1 yılOff hayır yaa
Soran+1 yılBaslamyayim kalsın
Soran+1 yılNeyin kadasindasin arkadaşım istemiyorum evlenmicem
+1 yılo zaman anlaş
012 Yorumla
Soran+1 yılanlaşamıyoruz ki
- +1 yıl
alttan alıcan o senin annen
Soran+1 yılsizin başınıza böyle şey gelmemiştir tabi ondan böyle diyosun 2 saat annemin yanında dur kaçarsın
- +1 yıl
benim annem babam yok
Soran+1 yılkusura bakmayın
- +1 yıl
değerini bil yani...
Soran+1 yıldeğerini bilmem mi yaa ama böyle yapmasa daha çok değerini bilicem
- +1 yıl
yaparsa yapsın annem diceksin o kadar.. kafaya takma... ama gerçekten bu yaptığın ergenlik
Soran+1 yılergenlik diye tutturdunuz ben ergenlik falan yapmıyorum
- +1 yıl
ergenlik yapılmaz.. ergen olunur... yaşın daha 18
Soran+1 yılben 15 yaşımdan beri böyleyiz alışkanlık oldu bizde bu
- +1 yıl
daha ergenliği atlatamamışsın işte.
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Benim hayatım ne boktan bişeydir ya annemle anlaşamıyorum hep kavga ediyoruz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar